Страница 1 от 1

Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Публикувано: 26 сеп 2017, 00:59
от Flashy
Колеги искам съвет! Значи понеже имаме много големи майстори, сипаха ми газ за осветление 2 литра на 20 л нафта. Започна проблем при подаване на яко газ да светва подгрева и губи мощност, връщам ключа пак контакт без да въртя стартера и си тръгва, но го прави постоянно, дори някой път при изкачване на 5-та с 90-100 го прави. Наложи се да сменя мотора....- Дълга история! Горивния филтър 3-4 пъти също и регулатора е сменен, но се оказа, че не е от него. Дюзите работят нормално според програмата( не е менте програмата), вкарахме им кодовете на ново, пак нищо. На празен ход прекъсва студена и топла! Странното е че налягането трябва да седи 23.00 а то постоянно се мени дори пада на 17.00 (Това е с новия регулатор, никаква разлика от стария) . Преди тази газ колата беше просто перфе... Някаква идея от какво ще е? След смяната на мотора не го правеше известно време, но след изпъване на 170 светнаха за подгрева и започна все на по ниска предавка да го прави.

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Публикувано: 26 сеп 2017, 06:13
от OgiDogi
Flashy написа:
26 сеп 2017, 00:59
... Странното е че налягането трябва да седи 23.00 а то постоянно се мени дори пада на 17.00 (Това е с новия регулатор, никаква разлика от стария) . Преди тази газ колата беше просто перфе... Някаква идея от какво ще е?
...
Налягането първо се създава от помпата и после, ако има в повече - се регулира до нужното. А при теб има по-малко, сещай се къде е проблемът. Възможно е газта да е вдигнала мръсотия от резервоара, която филтърът да не е успял да спре и при 170 км/ч помпата се е въртяла с обороти, които са я засилили към вечните помпени полета. Веднъж потеглила натам - няма връщане, ремонт или смяна. А като е почнала да се лющи вътрешно, металните люспи се затъкват по дюзите и не след дълго ще се обадят и те, ако не вземеш мерки.

Въпреки мрачните прогнози, не изключвам възможност и просто да смуче въздух от някъде, достатъчно е да се снабдиш с прозрачни маркучи и да видиш какво влиза в помпата и какво излиза след рейла и дюзите. Има ли въздух, налягането ще играе.

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Публикувано: 26 сеп 2017, 13:17
от HACKO
Как да разбираме "Наложи се да сменя мотора"!?!?!?!!

П.П. Тази кола има ли газова уредба, та си пуснал темата тук?

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Публикувано: 28 сеп 2017, 11:12
от Penyo63
Колега, това 23.00 предполагам е Mpa. Предполагам и аз като колегата,че смучи въздух от някъде. Когато има пропуск по вакум не винаги си личи, тоест може и да няма изцапано. Прозрачните шлаухки са най сигурния начин да стигнеш до истината.

Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115

Публикувано: 28 сеп 2017, 13:07
от Flashy
Penyo63 написа:
28 сеп 2017, 11:12
Колега, това 23.00 предполагам е Mpa. Предполагам и аз като колегата,че смучи въздух от някъде. Когато има пропуск по вакум не винаги си личи, тоест може и да няма изцапано. Прозрачните шлаухки са най сигурния начин да стигнеш до истината.
Колега не смучи въздух от никъде. Ще пробваме с почистване на горивната система. Резултати скоро!