Ford Tourneo Connect проблем с обороти
Публикувано: 05 юли 2021, 08:09
Здравейте колеги.
Мъката с форда продължава вече 3ти месец и след 6 сервиза нищо включително и дранкон сервиза в Пловдив.
Проблема е следния когато колата е студена между 0-60 градуса оборотите падат на ПРАЗЕН ХОД (СВОБОДНА) и поради падането на оборотите в при потегляне колата гасне.
Гледано е дюзи в перфектно състояние, гледано е помпа прави налягане, НО не е измерено дибита на помпата, сменен е клапана на помпата, който избира налягането с оригинален делфи пак никаква разлика. Сменени са горивни маркучи нищо. Слагам и добавка пак нищо.
На диагностика нищо не излиза на живи данни излиза, че когато е студена прави 320 бара помпата, но към рейла ту отиват 400-500 бара ту 150-200 бара. Но налягането го контролира самия клапан, а не е от него. Имате ли някакви идей от какво може да е. На който и сервиз да ида всеки вика, ще я оправим и после дигат ръце и искат пари, а нищо не е направено. Единствено сервиз дракон бяха най-коренти.
Това което ми хрумва е да почистя резервоара и цетката на подкачващата помпа, но ме съмнява да се оправи.
Ако имате някакви идеи ще се радвам да чуя.
Не е въздух в системата или бързи връзки.
Двигател 1.8 TDCI 2004г.
Мъката с форда продължава вече 3ти месец и след 6 сервиза нищо включително и дранкон сервиза в Пловдив.
Проблема е следния когато колата е студена между 0-60 градуса оборотите падат на ПРАЗЕН ХОД (СВОБОДНА) и поради падането на оборотите в при потегляне колата гасне.
Гледано е дюзи в перфектно състояние, гледано е помпа прави налягане, НО не е измерено дибита на помпата, сменен е клапана на помпата, който избира налягането с оригинален делфи пак никаква разлика. Сменени са горивни маркучи нищо. Слагам и добавка пак нищо.
На диагностика нищо не излиза на живи данни излиза, че когато е студена прави 320 бара помпата, но към рейла ту отиват 400-500 бара ту 150-200 бара. Но налягането го контролира самия клапан, а не е от него. Имате ли някакви идей от какво може да е. На който и сервиз да ида всеки вика, ще я оправим и после дигат ръце и искат пари, а нищо не е направено. Единствено сервиз дракон бяха най-коренти.
Това което ми хрумва е да почистя резервоара и цетката на подкачващата помпа, но ме съмнява да се оправи.
Ако имате някакви идеи ще се радвам да чуя.
Не е въздух в системата или бързи връзки.
Двигател 1.8 TDCI 2004г.