Страница 3 от 6

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 01 дек 2021, 15:36
от synthez 3D
Този двигател няма разтоварващ клапан на рейката. Всичко е в резервоара при помпата.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 01 дек 2021, 18:13
от F Focus
Благодаря!
Ясно-занапред няма да дозавивам капачката-нямам никакво желание да свалям резервоара, или както правят рашъните да изрязвам тенекията на купето над него. :wink:

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 01 дек 2021, 19:05
от nogopechen
Който е любопитен, може да потърси информация за "EVAP System". Дори и "рашъните" знаят за това нещо.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 01 дек 2021, 19:29
от F Focus
Рашъните знаят всичко-сиромах човек, жив дявол! :D
А, Вие споделете накратко какво знаете-ако желаете, разбира се.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 01 дек 2021, 22:26
от HACKO
Хамериканска му работа, в САЩ не е допустимо никакви Бензинови пари да се отделят в атмосферата. Затова отдавна резервоарите на колите са херметизирани и нямат отдушник. За да се компенсира налягането от изпарението на бензина в резервоара и за да не се създава прекомерен вакуум в резервоара се грижи EVAP системата. Нормално е при отваряряне на капачката на съвременните резервоари в него да има някакво налягане или вакуум, според сезона.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 02 дек 2021, 19:50
от F Focus
По темата за вакуум, или налягане в бензиновия резервоар ми протече мисъл :idea: :D-тези дни при свободно и подходящо време навън ще продупча капачката на резервоара с бургийка 0.5мм.-ще огледам къде точно, вероятно в центъра и ще я завивам докрай, както си трябва. :wink:-не е нормално вакуумът да е толкова силен, баси! А основно съм на газ все пак-ако бях само на бензин нямам идея какво и е на бензиновата помпа да се справя с толкова силен вакуум?
Надявам се да съм Ви бил полезен, както сте ми били полезни и Вие.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 03 дек 2021, 16:26
от ADDimitrov
И аз да попитам този вакуум в резервоара, оказва ли някакво влияние на горивната смес?? Защото при мен когато отворя клапана на гърловината яко си изсвистява , дори и за два дни , прави сериозен вакуум. Още повече при мен няма капачка на резервоара, а съм с Изи флекси фуел система.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 03 дек 2021, 16:49
от zz_stefanov
И аз ще пробвам, не знаех, че изито затваря толкова плътно. Но пък ако работи системата за изравняване на налягането не трябва да свири.
Синът ми имаше едно клио дизел. Та това по средата на резервоара вече не щеше да работи заради вакума. Казвам го защото като се добрах до бензиностанция за да видя какво се случва, понеже прозрачният филтър беше празен, се оказа, че има реално половин резервоар, определен с доливане. А момчето ми каза, че не съм му първият. :)

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 03 дек 2021, 18:16
от HACKO
F Focus написа:
02 дек 2021, 19:50
....-тези дни при свободно и подходящо време навън ще продупча капачката на резервоара с бургийка 0.5мм.-ще огледам къде точно, .....
Не прави глупости, това не е Балканче, в момента в който започнеш да въртиш и EVAP изравнява налягането.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 03 дек 2021, 20:35
от zz_stefanov
Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 05 дек 2021, 14:42
от ADDimitrov
Didibao написа:
30 ное 2021, 18:08
Има ъпдейт и за твоята кола, мога да го направя, ако вече не си я обновил.
[/quote]
И аз имам нужда от ъпдейт, но като гледам ти си в Перник аз във Варна, мисля да пробвам утре в сервиза на МП за оферта и цена на тази процедура! Иначе момчетат от Fordupdate също предлагат нов софтуер, но и те нямат сервиз в Варна.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 05 дек 2021, 18:31
от F Focus
zz_stefanov написа:
03 дек 2021, 20:35
Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.
ЗиЗи-и, аз съм на газ и сипвам по десетина литра бензин на 700-800км. пробег, ама вакуумът е такъв, че като развия капачката, ще ми засмуче ръката! :P Добре, че не обичам да нося пръстени-инак да са в резервоара отдавна :lol:
За Протокола мисля, че е добре да спомена, че газовият инжекцион е монтиран преди три години-демек преди това колата е била само на бензин.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 06 дек 2021, 14:03
от ADDimitrov
Днес Мотопфое ме уведомиха, че не е наличен ъпдейт за моя мотор! Направо съм в потрес 😥 май ще се ходи до Бургас.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 08 дек 2021, 10:34
от ADDimitrov
И след като не открих ъпдейт, решх да ръгна една добавка в бензина, че до сега никога не съм слагал. И о чудо трети ден колата пали сутрин студена без да изгасава :D :D :D ! А сега де?

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 23 мар 2022, 18:48
от RadoslavS
Здравейте нов съм във форума искам да попитам за фокус 1.8 125к.с. 2006г забива нос до като не загрее видях,че има софтуер за 1.8 но производство втората половина на 2007г. за моя имали подобен който да ми реши проблема. Благодаря.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 23 мар 2022, 18:59
от synthez 3D
Тук става въпрос за двигателите след 2007г. При теб въпросният проблем се дължи на нещо друго, а не на софтуера. Може да е от много неща, като например дроселова клапа, инжектори, бобини, свещи и т.н.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 23 мар 2022, 19:46
от F Focus
С еднакви двигатели от една и съща година сме-при мен реших проблемите с почистване на дроселовата клапа(беше голямо мазало), както и почистване на датчика и-описал съм всичко подробно.
И провери капака на възд. филтър, щото при мен 6-те винтета превъртаха в основата и влизаше въздух под капака. Реших проблема, като изхвърлих винтетата и стегнах капака със свински опашки към основата-оттогава проблеми нямам, и чек-мек не свети.

П.С. И, както каза Синтез-какво е дереджето на свещите? Аз скоро след закупуването ги смених с иридиеви "Денсо", модел 20ТТ. Бобините и те са запоздозрени, но карай поред.
Чек-а светва ли ти не разбрах?

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 23 мар 2022, 21:03
от F Focus
zz_stefanov написа:
03 дек 2021, 20:35
Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.
Зизи-и, аз съм на газ, ама, когато и да отворя капачката за доливане на бензин(старая се да има над половината резервоар, поне, или догоре), вакуумът(според мен) е ужасяващ! Чат-пат минавам на бензин, заради дюзите за стотина километра и нямам обяснение как се справя бензиновата помпа с подобен вакуум-явно никога няма да разбера! :evil:
Правих "мурафети" с недозавиване на капачката след заливане на бензин, ама Наско ме разкъндърдиса, та я карам, както трябва! :wink:
Абе екологии-мекологии...тъмна част, вътрешни болести! :twisted:

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 23 мар 2022, 21:55
от RadoslavS
Свещите са шампион иридиеви френски не много стари чека свети капака на въздушния филтър не съм го разглеждал.

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Публикувано: 23 мар 2022, 22:01
от RadoslavS
Благодаря за отзивчивостта.