Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
berkut47
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
Status: Извън линия

Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от berkut47 » 06 фев 2018, 17:54

Колеги,някой знае ли каква е тази "клапа"Изображение?
Защото и е изваден вакума а самия маркуч на вакума е затапен :!:На съседния маркуч има същата,но на нея си и седи маркучето на вакума!
Евентуално какъв и е проблема и как се установява ?Колко струва нова?
Предварително благодаря _friends_

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 163
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от m_fokus » 06 фев 2018, 21:34

Това ми прилича на двигателя с разклонението, този двигател май съм го виждал да го слагат повече във Волво отколкото във Форд, не че има значение. Ако дадеш и снимка в малко по-далечна дистанция ще е добре. Иначе ми се струва, че това е за дросела.
http://catalog.autotrade.su/index.php?o ... Itemid=486
ей тука вкарваш вин-а, гледаш парт номера и търсиш по него чарковете
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

berkut47
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
Status: Извън линия

Re: Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от berkut47 » 07 фев 2018, 11:17

Ето по-отдалечена снимкаИзображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от HACKO » 07 фев 2018, 17:33

Колега, по-далечна снимка означава да се вижда част от двигателя и коша, за да може да се ориентира къде точно се намира въпросния детайл.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

berkut47
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
Status: Извън линия

Re: Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от berkut47 » 07 фев 2018, 18:41

При първа възможност ще снимам целия кош,иначе това са двата маркуча от турбото влизащи в колекторите :?

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 163
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от m_fokus » 07 фев 2018, 19:33

По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

berkut47
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
Status: Извън линия

Re: Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от berkut47 » 08 фев 2018, 17:02

Мерси за видеото _friends_
Сега се появи ново двайсе :oops: -днес при смяна на горивния филтър по дъното на "бурканчето" имаше малко финни стружки :cry:
Питах тук-там някой казват че може да е от помпата в резервоара :!: :?:
Вашето мнение какво е?

Потребителски аватар
m_fokus
потребител
потребител
Мнения: 163
Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Фокус 2.0 TDCI 136к.с.-"клапа"?

Мнение от m_fokus » 10 фев 2018, 14:59

Тъй като по-знаещите не се включват, ще се опитам да дам някакво инфо до което аз съм стигнал с четене. Стружките там може би са от ГНП, никак не е хубаво да ги има, защото първо говорят за износване на помпата и второ могат да прецакат дюзите. Някои слагат мощни магнити по-корпуса на филтъра с цел обиране на тези стружки. На нашия пластмасов корпус не знам как би могло да стане.
Който може и има желание да обясни по-подробно на колегата.
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена :lol:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 79 госта