Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
magnet
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
Местоположение: Самоводене
Status: Извън линия

Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от magnet » 08 авг 2020, 17:51

Здравейте, от скоро съм собственик на Торнео пътник , дълга база . Струва ми се доста муден в ниските обороти и то ненатоварен, сменям предавки на около 2000 оборота, докато реши да поеме, падат на 1200, тормози се, вибрира, и това е в ниските предавки където трябва да има мощност. По равното с малко обороти и малко газ се тормози , не може да се кара все с пълен въртящ момент. При вас как се държи този автомобил , нормално ли е това или да ходя на диагностика ? Според мен с този въртящ момент, дето му дават, трябва да е пъргав трябва да има удар като се смачка газта 🤔

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от Roninn » 08 авг 2020, 17:53

Дпф може би,моя върви ,но му сложих с 15 коня по мощен мотор и отделно ремап

Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от OgiDogi » 08 авг 2020, 18:17

Симптоми за заседнал в полу-отворено положение клапан за рециркулация на изгорелите газове, който частично разтоварва налягането от турбината, докато дебитът на въздуха не успее да компенсира пропуските и да започне истинското надуване в колектора. Работи по-зле от атмосферен дизел с механична помпа, до колкото горивото се дозира според налягането в колектора, а не от положението на педала/лоста на помпата.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

magnet
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
Местоположение: Самоводене
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от magnet » 08 авг 2020, 20:47

Дпф е изтърбушен, има кръпка на него, може би за това ми фъфли като го понатисна. Това за рециркулацията на газове е смислено, като изгася , от там се чува жужене, да не се управлява с моторче, освен да чистя и да затапвам , така направих на ТДИ-то

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от Roninn » 08 авг 2020, 21:57

magnet написа:Дпф е изтърбушен, има кръпка на него, може би за това ми фъфли като го понатисна. Това за рециркулацията на газове е смислено, като изгася , от там се чува жужене, да не се управлява с моторче, освен да чистя и да затапвам , така направих на ТДИ-то
Нормално е да жужи ,да,има моторче.Забрави да затапваш,ти че можеш,да,но тук егр е различен.


https://youtu.be/wNmaR9y0h70


Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk



magnet
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
Местоположение: Самоводене
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от magnet » 10 авг 2020, 12:10

Наистина няма общо с WAG групата, мисля да извадя всичко барабар с колекторите и да го почистя, ще направя и теста с моторчето, няма да затапвам . Благодаря за напътствията, ако има нещо , пак ще пиша. В БГ , с тези коли над 250 хил км . Ако всичко правиш при майстор, рязко обедняваш 😅

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: RE: Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от Roninn » 10 авг 2020, 22:46

magnet написа:Наистина няма общо с WAG групата, мисля да извадя всичко барабар с колекторите и да го почистя, ще направя и теста с моторчето, няма да затапвам . Благодаря за напътствията, ако има нещо , пак ще пиша. В БГ , с тези коли над 250 хил км . Ако всичко правиш при майстор, рязко обедняваш
Не пипай колектора,поне 6 пъти съм го свалял за последните 1 година,но мисля че трябва да свалиш изпускателния и тогава смукателния или обратно.Нямаш работа там.По принцип образува дебел налеп,но едва ли това ти прави осезаем проблем.

Според мен,закачи форскан и гледай живи данни.Ако има проблем с двата датчика ,имам тема как да ги оправиш.Пиши ми и ще ти пратя линк,от оффроуд форума.

Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk



Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от pepy1 » 11 авг 2020, 22:10

Я направо го пусни линка!
времето е като парите-никога не стига

Roninn
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от Roninn » 11 авг 2020, 22:29

Във оффроуд форума е,ако кажете че не е проблем,пускам линка

Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от OgiDogi » 12 авг 2020, 06:55

Roninn написа:
11 авг 2020, 22:29
Във оффроуд форума е,ако кажете че не е проблем,пускам линка

Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
Е, ти няма да правиш реклама на форума, ще споделяш ноу-хау.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

magnet
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 авг 2020, 13:17
Местоположение: Самоводене
Status: Извън линия

Re: Torneo Connect 1.8 tdci , 90 hp, 2012 г. Муден в ниските обороти

Мнение от magnet » 26 авг 2020, 17:06

Оказа се, ДПФ не е изключен, грешката си стои, трябва да махам компютъра за набиване на нов софтуер. Въпросът е, дали носи този мотор лек тунинг, да го направим заедно с изключването на ДПФ. Някой има ли опит с такива интервенции ?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта