Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Ivailo7o
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 11 мар 2019, 16:53
Местоположение: Каварна
Status: Извън линия

Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от Ivailo7o » 12 мар 2019, 10:59

Здравейте колеги от скоро имам Форд Мондео мк3 2.0 тдди. При студен мотор пали от раз но ,когато я карам и достигне работната температура , при запалване изгасва или пали но две три секунди докато нареди нормалната си работа ?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10842
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от ЯЛТА » 12 мар 2019, 16:04

В най добрия случай горивопровода смуче въздух отнякъде, щом пали топло трудно с нестабилни обороти. Има ли бързи връзки-най вероятно е от тях, износват им се О-пръстенчетата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от Penyo63 » 12 мар 2019, 20:43

Колега, ако имаш някакви автомонтьорски умения проблема можеш да си го решиш и сам и за без пари. Тогава мога да си губя времето да ти обясня какво да направиш. Ако обаче не си сигурен, че ти стига куража или уменията за да разглобиш елемент от ГНП-то., по-добре иди на автосервиз. Приемам че до тук си направил следното; сменил си горивния филтър, акумолатора си върти нормално, както на студено така и на топло, Диагностиката не ти е отчела грешки,патаметрите на дюзите на живи данни са в нормата, проверил си актуатора на турбото, ако е вакумен става лесно. това е за което се сещам. Разбира се може и други неща, все за без пари дето се казва. Ако сменяш филтър да е скъп, не се изкушавай да си купиш филтър за 16,50лв. Това е за сега. Успех.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

Потребителски аватар
Duff
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 апр 2009, 10:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk3
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от Duff » 07 мар 2022, 12:51

Penyo63 написа:
12 мар 2019, 20:43
Колега, ако имаш някакви автомонтьорски умения проблема можеш да си го решиш и сам и за без пари. Тогава мога да си губя времето да ти обясня какво да направиш. Ако обаче не си сигурен, че ти стига куража или уменията за да разглобиш елемент от ГНП-то., по-добре иди на автосервиз. Приемам че до тук си направил следното; сменил си горивния филтър, акумолатора си върти нормално, както на студено така и на топло, Диагностиката не ти е отчела грешки,патаметрите на дюзите на живи данни са в нормата, проверил си актуатора на турбото, ако е вакумен става лесно. това е за което се сещам. Разбира се може и други неща, все за без пари дето се казва. Ако сменяш филтър да е скъп, не се изкушавай да си купиш филтър за 16,50лв. Това е за сега. Успех.
Колега, да те питам аз тогава за един мой подобен проблем на Мк3, 2.0, 115 к.с. ТДДИ - нямам проблем с уменията(поне така смятам засега). При първо палене върти и не пали - 2-3 пъти въртя по 10-15 сек. и накрая пали, но с пушек на сурова нафта. След запалване -няма проблем, пали си от раз. Проверено е всичко без ГНП - дюзи замерени, сменена верига комплект, 3 повдигача(така и така бе отворена, та ги проверих), подгревните свещи смених с нови. Пробвах с аванса, но проблема си остана.Какво да гледам на ГНП-то?
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10842
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от ЯЛТА » 07 мар 2022, 19:27

Duff написа:
07 мар 2022, 12:51
Какво да гледам на ГНП-то?
На ГНП-то не можеш да гледаш нищо, то се проверява на стенд, а ако има изгоряла електроника,- то трябва динамичен стенд който може да симулира натоварване.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от F Focus » 07 мар 2022, 19:40

ЯЛТА написа:
12 мар 2019, 16:04
В най добрия случай горивопровода смуче въздух отнякъде, щом пали топло трудно с нестабилни обороти. Има ли бързи връзки-най вероятно е от тях, износват им се О-пръстенчетата.
С тези "О"-пръстенчета брах ядове на дизелов "Мерцедес"-Е класа. Няма такЪва простотия, като решение за уплътняване на горивопроводящите маркучлета и реших, че впоследствие авто-производителите ще ги забравят, ама къде ти-явно целта е да се посещават по-често фирменните сервизи! :evil:
На една среща на "Мерцедес-Клуб-а" преди много години в Казанлъшко на тръгване видях огромна локва от нафта, стичаща се надолу(колата беше паркирана под наклон надолу с муцуната), резервоарът беше пълен догоре-добре, че един от участниците си беше закупил въпросните "О" пръстенчета превантивно от "Балканстар" (да не казвам цената, че е... :evil: ), та ми услужи-инак си дотам!
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от ivchotr » 07 мар 2022, 20:21

И други марки страдат от подобни решения за уплътненията.
Знам всички вицове за Форд :D

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от F Focus » 07 мар 2022, 20:26

Явно-вместо да се използват елементарни стягащи скоби на маркучлетата-нЕкви кекави "О"-пръстенчета! :evil:
Да сте наясно, че са много гадни и те изненадват изведнъж и в най-неподходящият момент!
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10842
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от ЯЛТА » 07 мар 2022, 21:11

F Focus написа:
07 мар 2022, 20:26
Да сте наясно, че са много гадни и те изненадват изведнъж и в най-неподходящият момент
Ми те са си изпълнили предназначението да издържат 100/200 000 километра, какво повече да се иска..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от F Focus » 07 мар 2022, 21:21

Ми например да се придържат към доказаната класика със затягане на въпросните маркучлета с елементарни скобички, което би било безпроблемно и завинаги, ама не!
Инак си прав, че въпросните пръстенчета издържат м/у 100-200х.км., така, че би било добре да си ги имате подръка въпросните "О"-пръстенчета в колата, ако не можете да предобрите уплътненията със скобички, или свински опашки, което в моя случай не беше възможно.
Поздрави на всички дизелджии! :D
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Трудно палене при топъл двигател Мондео 2.0 tddi

Мнение от Penyo63 » 13 мар 2022, 14:07

В Тойота форума има интересни неща на тема трудно палене и пушене.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта