Съединител на Фокус 1,8тдци?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
CARDI
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Съединител на Фокус 1,8тдци?

Мнение от CARDI » 16 дек 2017, 13:48

Здравейте!
Колата е Форд Фокус 1,8тдци, 100к.с., 2002г., ръчни скорости, хечбек!
Прави ми впечатление следното нещо:
За да включиш на скорост - трябва да натиснеш педала на съединителя ДО ДОЛУ! Правя си експеримент - натискам педала на съединителя и опитвам да включа задна скорост. Ако е натиснат до долу - влиза задната скорост, но ако отпусна съвсем малко и опитам да включа задна - се чува "хъркане". Явно съединителя зацепва много долу. При включване на 1ва - няма проблеми при потеглянето, тръгва плавно. При следващите превключвания, на 2ра, 3та, 4та, 5та - няма проблеми и боксуване!
Според мен феродовият диск е износен, но след като няма други проблеми - какво ще трябва да сменям?
Знам, че като го свалим - ще видим, но ми се ще да имам малко предварителна информация!
Благодаря!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съединител на Фокус 1,8тдци?

Мнение от HACKO » 16 дек 2017, 13:57

Ако Феродовия диск е износен, съединителя ще зацепва горе а не долу.
При тебе вариантите са няколко:
1. Необъзвъздушена система;
2. Проблем в някоя от помпите;
3. Проблем в притискателя.
За съжаление, само първия вариант е евтин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

CARDI
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Съединител на Фокус 1,8тдци?

Мнение от CARDI » 16 дек 2017, 15:26

Хм, може да си прав, колега!
Почти веднага, след като го взех, прокапа горната помпа на съединителя. Смених я и мисля, че обезвъздуших системата! Не мога да кажа как е бил педала преди!
Ка да обезвъздуша системата - от долната пробка-нагоре към казанчето, или да помпа на педала и да пускам долу, на пробката?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Съединител на Фокус 1,8тдци?

Мнение от HACKO » 16 дек 2017, 16:28

Ако има достъп до изходящата тръба на горната помпа първо оттам. Ако няма тогава отдолу, ама може да отнеме време заради големия наклон. Има и вариант новата помпа да е дефектна.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Съединител на Фокус 1,8тдци?

Мнение от MapTo_D » 17 дек 2017, 10:25

Аз до сега не съм карал автомобил, на който не се е налагало да натискам педала на съединителя до долу, за да вкарам някоя предавка. :shock: :-/:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта