Блокира 1.8 TDCI Кънект
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Да,с два ремъка е,няма верига.
Това е долния ремък ,зад алуминиевите капаци стои в една касета.
До колкото знам,мотора е дураторк(каквото и да значи това) и е еднакъв със на мондеото.
Излиза че касетата с ремъка е еднаква за кънект,ц макс,и мондео 4
Тоест,моторите са еднакви
Това е долния ремък ,зад алуминиевите капаци стои в една касета.
До колкото знам,мотора е дураторк(каквото и да значи това) и е еднакъв със на мондеото.
Излиза че касетата с ремъка е еднаква за кънект,ц макс,и мондео 4
Тоест,моторите са еднакви
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Радвам ти се на ентусиазма, сръчен си, не ти липсва смелост - ще го оправиш! Спомням си аз преди 10 ина години разглобявах снс машини и ги ремонтирах с напътствия, четене и малко картинки, които се и различаваха.
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Единственото лошо е ,че нямам време.Това дори ми доставя удоволствие.Мерси за подкрепата.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Както казах,не съм съвсем наясно,как и кои белези да докарам при сглобяването.
До колкото разбрах от нета,блокирам коляновия вал,блокирам с планка дебела 5 мм.разпределителния вал,и зацепвам всичко.Дали съвпадат белезите или не,няма значение.Не съвпадането на белезите,ще е проблем при следващата смяна на горния ремък,понеже няма да има по какво да се ориентираш.
Другото ми питане е,къде се продават тези инструменти за центровката,за да не губя време да правя блокиращ болт.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
До колкото разбрах от нета,блокирам коляновия вал,блокирам с планка дебела 5 мм.разпределителния вал,и зацепвам всичко.Дали съвпадат белезите или не,няма значение.Не съвпадането на белезите,ще е проблем при следващата смяна на горния ремък,понеже няма да има по какво да се ориентираш.
Другото ми питане е,къде се продават тези инструменти за центровката,за да не губя време да правя блокиращ болт.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1154
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
@Roninn
Ако имаш възможност, изтегли и си инсталирай AutoData, там трябва да има описано кое- как става при зацепване на ангренажа.
Ако имаш възможност, изтегли и си инсталирай AutoData, там трябва да има описано кое- как става при зацепване на ангренажа.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Прегледах там всичките разновидности на Tourneo Connect 1.8D TDCI 2006-2011 - няма разновидност с два ремъка, всичките са с верига до ГНП и ремък до разпределителния.
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Какво значи това?Гледах одеве клипче,че вместо ремък,може да се насади верига.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
https://youtu.be/e0_g06xpn4s
Човека май на Мондео,от ремък,минава на верига.
Не случайно споменах че мотора се води дураторк,като купувам части някакви от форд,не го водят TDCI а нещо друго,случайно разбрах като търсих гарнитура за картера че не е 1.8 TDCI а нещо TCD ако не бъркам подредбата на буквите..
Знам че същия мотор се слага на Мондео ,от мотопфое го знам.
Предишните ми кънекти си бяха TDCI само че с Делфи,тоя е с Сименс VDO
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
https://youtu.be/e0_g06xpn4s
Човека май на Мондео,от ремък,минава на верига.
Не случайно споменах че мотора се води дураторк,като купувам части някакви от форд,не го водят TDCI а нещо друго,случайно разбрах като търсих гарнитура за картера че не е 1.8 TDCI а нещо TCD ако не бъркам подредбата на буквите..
Знам че същия мотор се слага на Мондео ,от мотопфое го знам.
Предишните ми кънекти си бяха TDCI само че с Делфи,тоя е с Сименс VDO
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Ето това е моя мотор
https://youtu.be/-l6-JUImJQw
Като тип и конструкция
Същия обяснява нещо за смяна от ремък към верига,но говори на британски английски и почти нищо не му разбирам.
https://youtu.be/goxwu9EzjiY
https://youtu.be/-l6-JUImJQw
Като тип и конструкция
Същия обяснява нещо за смяна от ремък към верига,но говори на британски английски и почти нищо не му разбирам.
https://youtu.be/goxwu9EzjiY
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Ето го и тук
https://youtu.be/5BjwepI6fh8
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Само не разбирам,на колко км.се сменя.
Тук пише на 100 000 км.В руските на 200 000 км.някъде на 250 000 км.Като питах в Форд,да го сменим тоя ремък,касета,ми казаха че се сменя само ако има проблем някакъв ремонт...
https://youtu.be/5BjwepI6fh8
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Само не разбирам,на колко км.се сменя.
Тук пише на 100 000 км.В руските на 200 000 км.някъде на 250 000 км.Като питах в Форд,да го сменим тоя ремък,касета,ми казаха че се сменя само ако има проблем някакъв ремонт...
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Намерих комплект фабрични инструменти за зацепване на ангренажите на Форд и Мазда.
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Положението е зле,две от буталата са счупени.Два изпускателни клапани са пречупени на 45 градуса.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Първи и втори цилиндър,буталата имат отчупено,едното бутало е спукано в средата.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
С една дума почти пълен основен ремонт.............. И биели криви може да има, и изкривен колянов вал, мазало е станало.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Това с мокър ремък вместо верига направо ме хвърли в смут. Като знам Екобуст му дават 200 000 , сигурно и за този е там. Версията с верига си е за предпочитане.
Само се чудя колко Мондео-та, Ц-Макс-и, Фокус-и и Кънект-и са в опасност!!!
Пораженията при дизел със скъсан ремък са винаги достатъчно много. Колянов вал почти сигурно е крив, разпределителния и той е отнесъл доста тупаник и съм виждал такъв да се строши след не много време. Мотовилките се проверяват и те за деформация и скъсяване. Ремонта на такъв мотор е рисков.
Поздрави.
Само се чудя колко Мондео-та, Ц-Макс-и, Фокус-и и Кънект-и са в опасност!!!
Пораженията при дизел със скъсан ремък са винаги достатъчно много. Колянов вал почти сигурно е крив, разпределителния и той е отнесъл доста тупаник и съм виждал такъв да се строши след не много време. Мотовилките се проверяват и те за деформация и скъсяване. Ремонта на такъв мотор е рисков.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Разпределителния вал ,няма следи от поражения,него и лесно ще го премеря радиално за изкривяване.Буталата ще ги меря ,старите ударините и новите.Биела незнам как да меря,кв също незнам ,но предвид огледа до тук,смятам че освен клапани и бутала,други поражения няма,на този етап.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
А къде смяташ че се е разпределил ударът между бутала и клапани? Ако на око се вижда изкривяване някъде е лесно...
Вътрешни пукнатини в разпределителен вал трудно да се хванат.
Крив колянов ще се прояви с вибрации и нееднакво износване на основни лагери, ама това после. Виждал съм ги тези картинки след такива " ремонти ".
Вътрешни пукнатини в разпределителен вал трудно да се хванат.
Крив колянов ще се прояви с вибрации и нееднакво износване на основни лагери, ама това после. Виждал съм ги тези картинки след такива " ремонти ".
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Буталото е поело половината удар и стеблото на клапана също.А какво смятам аз,не е важно.Биелата е достатъчно здрава ,за да издържи пред стеблото на клапана.
Разбира се,винаги има изключения
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Разбира се,винаги има изключения
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Каквото мога да премеря,ще го направя,коляновия вал се мери по друг начин,но аз няма да мога да меря там,когато учих ДВГ,кв се мереше с диаграма ,с такава не разполагам за тоя мотор
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
Лесно - мериш КВ и биела на куп, като докарваш буталата в ГМТ (пък и да не са) и измерваш дълбочината от блока до здраво място по челото на буталото. Ако 1 е различно от 4 и/или 2 е различно от 3 - усукан колянов вал или сгънати биели.
На едно Volvo V40 с 1.9 дизел му беше скъсан чопа на колелото на разпределителния вал и се самозатегнало на около 10°закъснение на вала. Имаше смачкани клапани, а буталото на втори цилиндър видимо не стигаше на височина колкото останалите. Естествено, после имаше неравномерна работа на празен ход, но пък така си замина за Румъния след година.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Блокира 1.8 TDCI Кънект
По - лесно се мери точно по същия начин , ама отгоре на буталата. Либела + шублер и мериш отгоре , съвсем същото е , просто е по-лесно. Ама шублера да е по-прецизен. Предполагам не разполагаш с прецизен хоризонтален микрометър . Ако няма да търпиш наказание от 5 места назад във Ф1 ти предлагам да помислиш върху варианта един мотор цял 2-ра употреба за 400 лв и колкото изкара ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта