Страница 1 от 1

дюзи за фокус мк3

Публикувано: 10 мар 2020, 19:33
от gpplamen
Здравейте! Става дума за форд фокус 1,6, 115 к. с. дизел 2011 година. При движение на компютъра изписва engine malfunction и светва кехлибарено i,като докато надписа свети колата няма ускорение. След като изгася и запаля отново двигателя надписа изчезва и колата отново ускорява перфектно. При компютърна диагностика се установява, че две дюзи са на границата си. Обаче след изчистване на грешката компютъра отчита работа на същите дюзи в норма като останалите две. появата на тази грешка е в различен интервал - понякога на 3000 км, друг път на 1700 км. на 200 км и т. н. Дори когато надписа свети двигателя работи без да тресе, не пуши. Може ли дюзи да откажат и след това отново да работят перфектно или се дължи на някакви грешки в компютъра, например прекъснати кабели или нещо от този род? И къде е добре да се направи по - добра диагностика във Варна или Русе в мотопфое?

Re: дюзи за фокус мк3

Публикувано: 10 мар 2020, 19:50
от Penyo63
' Може ли дюзи да откажат и след това отново да работят перфектно? - може зависи от натоварването.
'къде е добре да се направи по - добра диагностика? - вече си я направил, и най вече си питал във форума.

Re: дюзи за фокус мк3

Публикувано: 10 мар 2020, 19:50
от Ozzie
Най- лесното и почти за без пари, което можеш да направиш и сам с донякъде подръчни средства е да измериш колко нафта връщат на празен ход, така наречения тест "обратна нафта". Максимума е 20 мл. на дюза за 2 мин. работа на двигателя на празен ход, като също така не трябва да има и фрапиращи разлики между различните дюзи.
Ако не се чувстваш уверен, че ще се справиш сам, във всеки сервиз могат да го направят.
След като имаш данните от горния тест мисли за обиколки из страната.
Русе или Варна не мога да кажа. Все още не съм опирал до услуги от МП.
Като се замисля и до части от тях не съм опирал.