проблем с оборотите на пума 1,7 зетек
- 
				porscho
- потребител 
- Мнения: 9
- Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
- Модел на автомобила: puma 1,7
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
проблем с оборотите на пума 1,7 зетек
здравейте колеги, от скоро съм собственик на пума 1,7 зетек, 5 дни вървеше като оса но сега имам проблем с оборотите и работата на двигателя.като запаля гасне или много варират обортите от 300 до 800 като се менят непрекъснато, а докато карам и изключа от скорост вдига до 3000 може и 4000 и минава време докато се нормализират. освен това ми придърпва докато карам.минах на диагностика и ми казаха запушен катализатор и лош бензин. махнаха ми катализатора и смениха бензина, смениха и свещите и почистиха ламбда сондата. зеха ми 200лв и ми я върнаха със същите проблеми може би с много леко подобрение. не бих отказал идеи и помощ  ще сам мнооого благодарен
 ще сам мнооого благодарен
			
									
									
						 ще сам мнооого благодарен
 ще сам мнооого благодарен- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Ухааа   
 
А здрасти ти с тази грозна пума ... уф че завиждам е сеа се прибирам от нощна смяна и нямахме бач с колегата дет я кара същата като моята и помечтахме за по една грозна пума 1,7 125 луди магарета
 ... уф че завиждам е сеа се прибирам от нощна смяна и нямахме бач с колегата дет я кара същата като моята и помечтахме за по една грозна пума 1,7 125 луди магарета 
Къде я мина тази диагностика ?
До колкото си спомням не сме имали до сега участник с пума и то с мотор кат твоя затва ше лучкаме.
На база тва което е минало през форума моето предположение е така нареченото "стъпоково моторче" или тва е клапана за празен ход.
Натрупват се нагари, мизерии.
Една от многото теми по въпроса
Другото предложение е :
Колегата дет я кара същата катто моята имаше подобно поведение както го описваш и се оказаха угнили нацепени маркучи на EGR.
И другото :
След като са барали по колата и може би са отстранили някой проблеми ми да са рестартирали компа баси ... ...
 ...
			
									
									
						 
 А здрасти ти с тази грозна пума
 ... уф че завиждам е сеа се прибирам от нощна смяна и нямахме бач с колегата дет я кара същата като моята и помечтахме за по една грозна пума 1,7 125 луди магарета
 ... уф че завиждам е сеа се прибирам от нощна смяна и нямахме бач с колегата дет я кара същата като моята и помечтахме за по една грозна пума 1,7 125 луди магарета 
Къде я мина тази диагностика ?
До колкото си спомням не сме имали до сега участник с пума и то с мотор кат твоя затва ше лучкаме.
На база тва което е минало през форума моето предположение е така нареченото "стъпоково моторче" или тва е клапана за празен ход.
Натрупват се нагари, мизерии.
Една от многото теми по въпроса
Другото предложение е :
Колегата дет я кара същата катто моята имаше подобно поведение както го описваш и се оказаха угнили нацепени маркучи на EGR.
И другото :
След като са барали по колата и може би са отстранили някой проблеми ми да са рестартирали компа баси ...
 ...
 ...- 
				porscho
- потребител 
- Мнения: 9
- Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
- Модел на автомобила: puma 1,7
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
мерси за инфото колега аз четох всичко което намерих по подобни теми и аз мислех за стъпковото, а компа беше рестартиран но до тук нищо сега я карам все едно не е била в сервиз и мисля в понеделник да пробвам мото пфое една диагностика
п.с. между другото преди карах една фиеста 1,1 92 година ама карбуратор е знаех и кътните зъби дет се вика ама тва говедо сега много електроники са наблъскали а и от инжекции...гола вода съм
			
									
									
						п.с. между другото преди карах една фиеста 1,1 92 година ама карбуратор е знаех и кътните зъби дет се вика ама тва говедо сега много електроники са наблъскали а и от инжекции...гола вода съм

- kEFi
- потребител 
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Напърво време е добре това, което си намислил! Ама им стой на главите! Може да ти кажат туй-онуй за смяна (за минимум 500лв и нагоре), но не бързай да се връзваш! Пиши първо тука, да го обсъдим да елиминираме туй-онуй и ще ти остане само проблема  Освед диагностика на компа за грешки поискай диагностика на датчиците и е добре да ти позамерят компресия. Един вид използвай момента за един обстоен преглед - най малкото ще имаш основно инфо...Успех!
  Освед диагностика на компа за грешки поискай диагностика на датчиците и е добре да ти позамерят компресия. Един вид използвай момента за един обстоен преглед - най малкото ще имаш основно инфо...Успех!
			
									
									
						 Освед диагностика на компа за грешки поискай диагностика на датчиците и е добре да ти позамерят компресия. Един вид използвай момента за един обстоен преглед - най малкото ще имаш основно инфо...Успех!
  Освед диагностика на компа за грешки поискай диагностика на датчиците и е добре да ти позамерят компресия. Един вид използвай момента за един обстоен преглед - най малкото ще имаш основно инфо...Успех!- 
				porscho
- потребител 
- Мнения: 9
- Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
- Модел на автомобила: puma 1,7
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
намерих един познат в мото-пфое и се надявам да не ми каже да сменя половината кола  но пак ще им вися на главите ако ме пуснат де
  но пак ще им вися на главите ако ме пуснат де  а между др издърпах на някакъв датчик буксата и колата заработи по добре но си нямам представа какво изключих
  а между др издърпах на някакъв датчик буксата и колата заработи по добре но си нямам представа какво изключих  мога да го снимам и да кача снимката ако някои го познае на вид
  мога да го снимам и да кача снимката ако някои го познае на вид 
абе трябваше да си карам фиестата с карбуратора ама на пуста гъзария 
   
  
			
									
									
						 но пак ще им вися на главите ако ме пуснат де
  но пак ще им вися на главите ако ме пуснат де  а между др издърпах на някакъв датчик буксата и колата заработи по добре но си нямам представа какво изключих
  а между др издърпах на някакъв датчик буксата и колата заработи по добре но си нямам представа какво изключих  мога да го снимам и да кача снимката ако някои го познае на вид
  мога да го снимам и да кача снимката ако някои го познае на вид 
абе трябваше да си карам фиестата с карбуратора ама на пуста гъзария
 
   
  
- DigiPro
- потребител 
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това което си показал на снимките е TPS или датчик за положението на дроселната клапа. Като натискаш педала на газта движиш тази клапа и определяш колко въздух да постъпва в всмукателните колектори. По положението на тази клапа и показанията на този датчик компютъра подава необходимото количество гориво за да се получи оптимална горивна смес. Предполагам, че сега като си го откачил компютъра работи с някаква осреднена стойност по подразбиране.
Този датчик представлява най-обикновен потенциометър. Може да се е износил проводимия слой и да не работи добре. Потърси из форума и из интернет с ключова дума "TPS" и ще намериш допълнителна информация.
			
									
									
						Този датчик представлява най-обикновен потенциометър. Може да се е износил проводимия слой и да не работи добре. Потърси из форума и из интернет с ключова дума "TPS" и ще намериш допълнителна информация.
- 
				vladislav
- потребител 
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Извинявай за любопитсвото, ходи ли на диагностика и какво ти казаха. Датчика които си снимал и на мен ми заприлича на този които следи за положението на дроселовата клапа (TPS), но не исках да пиша (все пак колите са доста различни и да не стане объркване), но имам едни съмнения за моя, а все не мога да отделя време за диагностика.porscho написа: мисля в понеделник да пробвам мото пфое една диагностика
Ако си решил проблема били написал от какво е бил?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта




