Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
- Местоположение: Самоводене
- Status: Извън линия
Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Здравейте, от скоро съм собственик на Торнео пътник , дълга база . Струва ми се доста муден в ниските обороти и то ненатоварен, сменям предавки на около 2000 оборота, докато реши да поеме, падат на 1200, тормози се, вибрира, и това е в ниските предавки където трябва да има мощност. По равното с малко обороти и малко газ се тормози , не може да се кара все с пълен въртящ момент. При вас как се държи този автомобил , нормално ли е това или да ходя на диагностика ? Според мен с този въртящ момент, дето му дават, трябва да е пъргав трябва да има удар като се смачка газта 

-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Дпф може би,моя върви ,но му сложих с 15 коня по мощен мотор и отделно ремап
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Симптоми за заседнал в полу-отворено положение клапан за рециркулация на изгорелите газове, който частично разтоварва налягането от турбината, докато дебитът на въздуха не успее да компенсира пропуските и да започне истинското надуване в колектора. Работи по-зле от атмосферен дизел с механична помпа, до колкото горивото се дозира според налягането в колектора, а не от положението на педала/лоста на помпата.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
- Местоположение: Самоводене
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Дпф е изтърбушен, има кръпка на него, може би за това ми фъфли като го понатисна. Това за рециркулацията на газове е смислено, като изгася , от там се чува жужене, да не се управлява с моторче, освен да чистя и да затапвам , така направих на ТДИ-то
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Нормално е да жужи ,да,има моторче.Забрави да затапваш,ти че можеш,да,но тук егр е различен.magnet написа:Дпф е изтърбушен, има кръпка на него, може би за това ми фъфли като го понатисна. Това за рециркулацията на газове е смислено, като изгася , от там се чува жужене, да не се управлява с моторче, освен да чистя и да затапвам , така направих на ТДИ-то
https://youtu.be/wNmaR9y0h70
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
- Местоположение: Самоводене
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Наистина няма общо с WAG групата, мисля да извадя всичко барабар с колекторите и да го почистя, ще направя и теста с моторчето, няма да затапвам . Благодаря за напътствията, ако има нещо , пак ще пиша. В БГ , с тези коли над 250 хил км . Ако всичко правиш при майстор, рязко обедняваш 

-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Не пипай колектора,поне 6 пъти съм го свалял за последните 1 година,но мисля че трябва да свалиш изпускателния и тогава смукателния или обратно.Нямаш работа там.По принцип образува дебел налеп,но едва ли това ти прави осезаем проблем.magnet написа:Наистина няма общо с WAG групата, мисля да извадя всичко барабар с колекторите и да го почистя, ще направя и теста с моторчето, няма да затапвам . Благодаря за напътствията, ако има нещо , пак ще пиша. В БГ , с тези коли над 250 хил км . Ако всичко правиш при майстор, рязко обедняваш
Според мен,закачи форскан и гледай живи данни.Ако има проблем с двата датчика ,имам тема как да ги оправиш.Пиши ми и ще ти пратя линк,от оффроуд форума.
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Я направо го пусни линка!
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Във оффроуд форума е,ако кажете че не е проблем,пускам линка
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Е, ти няма да правиш реклама на форума, ще споделяш ноу-хау.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
- Местоположение: Самоводене
- Status: Извън линия
Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти
Оказа се, ДПФ не е изключен, грешката си стои, трябва да махам компютъра за набиване на нов софтуер. Въпросът е, дали носи този мотор лек тунинг, да го направим заедно с изключването на ДПФ. Някой има ли опит с такива интервенции ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта