Авариен режим.TDCI 115!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
angelovasen
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 09 авг 2020, 11:12
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Авариен режим.TDCI 115!

Мнение от angelovasen » 09 авг 2020, 20:10

Здравейте,колеги.Знам,че е писано много по темата,но никъде не прочетох някой да е разрешил проблема.А именно това влизане в авариен режим,при висока скорост на около 3 хиляди оборота.Грешката при диагностиката е ниско налягане в рейла(не мога да дам точен код).В сервиза майстора каза клапан(регулатор)на помпата.Сменихме го и нищо.После в друг сервиз дебитомер и нищо,при трети майстор горивен филтър (макар че е на 2000км.).Сега съм спрял да правя каквото и да е защото явно сменям здрави части.Четох,че е доста срещан проблем,но не намерих някой да го е решил.Моля някой,ако е открил от какво е проблема да помогне.Забравих да кажа, колата е фокус 1.8тдци 115кс 2003г.

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Авариен режим.TDCI 115!

Мнение от ieiei » 09 авг 2020, 22:26

Тест на дюзите
Пробвай с добавка

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Авариен режим.TDCI 115!

Мнение от ЯЛТА » 10 авг 2020, 01:02

Най често е дюза, хвърля повече нафта, в следствие на което рейла се изпразва от към налягане-спада налягането в него, и влиза в авариен режим. Най лесното и на направиш сравнителен тест на излишното гориво на четирите дюзи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

angelovasen
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 09 авг 2020, 11:12
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Re: Авариен режим.TDCI 115!

Мнение от angelovasen » 10 авг 2020, 08:38

ieiei написа:
09 авг 2020, 22:26
Тест на дюзите
Пробвай с добавка
Пробвах с ХАДО.Няма ефект

angelovasen
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 09 авг 2020, 11:12
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Re: Авариен режим.TDCI 115!

Мнение от angelovasen » 10 авг 2020, 08:41

Това което направих вчера.Напръсках всички букси на инжекторите с контактен спрей,следва тест драйв,180км. в час без проблем.Дали беше моментно или някъде има лош контакт незнам.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Авариен режим.TDCI 115!

Мнение от specialista » 26 ное 2020, 09:48

Ако си със Делфи система проблема е в помпата.
Давам гаранция за това,имам направени детски от тях.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Авариен режим.TDCI 115!

Мнение от specialista » 26 ное 2020, 09:56

Това го казвам при положение че всичко е наред с дюзите.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта