ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tishokirilov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 12 окт 2021, 10:27
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от tishokirilov » 16 окт 2021, 14:41

Заради това със термостата препоръчват да се напарви байпас на самата система дори и съм виждал тук в форума колеги които твърдят , че от Мотопфое го препоръчват , моята е и е правен байпас в Австрия в МП.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от fordmaniac » 16 окт 2021, 15:16

Байпас на втори Фокус ??? Сигурен ли си , че става въпрос за Фокус 2 ?
При толкова минали през ръцете ми с може би всички версии мотори, таквозззз чувам за първи път.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от deathstorm » 16 окт 2021, 15:47

tishokirilov написа:
16 окт 2021, 14:41
Заради това със термостата препоръчват да се напарви байпас на самата система
Колега нещо се бъркаш. Това което аз набюдавам като недостатък на електронния термостат е: първо високата цена - мисля беше около 90 лева и второ - високата работна температура - при ниски натоварвания напрактика мотора работи постоянно на 100 градуса - от там идва ест. ниски емисии и икономия на гориво, но страдат всички гарнитури и маслото. Това което по принцип се прави и ме е яд, че не го направих на моята е да се сложи обикновен термостат от 1.6 100 коня, следващия път със сигурно ще го сменя с обикновен.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от fordmaniac » 17 окт 2021, 20:09

Това с термостата не е проблем, освен че е по-скъп от обикновенния 100 к.с. Директно слагане не става, компа бие грешки. Иначе управлението му е умно, при резки натоварвания подава сигнал и го отваря бързо, за да предотврати повишаване на температурата ( следил съм го по напрежение и температура ) .
Този мотор го харесвам само за тунинг, с чипосване става към 130 коня и върви страшно готино. И в ниски и във високи, че и в средни, става по- еластичен. Промяната в програмата явно по различна логика върти VVT-тата и ефекта е супер. Че и разхода пада.
Поздрави.

tishokirilov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 12 окт 2021, 10:27
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от tishokirilov » 19 окт 2021, 13:09

Здравейте днес майстора е свалил главата и ме изненада като каза че 14 клапана са леща . Колко според вас ще струва ремонта и какво друго да сменя за да съм спокоен понеже карам доста към 70 хил км на година но до сега съм бил с дизелови автомобили - какво ще ми дадете като съвет вие как бихте постъпили

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от aspasia » 19 окт 2021, 13:35

Само двете муфи на разпределителните валове са ти 800 лева приготви си най малко два бона защото на тези двигатели се износват и втулките на буталата така че ще ти трябват нови бутала със сегменти

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от fordmaniac » 19 окт 2021, 17:31

aspasia , спри да пишеш неверни неща.
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Двете колелета на VVT -то са 520 лВ. цена от преди седмица ( общо двете )
Ето ги старите:
20211019_104840.jpg
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Мотора задължително е смачкал доста клапани.
Това го казах преди, изненада няма . Виж, ако " майсторъТТ " ти е изненадан... Пълна ревизия на главата си трябва.
Поздрави.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от ЯЛТА » 19 окт 2021, 17:35

Трябва си цялостен ремонт на главата, може и водачите да са повредени от кривите клапани.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

tishokirilov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 12 окт 2021, 10:27
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от tishokirilov » 19 окт 2021, 18:32

Главата ще се ревизира напълно в фирма която се занимава с това ще сменят всичките водачи и клапани гумички и т .н майстора казва , казва че буталата са добре и повдигачите също което ме съмнява , вие как бихте постъпили дали си заслужава да наливам пари в този мотор ?

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от deathstorm » 19 окт 2021, 18:59

Няма к`во да им стане на повдигачите, това не е дизел без горивна камера да ги изкърти нагоре през клапаните. Тия клапани са под ъгъл и тънки като солети, супер лесно се кривят. Съмнявам се и на водачите да им има нещо. Дали си заслужава ремонта - това само ти може да прецениш. Аз бих взел в предвид цялстното състояние на мотора, има ли разход на масло, колко е износен, на колко реални километра е и т.н.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от aspasia » 19 окт 2021, 21:07

fordmaniac написа:
19 окт 2021, 17:31
aspasia , спри да пишеш неверни неща.
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Двете колелета на VVT -то са 520 лВ. цена от преди седмица ( общо двете )
Ето ги старите:

20211019_104840.jpg
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Мотора задължително е смачкал доста клапани.
Това го казах преди, изненада няма . Виж, ако " майсторъТТ " ти е изненадан... Пълна ревизия на главата си трябва.
Поздрави.
Преди две години бяха 800 стотака даже и да са 520 лева да не са малко пари и то за кола на 16 години ?

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от fordmaniac » 20 окт 2021, 08:40

Преди две години съм ги купувал за 380 ДВАТА от Мото Пфое . Не знам де си ги гледал, в Мерцедес или Ролс Ройс ??
Пък въпроса дали си заслужава харчене на пари за 16 г. кола, всеки решава сам. Алтернатива? Да изхвърлиш колата , щото не струва колкото два VVT актюатора ?
Ако това е решение да стане добре работещ, вървящ и икономичен автомобил , виждал съм доста хора, дето мислят да вложат такива пари.
Поздрави.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от aspasia » 20 окт 2021, 21:06

fordmaniac написа:
20 окт 2021, 08:40
Преди две години съм ги купувал за 380 ДВАТА от Мото Пфое . Не знам де си ги гледал, в Мерцедес или Ролс Ройс ??
Пък въпроса дали си заслужава харчене на пари за 16 г. кола, всеки решава сам. Алтернатива? Да изхвърлиш колата , щото не струва колкото два VVT актюатора ?
Ако това е решение да стане добре работещ, вървящ и икономичен автомобил , виждал съм доста хора, дето мислят да вложат такива пари.
Поздрави.
Мислиш ли че не съм питала първо в МП живея на 5 минути от сервиза в Люлин само за изпускателната ми искаха 500 стотака друг е въпса ако ти правят отстъпка. Според твоите писания излиза че свалят цените ама не съм много сигурен преди купувах свещите по 4 лева после станаха 6 а сега са 9 лева не съм забелязал тенденция за намаляване даже и промоции не съм виждал.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1609
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от fordmaniac » 22 окт 2021, 22:16

Пиша за последен път по въпроса за VVT-тата, щото трудно се спори ...
Ако случайно четеш, писал съм , че аз съм купувал, а не питал! При това в резултат на покупките !!!! виждам промяна на цените нагоре : от 380 ДВЕТЕ зъбчатки до 520 ДВЕТЕ !!!
Мото Пфое ми е далече, то VVT -тата се произвеждат и продават само оригинални от Форд, и като трябва съм ги купувал от там.
Това е от мен.
Поздрави.

tishokirilov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 12 окт 2021, 10:27
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от tishokirilov » 24 окт 2021, 20:03

Ами взех цяла оборудвана глава от същия обаче 2010 на 47 хил.км от тотал щета кола (ударена е отзад двигателя не е засегнат) не е имала газ утре пристига гарнитурата и започва сглобяване. Ще пиша за развитие .

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от ЯЛТА » 24 окт 2021, 20:48

Е що не взе целия мотор ? На 47 000 км. е джакпод.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

tishokirilov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 12 окт 2021, 10:27
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от tishokirilov » 24 окт 2021, 22:40

Целия е при мен но няма документи и няма как да я регистрирам :\

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от pepy1 » 25 окт 2021, 19:36

Какво ще регистрираш? Слагай го тоя двигател и си карай колата. За моя шофьорски стаж, не съм видял или чул, когато те спрат на пътя да ти проверяват на двигателя номера. Васко, ти какво ще кажеш? Че твоя е още по-голям!
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
zz_stefanov
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от zz_stefanov » 25 окт 2021, 19:56

Мина много време откакто в документите на колите няма номер на двигател.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Мнение от ЯЛТА » 25 окт 2021, 22:11

zz_stefanov написа:
25 окт 2021, 19:56
Мина много време откакто в документите на колите няма номер на двигател
Защото № на двигателя е част от номера на шасито. В нормалния свят мотора е консуматив/част, у нас не е така, за да се създава изкуствено мафия.
Ако няма да продава колата скоро, съвсем спокойно може да си смени целия мотор. Само на преглед в КАТ търсят номера на мотора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта