датчици за температурата на охл.течност

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

датчици за температурата на охл.течност

Мнение от risto_bg » 01 фев 2007, 19:06

колеги някои ако знае да каже при орион 1.4 моноинжекция кои е датчика на охладителната течност които дава сигнал на компютъра ще ви бъда много благодарен ако имате и снимка на този датчик

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 02 фев 2007, 12:18

За местоположението му има 2 варианта:

1. На задната страна на всмукателните колектори - завит е на колекторите, понеже от там минава топла вода за да затоля колекторите и се "излива" във горната част на цилиндровата глава.
2. Посреством "Т" образно съединение на маркучите от термостата към радиаторчето на парното.

Във всички случаи той изглежда така :

Изображение
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 02 фев 2007, 13:10

благодаря много disc намерих го моя е на смукателния колектор

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 02 фев 2007, 14:07

И аз да питам как да разбера дали работи без сваляне (какви стойности трябва да има при различни температури)

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 02 фев 2007, 14:12

0*C- 88-102 KOMa
20*C-35-40 KOMa
40*c-15-17 KOMa
60*C-7,1-8 KOMa
80*C-3-4,5 KOMa
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 02 фев 2007, 16:00

замерих въпросния датчик има малки отклонения от стоиностите които е написал disc как мислите дали е за смяна

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 02 фев 2007, 16:24

risto_bg написа:замерих въпросния датчик има малки отклонения от стоиностите които е написал disc как мислите дали е за смяна
Зависи колко малки са отклоненията...

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 02 фев 2007, 18:02

разликата е в порядака на 3-4 Кома
Последна промяна от risto_bg на 04 фев 2007, 08:29, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 03 фев 2007, 12:30

Благодаря disc, като ми дойде музата ще го премеря.

3-4 ома при килооми няма значение, това най вероятно е грешка на уреда

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта