Чек..не пали..бензинова помпа
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 18 ное 2018, 11:06
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Чек..не пали..бензинова помпа
Здравейте, Фокус 1,6 2000г, не пали, бензиновата помпа не се чува при контакт и свети чека? въпроса ми е може ли заради друг проблем да не се позволява на помпата да бачка или чека може би свети заради неизправна помпа?
-
- потребител
- Мнения: 823
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Чек..не пали..бензинова помпа
Провери каква грешка е записана - натискаш бутона за нулиране на километража, вкарваш ключа, даваш на контакт и изчакваш да видиш test. След това натискаш бутона докато видиш dtc и цифрите до него
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Чек..не пали..бензинова помпа
Много ясно, че ще свети лампата за неизправност, докато двигателят не работи. Като запали нормално и всички данни са в норми, тогава изгасва лампата.
Няма причина да не тръгва помпата (ако е изправна), освен ако компютърът не засича късо съединение по инжекторите или липсва захранване на релето. И в двата случая ще има записана грешка, но трябва така или иначе да се закачи диагностика. Ако няма грешки - проверяваш на буксата дали излиза напрежение и ако излиза, сменяш помпата. Ако не излиза напрежение, търсиш инерционния прекъсвач, който трябва да спре захранването ѝ при удар.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 18 ное 2018, 11:06
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Чек..не пали..бензинова помпа
мерси колега за отговора, сутринта ще диагностицирам, иначе до сега видях нейнето реле, не намерих нейния бушон, спрях за едни кюфтета днес и ме остави, след сваляне на клемата първия път не свети чека, след едно неуспешно запалване светва, а самата помпа въобще не се чува че подкачва, извадих горивен маркуч преди горивната рейка няма помен за бутане на гориво, имаше едно странно претрисане при рязко подаване на газта, дали е било от недостиг на гориво
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Чек..не пали..бензинова помпа
Виж датчика за удар - трябва да спира горивото. При мене в краката в ляво - бутонче и трябва да се натисне. Нататък
Свалих таблото, огледах го под лупа, не открих студени/лоши спойки. Презапоих го цялото - около 1 час работа. Оттогава 4 години нямам никакъв проблем. Като не разбирате дайте го някой да го презапои, вместо да ровите из моргите за друго. Ще стане по-бързо, по-евтино и по-качествено.
За фокусите уж няма толкова проблеми с таблото, но не пречи да се провери. На куплунга на помпата трябва да има достатъчно ток за да свети лампа.
При мен не врътваше бензиновата помпа и не можеше да пали. След тъпи изказвания на няколко пишман майстора че ми е дефектна бензинова помпа и трябвало да се сменя, но тя пък е в резервоара под задната седалка се оправих сам. Глупаците нищо не знаеха и обясняваха че въртяла непрекъснато. Установих че работи само 2-3 секунди при подаване на контакт. При мен като извадя куплунга идваше напрежение, обаче при проба с лампа тя не светваше. Та им теглих майната.Филипов написа: ↑03 юни 2018, 20:11Не знам как е при Focus. Сега на сбирката разчоплихме моята. При контакт тръгва за няколко секунди и спира. На куплунга са 4 проводника - 2 за помпата постоянно напрежение от и 2 за датчика на нивото. След като стартира не се чува да бръмчи/върти. Като мине на газ мога да извадя куплунга и колата продължава да работи. Иначе спира. Та вероятно вътре има някакъв изключвател за налягане и като го има не върти. За да се стопи помпа трябва тя да се върти постоянно без изключване. В моята "кочина" рядко има повече от 5 литра. Задължително пали на бензин. Та ако всичко това е вярно трябва да се е стопила отдавна.
Навремето един ме убеждаваше че е дефектна, но излезе от таблото с предпазители.
https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... 8&#p478898
Свалих таблото, огледах го под лупа, не открих студени/лоши спойки. Презапоих го цялото - около 1 час работа. Оттогава 4 години нямам никакъв проблем. Като не разбирате дайте го някой да го презапои, вместо да ровите из моргите за друго. Ще стане по-бързо, по-евтино и по-качествено.
За фокусите уж няма толкова проблеми с таблото, но не пречи да се провери. На куплунга на помпата трябва да има достатъчно ток за да свети лампа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта