Мирис на сурова нафта - Инжектор или подгревна свещ
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 16 май 2011, 18:44
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 TDCI 115hp mk3
Форд Фокус 2.0 Duratec HE Bi-Fuel (145 hp) mk2.5 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мирис на сурова нафта - Инжектор или подгревна свещ
Здравейте,
От известно време понякога сутрин усещам мирис на неизгоряла нафта при първо сутрешно палене. Пушек понякога има но е само изпуфкване т.е. не продължава да пуши след като запали. Колата пали без проблем и в топло и в студено и топла и студена. Няма харчене на масло или антифриз. Разхода както на място така и в движение е нормален - на място загряла е 0.2-0.3 л/ч а иначе софийско градско - 5.8-6 в топло време, извънградско с малко магистрала, но без ексцесии 4.8-5.
Правих лог с Forscan на инжекторите и на празен ход показанията им са 0.9-1.1 на всички, като се променят, а на 2000 оборота всички стават 1.000079 нещо си. От време на време ми се появява грешка (не светва чека) P02D1 - Cylinder 3 Fuel Injector A Offset Learning At Max Limit. След като я изчистя не се появява веднага. DPFа не е запушен пак през Форскан го видях на 41%
Та се чудя дали може да е подгревна свещ (не знам дали ще запише грешка ако е) или някой инжектор(или няколко) да се е прецакал.
Чудя се дали има смисъл да свалям инжектори да ги пращам на диагностика или само да проверя свещите или пък да си карам така.
Макар, че ако е инжектор моите май не се ремонтират. Колата ми е Фокус 1.6 тдци 115hp 2012. Купувана е от тук и е на реални 164000 км
Ще съм благодарен ако някой може да даде съвет/мнение или да сподели решение ако е имал подобен проблем. Благодаря.
От известно време понякога сутрин усещам мирис на неизгоряла нафта при първо сутрешно палене. Пушек понякога има но е само изпуфкване т.е. не продължава да пуши след като запали. Колата пали без проблем и в топло и в студено и топла и студена. Няма харчене на масло или антифриз. Разхода както на място така и в движение е нормален - на място загряла е 0.2-0.3 л/ч а иначе софийско градско - 5.8-6 в топло време, извънградско с малко магистрала, но без ексцесии 4.8-5.
Правих лог с Forscan на инжекторите и на празен ход показанията им са 0.9-1.1 на всички, като се променят, а на 2000 оборота всички стават 1.000079 нещо си. От време на време ми се появява грешка (не светва чека) P02D1 - Cylinder 3 Fuel Injector A Offset Learning At Max Limit. След като я изчистя не се появява веднага. DPFа не е запушен пак през Форскан го видях на 41%
Та се чудя дали може да е подгревна свещ (не знам дали ще запише грешка ако е) или някой инжектор(или няколко) да се е прецакал.
Чудя се дали има смисъл да свалям инжектори да ги пращам на диагностика или само да проверя свещите или пък да си карам така.
Макар, че ако е инжектор моите май не се ремонтират. Колата ми е Фокус 1.6 тдци 115hp 2012. Купувана е от тук и е на реални 164000 км
Ще съм благодарен ако някой може да даде съвет/мнение или да сподели решение ако е имал подобен проблем. Благодаря.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мирис на сурова нафта - Инжектор или подгревна свещ
Не пипай инжекторите щом върви, харчи, работи добре. Записаната грешка показва че има проблем, който трябва да се отремонтира/отстрани, изтриването на записаната грешка не отстранява проблема. И да, най вероятно се касае за изгоряла свещ, което не е кой знае какъв проблем при Комън рейл горивните системи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мирис на сурова нафта - Инжектор или подгревна свещ
Чудя се какво правиш до ауспуха вместо да си в колата?stenliivanov написа: ↑03 май 2019, 09:54Здравейте,
От известно време понякога сутрин усещам мирис на неизгоряла нафта при първо сутрешно палене. Пушек понякога има но е само изпуфкване т.е. не продължава да пуши след като запали. Колата пали без проблем и в топло и в студено и топла и студена. Няма харчене на масло или антифриз. Разхода както на място така и в движение е нормален - на място загряла е 0.2-0.3 л/ч а иначе софийско градско - 5.8-6 в топло време, извънградско с малко магистрала, но без ексцесии 4.8-5.
........
В твоята ситуация имаш два варианта:
Вариант 1: Караш си колата без да се навираш в ауспуха, радваш и се още много километри и те води където си поискаш;
Вариант 2: Тръгваш по сервизи за да разрешиш така наречения "проблем", започва се хаотична смяна на части на принципа проба-грешка, даваш един куп пари, колата спира да работи, като тръгнеш за някъде не знаеш дали ще стигнеш и накрая завършваш с фразата "никога вече Форд".
По кой път ще тръгнеш, ти си избери!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 16 май 2011, 18:44
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 TDCI 115hp mk3
Форд Фокус 2.0 Duratec HE Bi-Fuel (145 hp) mk2.5 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мирис на сурова нафта - Инжектор или подгревна свещ

Затова гледам преди да е станало късно, ако има нещо което да изисква намеса да го направя, така че да не се налага да ме возят или теглят.
За сега на смяна на масло ще премеря на място свещите. Ако там има нещо ще взема мерки. Ако там всичко е наред ще изчакам да видя накъде ще тръгнат нещата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта