Страница 1 от 1

Нещо много трудно пали тоз дизел като е студено

Публикувано: 15 яну 2007, 21:02
от GuStErA
Колеги, скромното ми Еscort-че 1.8D, 91г. много трудно пали като е студено (засякох го падне ли под +5градуса) много се мъчи със запалването. Свещите ми бачкат, компресията е добра, от какво може да е? А пък като е по-топло е пушка. :) Даите мнения че ми писна да го спирам все по баири и да ме гледат хората как го бутам :oops:

ескорт

Публикувано: 15 яну 2007, 21:31
от tata1971
Моето мнение е накални свещи или релето което определя времето през което работят накалните свещи.Свещите какви са т.е. да не са менте?

Re: ескорт

Публикувано: 16 яну 2007, 15:09
от T punchev
Провери стартера дали е добър.А в комбинация със слаб акомулатор е смърт!Аз имах подобен проблем със стариа форд но те идваха при темп -7,-8 градуса,и след профилактика на стартера започна да върти много по добре и колата стана палач дори и под - 10! Но имаики предвид че твоя проблем е при положителни температури можеби проблема е другаде!Горивен филтър,ако е със инжектор данеби тои да е прецакан и да незадържа нафтата и да я връща в резервара!

Публикувано: 16 яну 2007, 19:00
от GuStErA
Като ходих на диагностика "майстора" ми каза че пръскачите "пикаели", но това не оказвало влияние на паленето, а на вървенето, от стартера предполагам че няма да е защото като е топло варти добре.

Значи получава се следното нещо - стартера си върти, ама двигателя не пали и се тресе целия (имам тампон за смяна) и мисля че бендикса изхвърля? да не би заради бендикса да не пали? това само като е по-студено!

Публикувано: 16 яну 2007, 21:09
от Vaklin
Те като пикаят отварят на съвсем различно налягане от зададеното. Смени разпръсквачите и майстора.

палене

Публикувано: 16 яну 2007, 21:12
от tata1971
Виж какво чета
При ниски атмосферни температури двигателя не може да запали
-горивната помпа не работи -ремонт или смяна
-горивото е замръзнало-смени го
Успех!

Публикувано: 16 яну 2007, 22:27
от GuStErA
Еми, благодаря за съветите колеги, ще видя какво ще правя. :?

Публикувано: 16 яну 2007, 22:33
от форд мк2
значи дизел за да не пали :
виж свещи дали работят(една да не работи топла ще си пали)
гориво (дали има във филтъра)
як акумулатор
стартер (тои може да върти когато е по-топло времето и да пали без проблем но поне при мен от собствен опит ти го казвам втулка пластмасова мисля се казваше-се беше пукнала и си вървеше докато не доидоха студовете и почна да не пали а да си върти...)
и последнто най-лошото да няма компресия :?