Какво означава "авариен режим"

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Какво означава "авариен режим"

Мнение от Miri4 » 01 ное 2019, 10:49

С колата от профила имах "щастието" тоя режим до го изпитам реално .Загуби си код на инжектор.
Картинката е доста грозна.Липса на мощност ,тресене и жестоко чукане ,пушене,постоянно мигане на лапата за подгрева и др .
Бях по едни селски пътища дето кола не минава.Наложи се да карам така 50-60 км.
Та въпроса е: 1. Какво и как работи и не работи в този режим на двигателя.
2.Какво може да се повреди на д-ля .
3. Колко км. може да се кара така без последствия за двигателя.
Слава богу след като се прибрах и си вкарах кода на инжектора , двигателя си заработи нормално.Тъй като пуснах тема във форума и не се намери отговор, защо без никаква причина колата губи код на инжектор, вече си карам диагностиката с мен постоянно.
Ако се даде компетентен отговор на темата мисля ,че ще е полезно за всички любознотелни колеги.

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от Penyo63 » 01 ное 2019, 19:22

Мисля, че темата е разисквана. Причината за загуба на код на инжектора е генератора.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от Miri4 » 02 ное 2019, 09:04

Penyo63 написа:
01 ное 2019, 19:22
Мисля, че темата е разисквана. Причината за загуба на код на инжектора е генератора.
Да колега.Знам,че и ти учвствува активно в нея.Благодарение на прадположенията които се изсказаха си направих кондензаторна батерия и до сега нямам проблем.
Тук въпроса е ясен.Очаквам и твоето мнение.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от Miri4 » 06 ное 2019, 14:36

Хайде де.Сигурен съм че все някой знае.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10832
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от ЯЛТА » 06 ное 2019, 16:25

Miri4 написа:
06 ное 2019, 14:36
Хайде де.Сигурен съм че все някой знае.
Компютъра на автомобила вкарва същия в режим на безопасна работа вследствие на получената повреда, с цел запазване на ресурса на двигателя, работейки с мощност 30-50 % . % може и да не са точно написаните от мен.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от Miri4 » 07 ное 2019, 09:04

Колега ЯЛТА.
Това,че компютъра вкарва двигателя в този режим на базата на засечен от него проблем е ясно.
Интересува ме:
-на колко цилиндъра остава да работи двигателя
-защо трака,пуши и тресе толкова жестоко /имам чувството че се разпада/.
-колко км. можге да се кара така без да се увреди допълнително.
С една дума-какво остава да работи и не работи в този режим.
Благодаря.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от MapTo_D » 07 ное 2019, 10:08

А при теб постоянно ли трака като изгуби кодовете? На лято ми се случи за втори път, но имах и излизане, където трябваше да се ползва колата и я карах със мигаща лампа на свещите. Е, отначало наистина тракаше, тресеше и пушеше като за световно. Но след като загря се нормализира, извън града пък въобще не се усещаше, че има проблем, като изключим това, че не можех да вдигна повече от 3к оборота, но то нямаше и нужда. Ако се наложеше да спирам и да тръгвам се чуваше само леко металическо чукане. Над 40км минах така и мисля, че нямам някакви възникнали повреди и проблеми. По-късно през деня вкарахме кодовете и всичко си дойде на мястото. Но поради каква причина ги губи кодовете все още не ми е ясно - в един сервиз, специализиран за ремонт на дизели ми каза - защото е Форд. Паляк. :D: :D

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от HACKO » 07 ное 2019, 19:00

Компютъра ограничава режима (най-често с оборотите) не спира цилиндри, целта е да се добереш до сервиз или докъдето си тръгнал без да се счупи мотора. Стига да имаш нерви може да караш така колкото си искаш, най-вероятно няма да можеш да качиш повече от 3та предавка. пуши и трака защото като е забравил кода, дозирането на гориво не е правилно.
Факт е че при Фокус се получава спонтанна загуба на кодовете на дюзите защо не знам. Един Фокус в Х-во си губеше кодовете като се откачи акумулатора. Не съм чувал при Пежо да се случва, значи наистина е намесена марката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от Miri4 » 09 ное 2019, 09:39

На MapTo_D
При мен положението беше много трагично .Ако оставя колата малко да изстине /10-15 МИН./ -НЯМА ПАЛЕНЕ.При мен губи кода на 3 цил. Изписва ми като грешка - детонационно горене 3 цил.Карах я така 50-60 км.Тракане ,пушене ,на най лекия баир минавах на 1 скорост,след мен димна завеса.Може би /почти съм сигурен / компютъра изклучва 3 цил. а може би и друг за симетрия.Не знам.За това се мъча да разбера какво става.

На HACKO,
Не мисля ,че е добре да се кара дълго в тоя режим.Това грозно тракане най вероятно е детонационно горене или дюзите пикаят.Изприщих се докато вкарам кода и двигателя заработи нолмално.Относно кодовете и аз не съм чувал друга марка да си губи кодовете ей така както си върви.

Благодаря Ви.

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Какво означава "авариен режим"

Мнение от Ozzie » 09 ное 2019, 13:18

@Miri4
Ако имаш съмнения за пикаеща дюза, провери ги овреме, да не стане като описаното от OgiDogi
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 33 госта