Форд Ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
peterjack
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 28 юли 2017, 07:52
Местоположение: United States
Status: Извън линия

Форд Ескорт

Мнение от peterjack » 28 юли 2017, 07:54

До скоро бях с помпа лукас и миналата зима имах доста проблеми с паленето на студено ( но все пак палеше) когато през лятото смених помпата с Bosch паленето на колата значително се влоши(започна да пали труно дори когато е топло) след второто връщане при майстора( който твърдеше че при него си пали идеално ми писна) и така когато доидоха студовете фордчето ми напълно спря да пали. Компресията е зле(20-22) през лятото смених клапаните (преди това беше 16 и пак палеше по добре). Ходих при майстор и той ми каза, че двигателя е за основен ( за разлика от този майстор който ми сменя клапаните).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 71 госта