Страница 1 от 1

1,8 ТД - Колко чиста/мръсна ви е турбинката?

Публикувано: 25 яну 2007, 12:11
от Dundee
Видях тая снимка от колата на колегата Jinxy и ми направи силно впечатление колко чисто е турбото му.

Изображение


Положението при мен е коренно различно:

Изображение
Изображение


Колеги, как е при вас? Толкова чисто ли е като на Jinxy или по-скоро върху турбото има разни мръсотии и омазняване отгоре? Jinxy да не би скоро да ти е мит двигателя? Как успява до остане толкова чист?

Публикувано: 25 яну 2007, 12:22
от cossy
Нормално е да хвърля по малко от турбинката и ако не е мит скоро ще стане като твоята ;)

Публикувано: 25 яну 2007, 16:07
от Mladeja
proveri dali marku4ite koito vlizat i izlizat ot turboto(vkly4itelno i tezi malkite) dali sa namesteni dobre na mestata si,dali skobite stqgat dobre,da ne bi da ti e puknat nqkoi marku4,ako ne e tova-svalqne na turboto(ako ima6 razhod na maslo ili zaguba na mo6tnost)i proverka na stend na turbinata.
V nai-dobriq slu4ai turbinata 6te byde perfekno izmita sy6to kakto na snimkata na na6iq kolega




превод:

провери дали маркучите които влизат и излизат от турбото(вклъчително и тези малките) дали са наместени добре на местата си,дали скобите стягат добре,да не би да ти е пукнат някои маркуч,ако не е това-сваляне на турбото(ако имаш разход на масло или загуба на мощност)и проверка на стенд на турбината.
В най-добрия случаи турбината ще бъде перфекно измита също както на снимката на нашия колега

paci

Публикувано: 25 яну 2007, 16:54
от escorttd
Когато всичко е наред турбото изглежда като това на Jinxy и без да е мито.

Публикувано: 25 яну 2007, 22:03
от Dundee
escorttd написа:Когато всичко е наред турбото изглежда като това на Jinxy и без да е мито.
Ей за това ми е въпроса. При всички ли е така?
Иначе колата си върви добре, не ми се налага да доливам масло. Есента намествах маркучите и скобите. Съмнява ме само големия маркуч, ама като гледам и при колегата се е нацепил от външната страна по същия начин. Обаче при него е чисто като в аптека.:shock:
Това влажното омазняване се появава само през зимата, през лятото е сухо.

Публикувано: 25 яну 2007, 22:16
от HACKO
Ами измий я на пароструйка и наблюдавай откъде започва да омаслява.

Публикувано: 26 яну 2007, 09:14
от Yovchev
Dundee, спокойно все пак говорим за коли на по 10 години минимум. Няма начин всичко да е като в аптека ! Щом колата ти върви и не ти намалява маслото, карай си я така.. а и ти каза че през лятото е сухо :), макар и мръсно.
И при мен е поомаслено... тук там.. но не ми спада маслото. За 10000км съм долял 400г. масло за да го държа в нормата, макар че имам чувството, че мянамам гарнитура която да не е омаслена :).

Има един принцип: Когато нещо работи добре, не го пипай!

Публикувано: 28 яну 2007, 10:04
от Антон Маринов
и моята я снимах.

Публикувано: 28 яну 2007, 22:04
от Jinxy
Ами преди почти две години купих колата и турбото беше поомазано ( е не като на снимките на колегите - доста по-малко ), та тогава го почистих и проверих откъде маже - оказа се маркучето за турбокомпенсацията на помпата. отвих щуцера и му навих малко тефлон.... и воалла. Оттогава си е чистичко. Аааааааа да не забравя - смених му и скобите. Оригиналните бяха само пружинни и се бяха разтегнали. Абе скапани си бяха. Прегледайте и скобите на дебелия маркуч излизащ от турбото и утиващ към кулера. От там също би мазало яка при скапана скоба.