Проблем с тръгване c-max 1,8/16

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
danielconev
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 21 авг 2020, 06:54
Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.8/16
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Проблем с тръгване c-max 1,8/16

Мнение от danielconev » 28 окт 2020, 07:07

Здравейте,появи се следният проблем от известно време,при тръгване се получава едно придърпване.Трябва да се изфорсира до около 2000 оборота за да тръгне нормално.Проблема го има на студен и топъл двигател.В сервиз диагностиката не открива проблеми.Имаше проблем с дросела ,но го оправих,проблема стана по-малък но остана.Колата е само на бензин.

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с тръгване c-max 1,8/16

Мнение от F Focus » 30 окт 2020, 18:51

Свещите на какво дередже са? Смени ги с иридиеви Денсо IT 20TT и няма да си познаеш колата!
Много автомати-слаби резултати!

danielconev
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 21 авг 2020, 06:54
Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.8/16
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с тръгване c-max 1,8/16

Мнение от danielconev » 31 окт 2020, 08:35

Свещите съм ги сменил преди около 2000 км.В момента съм с NGK LASER PLATINIUM PREMIUM .

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с тръгване c-max 1,8/16

Мнение от OgiDogi » 31 окт 2020, 10:35

Газ/бензин???

Придърпване при ускорение е симптом за проблем със запалването на горивото в цилиндрите.
Възможни причини:
- запалителна система (свещи, бобина, кабели ако има) или лоши връзки по захранването ѝ
- паразитен въздух от пропуски по всмукателен колектор / вакууми / сервоапарат, водещ до обедняване на горивната смес
- кофти гориво (или настройка на газовата уредба)
- проблеми с газоразпределението (натегнати или вкопани в леглата клапани, неправилно зацепване на ангренажа)
- засмукване на масло при ниски обороти, което прави отрицателна дългосрочната горивна корекция и води до недостатъчно гориво при ускорение (бедна смес)

... и още и още...
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 47 госта