Проблем на 1500 оборота при форд торнео конект 1.8 тдци 90к.с

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sezi
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 19 окт 2011, 20:26
Модел на автомобила: ford tourneo connect
Status: Извън линия

Проблем на 1500 оборота при форд торнео конект 1.8 тдци 90к.с

Мнение от sezi » 17 окт 2017, 23:10

Здравейте колеги, от 6 години имам въпросната кола и бях много доволен до момента в който се прояви следния загадъчен проблем.
При студен двигател, рано сутрин, колата си пали без никакъв проблем от първия път, но след тръгване и достигане на около 1500 оборота, колата почва да заглъхва и пуши и предърпва, след като ги мина тези обороти към 1600 се оправя и нямам никакъв проблем, не ми свети никакъв чек за грешки. Този проблен се появява само при студен двигател, другия проблем на студен двигател , че при пускане на свободна оборотите се менят и се качват до 1600 и пак си падат, докато не натиска съединителя или спирачките. Последната седмица, вече се появи и трети проблем, който се изразява в следното, паля колата рано сутрин и карам малката на градина, като разстоянието е около 2 км., изключвам двигателя, колкото да оставя малката на градина и се върна пак и колата почна да не пали, пали след 3 или 4 път, днес запали за 3 сек втория път и изгасна и на 3 си запали. Моля, Ви ако някой се е зблъскал с подбен проблем да обясни какво да направя.
А какво направих всъщност за да отстраня проблемите. Многоктарно закачане в мото пфое на компютър и нямам никакви отчетени грешки, дюзите са си ок, налягането на помпата също, затапихме ЕГР'а, като сложихме ламарина от неръждавейка, сменихме датчика за налягане на нафтата, датчика на разпределителния вал, който е отгоре на двигателя с работещи, уж мръднахме датчика за коляновия вал по наблизо към него, с цел да е бил по чувствителен и проблема продължава. Възможно ли е да има някакъв друг датчик за температура, който да влияе по някакъв начин на оборотите на колата. Благодаря Ви предварително...

Потребителски аватар
ford4o
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем на 1500 оборота при форд торнео конект 1.8 тдци 90к.с

Мнение от ford4o » 02 ное 2017, 23:27

Да не гълта безотчетен въздух отнякъде? Или да губи въздух. Някой изпускащ маркуч от турбо пътищата. Провери тръбите и скобите.

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем на 1500 оборота при форд торнео конект 1.8 тдци 90к.с

Мнение от Roninn » 03 ное 2017, 23:33

Щом сте затворили егр вероятно е 2006 г или преди това,имат някакви разлики преди и след по комънрейла.Няма как да помогна , особено от разстояние ,нямам и такива проблеми но има нещо което съм забелязал.Точно на 1500 оборота независимо студен или топъл има едно разтрисане в мотора,едва забележимо но си го усещам на празен ход,моя е 2010 г.като мисля без да съм сигурен че стария ми кънект 2002 пак имаше нещо подобно.Незнам с какво е свързано това но е факт.Моя е на 150 000 км.в момента,тоест би трябвало да кара късен пубертет младеж ,тоест игнорирам всякакви възможни проблеми по комънрейла.

Едва ли помагам ,но споделям,не пуши не пие няма дертове,просто едно странно претрисане на 1500 оборота.
За трудното палене, възможна вероятност да смуче въздух от някъде,за проба може да сложите прозрачен маркуч преди и след филтъра и да гледате къде ходи нафтата като стои на място пред детската градина.
Последна промяна от Roninn на 03 ное 2017, 23:33, променено общо 1 път.

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем на 1500 оборота при форд торнео конект 1.8 тдци 90к.с

Мнение от Roninn » 03 ное 2017, 23:33

Опссс.дублиране

sezi
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 19 окт 2011, 20:26
Модел на автомобила: ford tourneo connect
Status: Извън линия

Re: Проблем на 1500 оборота при форд торнео конект 1.8 тдци 90к.с

Мнение от sezi » 09 ное 2017, 14:31

Благодаря за отговорите колеги, пали си без проблеми и са си ок оборотите, последно като проверявахме дюзите за 1-2 имаше някъде по 25мл на връщащата нафта и се оказа, че точно тези маркучи бяха разцепени, при условие, че ги смених мин година и от там дърпало въздух, сменихме ги и ъбдейтнахме софтуера на компютъра и предърпването се оправи пали си и няма проблеми вече, но мърдането на оборотите на празен ход си ги има пак. Оборотите мърдат като тръгна на 1, 2 и пусна на инерция тогава на студен двигател.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта