Форд фокус

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Станчо Енев
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 07 окт 2021, 23:30
Местоположение: Несебър
Status: Извън линия

Форд фокус

Мнение от Станчо Енев » 07 окт 2021, 23:37

Имам Форд фокус комби 99г. 1.8 16V бензин като го пусна по инерция вдига над 4000 оборота и като държа съединителя падат но в момента, в който го пусна пак се вдигат. И на втора и трета предавка си върви на обороти без да при дърпа. Някой ако има идея от какво е моля да сподели ще съм много благодарен!

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Форд фокус

Мнение от ivo_63 » 08 окт 2021, 20:56

приплъзва ти съединителя , просто е за смяна

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Форд фокус

Мнение от OgiDogi » 09 окт 2021, 14:07

Не, че обяснението е перфектно, ама това:
ivo_63 написа:
08 окт 2021, 20:56
приплъзва ти съединителя , просто е за смяна
никак не се връзва с "движение по инерция". Все пак, на скорост "върви без да придърпва" е в друго изречение, като контрапункт на движението по инерция.
Ако имаше данни от диагностика при движение по инерция със съединител и без, щеше да е по-добре.
Примерно - налягане в колектор/дебит на въздуха; инжекторни времена; показания на кислородните сензори...
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта