дюзи за фокус мк3

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gpplamen
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 10 мар 2020, 19:14
Местоположение: Силистра
Status: Извън линия

дюзи за фокус мк3

Мнение от gpplamen » 10 мар 2020, 19:33

Здравейте! Става дума за форд фокус 1,6, 115 к. с. дизел 2011 година. При движение на компютъра изписва engine malfunction и светва кехлибарено i,като докато надписа свети колата няма ускорение. След като изгася и запаля отново двигателя надписа изчезва и колата отново ускорява перфектно. При компютърна диагностика се установява, че две дюзи са на границата си. Обаче след изчистване на грешката компютъра отчита работа на същите дюзи в норма като останалите две. появата на тази грешка е в различен интервал - понякога на 3000 км, друг път на 1700 км. на 200 км и т. н. Дори когато надписа свети двигателя работи без да тресе, не пуши. Може ли дюзи да откажат и след това отново да работят перфектно или се дължи на някакви грешки в компютъра, например прекъснати кабели или нещо от този род? И къде е добре да се направи по - добра диагностика във Варна или Русе в мотопфое?

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: дюзи за фокус мк3

Мнение от Penyo63 » 10 мар 2020, 19:50

' Може ли дюзи да откажат и след това отново да работят перфектно? - може зависи от натоварването.
'къде е добре да се направи по - добра диагностика? - вече си я направил, и най вече си питал във форума.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

Потребителски аватар
Ozzie
потребител
потребител
Мнения: 1152
Регистриран: 06 май 2016, 21:28
Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: дюзи за фокус мк3

Мнение от Ozzie » 10 мар 2020, 19:50

Най- лесното и почти за без пари, което можеш да направиш и сам с донякъде подръчни средства е да измериш колко нафта връщат на празен ход, така наречения тест "обратна нафта". Максимума е 20 мл. на дюза за 2 мин. работа на двигателя на празен ход, като също така не трябва да има и фрапиращи разлики между различните дюзи.
Ако не се чувстваш уверен, че ще се справиш сам, във всеки сервиз могат да го направят.
След като имаш данните от горния тест мисли за обиколки из страната.
Русе или Варна не мога да кажа. Все още не съм опирал до услуги от МП.
Като се замисля и до части от тях не съм опирал.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 41 госта