Форд Фокус разчитане на грешки

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 14 юли 2020, 10:53

Здравейте,

Може ли малко помощ за разчитане на две грешки P0002 и P120F. Колата е форд фокус 2004 2.0 136к.с. дизел.
Доколкото успях да ги проверя и двете са свързани с регулатора за високо налягане на помпата. Нямам проблем с палене, вървене или обороти.
Получи се при едно доста сериозно изрязване на колата от 1-ва до 3-та и светна червена лампичка с надпис Engine system fauld като се появява после изгасва после пак и така. Оранжевия чек не свети (крушката е здрава). Направи ми впечатление, че се появява при ниска скорост под 50-60 или на място. В събота пътувам към морето и се притеснявам да не стане по-зле и искам да го оправя. Ако е клапана направо го сменям, но да не би да е датчик.
забравих да спомена на диагностиката като гледах налягането в помпата при работа на място варираше от около 260 до 300 но толкова бързо се променяха цифрите, че едвам ги разчитах.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от ЯЛТА » 14 юли 2020, 12:40

Потърси грешките в You tube, според модела на колата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 14 юли 2020, 15:38

Ами прегледах но не намерих. Имаше един в който сменяха такъв клапан но с записана друга крешка. Дали е възможно поради бокук заседнал да не затваря или отваря добре?

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 27 юли 2020, 21:30

Здравейте,
Оказа се че има два клапана или клапан и регулатор както се изрази майстора. Сменихме единия уж регулатора (намира се от долната страна на помпата), но с излизането от сервиза пак същата работа. Този ли е регулатора или другия от горната страна на помпата?
И да допълня че надписа го изписва след падане на оборотите под 1500-1600. Ако я карам на 2000 или повече не светка.
Идеии какво да предприема?

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 05 авг 2020, 12:11

Здравейте,

разбрах, че горивната и спирачна система били свързани та да попитам ако има проблем по АБС или ЕСП да прави мизерии и да записва грешка за регулатора на гнп-то. След пробно кръгче от майстора и тестване при рязко ускорение и пребуксуване на таблото изписва ESP system fault и записва следните грешки U2023 и C1156 - за предно ляво колело. Доколкото успях да видя беше записала и P0089. Към горивната система ли да продължавам да търся или към спирачната?

Lokoto
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Lokoto » 05 авг 2020, 17:13

Juman написа:
05 авг 2020, 12:11
Здравейте,

разбрах, че горивната и спирачна система били свързани та да попитам ако има проблем по АБС или ЕСП да прави мизерии и да записва грешка за регулатора на гнп-то. След пробно кръгче от майстора и тестване при рязко ускорение и пребуксуване на таблото изписва ESP system fault и записва следните грешки U2023 и C1156 - за предно ляво колело. Доколкото успях да видя беше записала и P0089. Към горивната система ли да продължавам да търся или към спирачната?
Кодовете за неизправности имате
P0002 = обхватът на управление на регулатора на обема на горивото е висок или нисък
P120f = прекомерно изменение на регулатора на налягането на горивото
P0089 = Регулатор за налягане на горивото 1 липса на производителност

Тези кодове се появяват, когато системата се бори да контролира налягането на горивото спрямо желаното налягане на горивото.
Най-често това може да се реши чрез нов горивен филтър (може да е частично блокиран)
Ако това не помогне, тогава бих посъветвал да се направи 5-минутен тест за изтичане на гориво през инжекторите (при топъл работещ двигател). За да видите дали се забелязват разлики в цилиндрите.
Възможен е и проблем в горивната помпа или сензора за горивното налягане.
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 07 авг 2020, 14:49

Ами съмнявам се да е от филтъра, защото е на 9000 км но знае ли човек с нашата "хубава" нафта. Така или иначе наближавам за обслужване което правя винаги на 10к включително и горивен сменям та ще сменим и ще видим дали ще има промяна. Имам дълбоки съмнения не в регулатота (сменен е и с нов вече) че е другия който мери количество VCV volume control valve но не го намирам да се продава. Също така той работи с инфо от датчика на рейла, а ако е датчика виновен би трябвало да записва грешка за самия него или греша?

Lokoto
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Lokoto » 07 авг 2020, 21:23

Juman написа:
07 авг 2020, 14:49
Ами съмнявам се да е от филтъра, защото е на 9000 км но знае ли човек с нашата "хубава" нафта. Така или иначе наближавам за обслужване което правя винаги на 10к включително и горивен сменям та ще сменим и ще видим дали ще има промяна. Имам дълбоки съмнения не в регулатота (сменен е и с нов вече) че е другия който мери количество VCV volume control valve но не го намирам да се продава. Също така той работи с инфо от датчика на рейла, а ако е датчика виновен би трябвало да записва грешка за самия него или греша?
Аз лично не бих се впуснал да търся причината в сензорите, докато не установя, че те грешат. Така,че без тест трудно ще дадеш точна диагноза. Може да се впуснеш в един филм на смяна на части без нужда. Търси читав сервиз!
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 15 авг 2020, 21:11

След смяна на горивния филтър не се оправи, но изписванията на съобщението на таблото сякаш намаляха или аз си внушавам не знам. Оказа се обаче че в горивния филтър имаше стружки по дъното. Докато бяха в нафтата блештукаха златисто. Казаха ми че помпата е тръгнала. Четох по много други форуми и се оказа че доста хора казват че имат но с десетки хиляди км нямат проблеми. Вие какво мислите?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от HACKO » 15 авг 2020, 23:22

Juman написа:
15 авг 2020, 21:11
..... Вие какво мислите?
Помпа+дюзи и другия път пак Дизел.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 16 авг 2020, 16:43

HACKO написа:
15 авг 2020, 23:22
Juman написа:
15 авг 2020, 21:11
..... Вие какво мислите?
Помпа+дюзи и другия път пак Дизел.
Виж сега всеки има право на избор на какво гориво да кара. Аз съм запознат с това да караш дизел и не се оплаквам. Търся просто решение на проблем. Ако си толкова сигурен, че е помпа кажи дали точно тази подлежи на рециклиране или не?

Lokoto
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Lokoto » 16 авг 2020, 20:47

Juman написа:
15 авг 2020, 21:11
След смяна на горивния филтър не се оправи, но изписванията на съобщението на таблото сякаш намаляха или аз си внушавам не знам. Оказа се обаче че в горивния филтър имаше стружки по дъното. Докато бяха в нафтата блештукаха златисто. Казаха ми че помпата е тръгнала. Четох по много други форуми и се оказа че доста хора казват че имат но с десетки хиляди км нямат проблеми. Вие какво мислите?
@Juman
Писах ти много по-отдавна: Без тест на изтичащото гориво всичко е само хвърляне на боб. А това може да се направи само в сервиз.
Можем много да гадаем и всяко предположение ще бъде само загуба на време и пари.
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от HACKO » 16 авг 2020, 20:58

Juman написа:
16 авг 2020, 16:43
.... Ако си толкова сигурен, че е помпа кажи дали точно тази подлежи на рециклиране или не?
Не знам дали се рециклират, трактористите да кажат, ама това ти е проблема.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от pepy1 » 16 авг 2020, 22:23

Няма такива които не се рециклират/ремонтират! Моето пежо беше с лукас - по-малко запознати майстори има за нея, но я направих и така си отиде - с работеща помпа, ама малкия син я удари и ... Добре че нищо му нямаше на него! Навремето казвах на жена ми "никога няма да си купя дизел, защото много трака"! Ми те старите хора са казали, "голям залък лапни-голяма дума не казвай" Карал съм 2 пъти бензин и 2 пъти дизел - собствени! Сега съм мераклия на ел кола, карал съм спарковете, ама цената на собствен... по дебела от мен :lol: :lol: :lol:
времето е като парите-никога не стига

янко
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от янко » 16 авг 2020, 23:05

Той май е със сименс,там теста с обратно гориво е малко по сложен.
Колега,пусни си тема в ситроен или пежо форум

Juman
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 08 юни 2014, 17:08
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 2004г. 136к.с.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус разчитане на грешки

Мнение от Juman » 08 окт 2020, 23:59

Здравейте, малко със закъснение, но все пак да споделя какво се случва. Минаха почти 3 седмици тест период от последното посещение при майстора и проблема не се е появявал така че го смятам за решен. Първо сменихме подгревните свещи защото имаше една окъсила и той каза че често от тях създавали големи главоболия, но уви не беше от тях. Стигнах пак до клапана, в който се съмнявах аз но майстора ме посъветва да сменя направо помпата. След смяната й не е записвала грешките и не ми е светкало на таблото нищо. За съжаление не мога да съм сигурен дали е бил клапана или помпата виновника.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта