Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
- valio57
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
- Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
- Местоположение: Slovakia
- Status: Извън линия
Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Добър ден. Искам да помоля тези от вас който имат чертежи на приспособленията за смяна на ангренажен ремък. Колата е Форд Фокус МК3 2012год. 85кВ 105 к.с..ТДЦИ дуратория. Гледах клопове на Ютубе. Там слагаха някакви приспособления за блокиране на коляновият вал и на разпределителните валове. Ще си сменям сам ремъка и ме интересуват чертежите на приспособленията (болтове) за блокиране на коляновият вал . Не съм сигурен има ли такъв болт и за ГНП-то. Менил съм ремък на ескорта дето имах преди това. И там има тези приспособления но аз го направих без тяхна помощ. Така че ако някой има чертеви на тези приспособления моля да ми ги прати за да си ги направя. Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Ако мотора е на пежо 16в,на разпределителния и на помпата свредло 8мм,на коляновия 5мм.За законтряне на коляновия вал за развиване на шайбата в скористната кутия над ауспуха има отвор 10 или 12мм
- valio57
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
- Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
- Местоположение: Slovakia
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Благодаря! А как да разбера дали е на пежо? Мотора е с един разпределителен вал. Следователно е 8v. Вече си купих щитовете, мислех че са закалени но..... Оказаха се от мрътво железо. Можех да си ги направя сам. Само застопоряванетона на маховик не разбрах. Утре ще потърся. Би трябвало да е в кожуха на съединителя някъде. Благодаря още веднъж. Утре ще публикувам размерите на щитовете. Купих ги за 9.50 €. После намерих и по 6 €. 2 бр по 5 мм(4.9 мм) 1 бр 8 мм и 1 бр. 12 мм. Това са дебелините на щитовете. Дължините ще измеря утре на кафе и ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Така изглежда мотора.Щифтовете са само за фиксиране на валовете докато се сложи ремъка.Мотора е с една ролка на разпред. вал ,но е 16в.Новия мотор на пса е 8в,не знам при него как е и дали го монтират на форд,не знам и дали форд имат техен 1,6 тдци.Ако е този мотора на скоростите отдолу откъм мотора точно над ауспуха има дупка 10 или 12мм(не помня точно),там се вкарва един болт за законтряне за отвиване завиване на демпфера,използва се само за това.Щифта 5мм е за коляновия вал 8 за разпределителния 12 е за законтряне на маховика,помпата не е нужно да я фиксираш,ако искаш може да сложиш свредло 8мм
- valio57
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
- Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
- Местоположение: Slovakia
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Щифтовете са с размери
2 бр 4.85х56 мм
1бр 7.9х51 мм
1 бр 11.65х54.50 мм
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Какви са първите 4 букви от номера на двигателя?Не го виждам добре,но май е на пса,единия щифт 5мм трябва да е за помпата
- valio57
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
- Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
- Местоположение: Slovakia
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
А номера къде е. Там е толкова претрупано с кабели и маркучи че не знам как ще го видя.
Кода иначе е Т1ДБ(T1DB).
Кода иначе е Т1ДБ(T1DB).
- valio57
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
- Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
- Местоположение: Slovakia
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
А това е схема на Щифтовете. Кой щифт къде се слага. Ако някой знае английски може да го преведе.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Първата картинка е законтряне на маховика за развиване на демпферната шайба 12мм,втората е разпределителния вал 8мм,третата колянов вал 5мм.Първо се развива демпфера,и след това се нареждат другите щифтове.Преди да свалиш ремъка огледай хубаво всичко
- valio57
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
- Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
- Местоположение: Slovakia
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Ако някой ми бе казал че е така заплетено,нямаше да пожярвам.
Ами аз не можах да стигна до ангренажа. Бахти колко сложно е напражено.За да поставя клапаните на първи цилиндър трябва да сваля ремъка. Това ме отказа. Не че не мога,ноооо. Ядосах се страшно и спрях работа. Е,не напълно. Поне си смених кондензатора на климатика.
Утре отивам да го пълня.
.
Ами аз не можах да стигна до ангренажа. Бахти колко сложно е напражено.За да поставя клапаните на първи цилиндър трябва да сваля ремъка. Това ме отказа. Не че не мога,ноооо. Ядосах се страшно и спрях работа. Е,не напълно. Поне си смених кондензатора на климатика.
Утре отивам да го пълня.
.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1154
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Виждал съм на видео "мързелив" начин за смяна на ангренажен ремък - стария се реже на половина по дължина, маха се външната част, на нейно място се слага новия, след това се реже и маха останалото от стария ремък и новия се намества, както трябва да си бъде. Така всички клапани и ъгли запазват положението си. Не мога да кажа обаче, приложим ли е при този двигател.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж на Форд Фокус 1.6 тдци дураториа
Ремъка го сваляш когато наредиш щифтовете.Май ще ти трябват и приспособленията за монтаж демонтаж на пистовия,и трябва да се свали тампона на двигателя.
Мързеливия начин ми се вижда по трудоемък от нормалния
Мързеливия начин ми се вижда по трудоемък от нормалния
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта