Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Няма за какво-ще се радвам да съм бил полезен!
Преди да затегна, както трябва капака на възд. филтър чат-пат ми светваше чек-а с грешка "бедна смес", което е нормално, като се смуче въздух отвсякъде(непречистен при това!)
Не знам доколко си сръчен сам да си почистиш дроселовата клапа, не е кой-знае какво, та ако се наемеш сам да го направиш напиши в "Гугъл"
"очистка дросельной заслонки Форд-Фокус-2" и всичко ще ти се изясни. Мойта я чистих следвайки съветите на руснаците и всичко беше ок-само ми остана съмнението, че трябваше да сменя и гарнитурата, но не бях подготвен-нищо, следващият път!
За почистването на клапата използвай химия за почистване на карбуратори, или дроселни клапи във вид на спрей, или разредител "МРТ", като се "въоръжи" и с четчица за целта-всичко, около клапата и корпуса и трябва да лъсне!
Преди да затегна, както трябва капака на възд. филтър чат-пат ми светваше чек-а с грешка "бедна смес", което е нормално, като се смуче въздух отвсякъде(непречистен при това!)
Не знам доколко си сръчен сам да си почистиш дроселовата клапа, не е кой-знае какво, та ако се наемеш сам да го направиш напиши в "Гугъл"
"очистка дросельной заслонки Форд-Фокус-2" и всичко ще ти се изясни. Мойта я чистих следвайки съветите на руснаците и всичко беше ок-само ми остана съмнението, че трябваше да сменя и гарнитурата, но не бях подготвен-нищо, следващият път!
За почистването на клапата използвай химия за почистване на карбуратори, или дроселни клапи във вид на спрей, или разредител "МРТ", като се "въоръжи" и с четчица за целта-всичко, около клапата и корпуса и трябва да лъсне!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
F.Focus благодаря много
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Мисля да купя иридиеви свещи NGK или други ,но незнам кои са подходящи за този двигател. Моля за помощ.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Казах какво препоръчват руснаците (или май не казах? ) единствено на които вярвам безрезервно-"Денсо" 20ТТ-демек двойно иридиеви. Купуваш ги задължително от официален вносител( за тази марка "Тех-ко", за около стотина лева, може да има и други) Абе, каквото и да купиш(не само свещи) само от официален вносител-лично в техен магазин, или онлайн! Много други части може да купиш китайски, ама някои-не.
Може след смяната на старите свещи да им постнеш една снимка тук, капацитетите да си кажат мнението(аз не съм баш от тях, да не се лъжем! ), защото свещите "казват" много!
П.С. Понеже съм дърт не мога да кача снимки тук, но мога да ти изпратя на Вайбър снимка на опаковката на свещите-все нещо мога, демек!
Ама пък други също дърти тук нямат никакви проблеми с компове-момпове, че и чак се ориентират по Джи-Пи-Ес координати-баси!
Много им завиждам да си призная!
С това лирично отклонение поздравявам основно Васко и Наско-да сте живи и здрави, и зло да Ви забрави-ако има и други пенсионери, или такива пред пенсия също да се чувстват поздравени!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
F.Fokcus .Много ти благодаря предимно ти се отзоваваш на питанията ми да си призная и аз не съм млад и едва ли ще кача снимки ,но ще помоля съпругата ми да ги качи тя е доста по млада и разбира не малко на компютри.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Моля-няма за какво, винаги се радвам, ако мога да помогна!
Хубаво е, че жена ти е много по-млада-и моята е такава! Що пък да не се поФаля?
Както и да е-жените ги уточнихме-давай по решението на проблема ти и ще се радвам да се видим на някоя среща(Събор)!
П.С. М/у другото казвам се Пламен-така ми викай занапред!
Наздраве и зло да Ви забрави!
Хубаво е, че жена ти е много по-млада-и моята е такава! Що пък да не се поФаля?
Както и да е-жените ги уточнихме-давай по решението на проблема ти и ще се радвам да се видим на някоя среща(Събор)!
П.С. М/у другото казвам се Пламен-така ми викай занапред!
Наздраве и зло да Ви забрави!
Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Е що не попита Васко да те открехне?
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Васко(Ялта) ли визираш....? Ако е така що пък точно него? Нещо явно пропускам...
Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Е нали сте набори, аз съм -10 някъде, както и да е - отклоняваме се от темата
времето е като парите-никога не стига
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10847
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Значи като пие човек му се замъгляват очите, и не вижда в долния ляв ъгъл какво пише. Прочете ли ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Пламене да си жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
F Focus написа: ↑24 мар 2022, 21:23Моля-няма за какво, винаги се радвам, ако мога да помогна!
Хубаво е, че жена ти е много по-млада-и моята е такава! Що пък да не се поФаля?
Както и да е-жените ги уточнихме-давай по решението на проблема ти и ще се радвам да се видим на някоя среща(Събор)!
П.С. М/у другото казвам се Пламен-така ми викай занапред!
Наздраве и зло да Ви забрави!
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Пламен свалих дроселовата клапа да я чистя не беше много мръсна като погледнах през отвора към колекторите имаше сажди и черно масло нормално ли е там да има масло или трябва да е сухо когато бръкнах с пръст той стана много черен и много мазен.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
И при мен беше абсолютно същото, а дали е нормално чак...? Бърках навътре с напоени с разредител "МРТ" парцалчета, докъдето можех.
Както писах предишният собственик(собственици) явно са ползвали колата с предобрено к-во двиг. масло-явно не са били запознати с особенностите при измерването му при тези двигатели. Темата е дискутирана продължително, но ако не знаеш кажи-няма проблем да споделя, няма да ми се изтъркат пръстите.
А, разви ли 4-те болтчета( с шестогранна глава са) на датика на дроселовата клапа, и, ако да какво "откри" там...?
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Маслото което е отишли до там, би трябвало да е от картерната вентилация, която стига до входящия колектор. Възможно е да имаш повишено картерно налягане. А това мисля че е следствие от поизносени сегменти. Но нека по просветените да кажат.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Така е, Ади, съгласен съм, но както писах при първата смяна на възд. филтър по долната му страна имаше голямо кръгло мазно петно, корубата му в долната си част беше омазнена... Описах какво-що направих и след 5000км. при поредната смяна на възд. филтър( карам основно в София все пак, а не в Девин, например ) всичко беше "аптека" След 2-3 месеца пак ще го сменя и ще пиша.
То след 275000км. пробег няма как да няма износване в двигателя, ама полагам усилия за удължаване на живота му-засега успешно, надявам се!
То след 275000км. пробег няма как да няма износване в двигателя, ама полагам усилия за удължаване на живота му-засега успешно, надявам се!
Последна промяна от F Focus на 27 мар 2022, 20:17, променено общо 1 път.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
За домнапрена за който говориш, маслените пари идват от към клапановата глава. А това масло навлиза от вентилацията която излиза от картера и влиза в въздушния колектор. По логика би трябвало по втората магистрала да върви повече маслени пари, особенно при изтънели сегменти.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Въпросното дунапренче, както писах при първата смяна на възд. филтър беше една трета напоено с масло, смених го и при последващото отваряне на корубата на възд. ф-р и беше леко омазнено равномерно. Любопитно ми е какво ще открия при следващото "разкритие"
И за разлика от някои ще пиша, разбира се!
И за разлика от някои ще пиша, разбира се!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Не съм отварял датчик или както се казва ,но след почистването на клапата на студен двигател пак забива след като загрее на около 50 градуса вече няма проблем.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 23 мар 2022, 17:58
- Местоположение: Драговищица
- Status: Извън линия
Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125
Отворих кутията на възд.филтър по долната част на филтъра нямаше омазняване. Спомена нещо за проверката на маслото да си призная не съм просветен ако обичаш драсни няколко реда по този вапрос и каквото сметнеш , че ще ми бъде от полза. Благодаря на всички за съветите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта