Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от anikolov » 18 авг 2017, 16:20

Момчета, здравейте. Ще чистя дросела този уикенд и съм взел оргинални свещи да сменя. Въпроса ми е, има ли някакво уплътнение, което трябва да се подмени при свалянето на дросела? Сега за друго да си поговорим малко. Четох една статия на български, която сега не мога да намеря, на топ 10 по здравина на двулитрови бинзини. Руска статия. Там този мотор беше на 7-мо място и пишеха, че е здрав и безпроблемен. Като чета тука, ми се струва, че двигателя си е направо боклук с всички тези проблеми. Карам мондеото от една седмица и влизам със страх, със страх паля, ускорявам, направо се напрягам. Кажете, ако е такъв боклук чак да го продавам докато е в кондиция. Иначе Мондеото е изключително красив автомобил. Да не би мненията да са негативни, защото повечето коли са втора употреба и да идват на 250 - 300 хиляди и после като се набие една газова уредба и всичко приключва? Те му дават толкова живот без основен ремонт, около 300 хил. Може да ви звуча лаично и глупаво, но се свързах с Митко/Фордманиак/ и той ми каза, че за 40 000 на газ, направо всичко е заминало и се надявал да са остискали клапаните и леглата. А колата е на 82 000 км в момента - реални и на 40 000 км на газ. не са малко на газ, но пък нали затова се слага газова, за да караш, поне 15 хил км на година, хайде 10 хил. замислям се, защото автомолиба все още не е много евтин, особено заразен екземпляр и ако стане нещо си е вечно мой или навивам някави хиляди левове за ремонт и после я стане, я не! Разсъждавам просто! Поздрави!
Ето я статията: https://fakti.bg/avto/199532-nai-nadejd ... rni-motori
Последна промяна от anikolov на 18 авг 2017, 16:26, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10842
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от ЯЛТА » 18 авг 2017, 16:26

Ми направи и един реглаж на клапаните де. То ако има изгорял клапан ще прекъсва мотора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от anikolov » 18 авг 2017, 16:28

Направо се замислям да си я карам само на бензин и мноооого рядко на газ, за да работи системата все пак. Знам, звучи глупаво. Реглажа бил много труден на този мотор и скъп, заради тези пулове. Само оригинални ги имало в МП. Струват 55 лева единия, но можело да се наместват според хлабините. В Мото Пфое с8метката за реглаж е 1000 лв. Не знам При Митака, колко ще е, но като струват толкова пуловете, пак ще е скъп и труда няма д а емалко също, заради трудностите при реглажа и много разкачане на каквито се сетите неща.

stas64
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 28 юли 2017, 17:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0 145 hp
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от stas64 » 21 авг 2017, 19:16

Да се похваля :-) - ТАРАЛЯСНИКА МОНДЕО пак е в сервиз :-) - скапа се горивната помпа! Добре че се скапа в града ! Не мога да му насмогна на повредите :-) ! Честито,както се казва :-) !

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от Eastbourne » 21 авг 2017, 20:59

Руска статия *withoutpics*

При Мото-Пфое само ако си с гаранционна кола. Прекалено скъпи са части и труд, дори в пъти спрямо другите места.
Правиш реглажа и си караш на газ без проблем, но при някой, който е наясно какво прави.

elkin
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 10 яну 2013, 08:53
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 бензин, 2008г.
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от elkin » 28 авг 2017, 14:43

anikolov написа:
18 авг 2017, 16:28
Направо се замислям да си я карам само на бензин и мноооого рядко на газ, за да работи системата все пак. Знам, звучи глупаво. Реглажа бил много труден на този мотор и скъп, заради тези пулове. Само оригинални ги имало в МП. Струват 55 лева единия, но можело да се наместват според хлабините. В Мото Пфое с8метката за реглаж е 1000 лв. Не знам При Митака, колко ще е, но като струват толкова пуловете, пак ще е скъп и труда няма д а емалко също, заради трудностите при реглажа и много разкачане на каквито се сетите неща.
При Митко не се купуват нови пулове, а се "регулират" старите и сметката ако не се лъжа беше 130 лв. Не се чуди а му я остави да ги регулира. Аз съм със такова мондео и го поддържам при него.
Ей я моята: [url]http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=66006[/url]

alex333
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 31 юли 2017, 11:43
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от alex333 » 03 дек 2017, 20:51

Еиии нищо добро не казахте за това Мондео. За мен си е уникален автомобил

alex333
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 31 юли 2017, 11:43
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от alex333 » 03 дек 2017, 20:53

Ейййй нищо добро не казахте за това Мондео. За мен си е уникален автомобил

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от aspasia » 03 дек 2017, 22:19

anikolov написа:
18 авг 2017, 16:20
Момчета, здравейте. Ще чистя дросела този уикенд и съм взел оргинални свещи да сменя. Въпроса ми е, има ли някакво уплътнение, което трябва да се подмени при свалянето на дросела? Сега за друго да си поговорим малко. Четох една статия на български, която сега не мога да намеря, на топ 10 по здравина на двулитрови бинзини. Руска статия. Там този мотор беше на 7-мо място и пишеха, че е здрав и безпроблемен. Като чета тука, ми се струва, че двигателя си е направо боклук с всички тези проблеми. Карам мондеото от една седмица и влизам със страх, със страх паля, ускорявам, направо се напрягам. Кажете, ако е такъв боклук чак да го продавам докато е в кондиция. Иначе Мондеото е изключително красив автомобил. Да не би мненията да са негативни, защото повечето коли са втора употреба и да идват на 250 - 300 хиляди и после като се набие една газова уредба и всичко приключва? Те му дават толкова живот без основен ремонт, около 300 хил. Може да ви звуча лаично и глупаво, но се свързах с Митко/Фордманиак/ и той ми каза, че за 40 000 на газ, направо всичко е заминало и се надявал да са остискали клапаните и леглата. А колата е на 82 000 км в момента - реални и на 40 000 км на газ. не са малко на газ, но пък нали затова се слага газова, за да караш, поне 15 хил км на година, хайде 10 хил. замислям се, защото автомолиба все още не е много евтин, особено заразен екземпляр и ако стане нещо си е вечно мой или навивам някави хиляди левове за ремонт и после я стане, я не! Разсъждавам просто! Поздрави!
Ето я статията: https://fakti.bg/avto/199532-nai-nadejd ... rni-motori
Колега я помисли малко да ти се прецака бензинова помпа на 82к моят фокус го взех на 154к с показания на километража а сега показва 246к и още съм с оригиналната помпа сам си дай отговора дали е надежден автомобил. Влезни в ffclub.ru по вероятно няма да намериш положително мнение за тази модел. Само мога да кажа добра визия интериор и калпави двигатели ама тотална излагация!

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от anikolov » 03 дек 2017, 22:37

Защо пък бензинова помпа? :roll:

plamen_032
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 05 окт 2010, 21:29
Модел на автомобила: Мондео Мк3 2003
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от plamen_032 » 10 дек 2017, 09:42

6 години карах мондео с такъв двигател, като изключим един вакум заради който палеше и след това гаснеше за около 100 000км не съм имал нкакви проблеми. 80 000 от който на газ, без регулиране на клапани. Гореше масло единствено когато се караше на ръчка :) над 5000 оборота.
С нормално каране от смяна до смяна -0.500 грама. А разход градско 10-11 газ .

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от anikolov » 08 яну 2018, 09:33

Колеги, здравейте. Автомобила е Мондео МК4, 2,0 Дуратек. 2009г. Появи се един проблем, който ми е непонятен. Появява се само, като е студена много. Като се запали автомобила има едно чаткане или тракане от към двигателния отсек. Днес сутринта отворих капака и се ослушвах откъде. Стори ми се, че откъм колектора идва, но не знам. Има ли вихрови клапи този мотор в Мондео МК4? Верига да чатка, сякаш не е. Защото не изчатква при самото запалване, а се появява след 10-на - 15 секунди. Вдигне ли 40-50 градуса изчезва. Грешки няма записани. Хубава седмица и поздрави!

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от deathstorm » 08 яну 2018, 18:07

Мотора има вихрови клапи. Лесно можеш да провериш дали е от тях. Като махнеш декоративния капак в зоната отляво на кутията на акумулатора има два клапана, единия от които управлява вихровите клапи, а другигия клапата за променлива дължина на всмукателния колектор. Мисля, че задния, този към купето беше за клапите. Като запалиш и шума е наличен, изключи му буксата. Ако шума изчезне имаш проблем. Правил съм го, не записва грешка.

П.С. Намерих и сника:
Изображение

Потребителски аватар
anikolov
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ford Mondeo MK4 2.0 145 бензин

Мнение от anikolov » 08 яну 2018, 19:48

Благодаря ти, утре сутрин ще пробвам.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта