Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Flashy
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 сеп 2017, 00:34
Местоположение: Pazardjik
Status: Извън линия

Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Мнение от Flashy » 26 сеп 2017, 00:59

Колеги искам съвет! Значи понеже имаме много големи майстори, сипаха ми газ за осветление 2 литра на 20 л нафта. Започна проблем при подаване на яко газ да светва подгрева и губи мощност, връщам ключа пак контакт без да въртя стартера и си тръгва, но го прави постоянно, дори някой път при изкачване на 5-та с 90-100 го прави. Наложи се да сменя мотора....- Дълга история! Горивния филтър 3-4 пъти също и регулатора е сменен, но се оказа, че не е от него. Дюзите работят нормално според програмата( не е менте програмата), вкарахме им кодовете на ново, пак нищо. На празен ход прекъсва студена и топла! Странното е че налягането трябва да седи 23.00 а то постоянно се мени дори пада на 17.00 (Това е с новия регулатор, никаква разлика от стария) . Преди тази газ колата беше просто перфе... Някаква идея от какво ще е? След смяната на мотора не го правеше известно време, но след изпъване на 170 светнаха за подгрева и започна все на по ниска предавка да го прави.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Мнение от OgiDogi » 26 сеп 2017, 06:13

Flashy написа:
26 сеп 2017, 00:59
... Странното е че налягането трябва да седи 23.00 а то постоянно се мени дори пада на 17.00 (Това е с новия регулатор, никаква разлика от стария) . Преди тази газ колата беше просто перфе... Някаква идея от какво ще е?
...
Налягането първо се създава от помпата и после, ако има в повече - се регулира до нужното. А при теб има по-малко, сещай се къде е проблемът. Възможно е газта да е вдигнала мръсотия от резервоара, която филтърът да не е успял да спре и при 170 км/ч помпата се е въртяла с обороти, които са я засилили към вечните помпени полета. Веднъж потеглила натам - няма връщане, ремонт или смяна. А като е почнала да се лющи вътрешно, металните люспи се затъкват по дюзите и не след дълго ще се обадят и те, ако не вземеш мерки.

Въпреки мрачните прогнози, не изключвам възможност и просто да смуче въздух от някъде, достатъчно е да се снабдиш с прозрачни маркучи и да видиш какво влиза в помпата и какво излиза след рейла и дюзите. Има ли въздух, налягането ще играе.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Мнение от HACKO » 26 сеп 2017, 13:17

Как да разбираме "Наложи се да сменя мотора"!?!?!?!!

П.П. Тази кола има ли газова уредба, та си пуснал темата тук?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Мнение от Penyo63 » 28 сеп 2017, 11:12

Колега, това 23.00 предполагам е Mpa. Предполагам и аз като колегата,че смучи въздух от някъде. Когато има пропуск по вакум не винаги си личи, тоест може и да няма изцапано. Прозрачните шлаухки са най сигурния начин да стигнеш до истината.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

Flashy
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 26 сеп 2017, 00:34
Местоположение: Pazardjik
Status: Извън линия

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Мнение от Flashy » 28 сеп 2017, 13:07

Penyo63 написа:
28 сеп 2017, 11:12
Колега, това 23.00 предполагам е Mpa. Предполагам и аз като колегата,че смучи въздух от някъде. Когато има пропуск по вакум не винаги си личи, тоест може и да няма изцапано. Прозрачните шлаухки са най сигурния начин да стигнеш до истината.
Колега не смучи въздух от никъде. Ще пробваме с почистване на горивната система. Резултати скоро!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта