Страница 2 от 3

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 16 окт 2021, 14:41
от tishokirilov
Заради това със термостата препоръчват да се напарви байпас на самата система дори и съм виждал тук в форума колеги които твърдят , че от Мотопфое го препоръчват , моята е и е правен байпас в Австрия в МП.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 16 окт 2021, 15:16
от fordmaniac
Байпас на втори Фокус ??? Сигурен ли си , че става въпрос за Фокус 2 ?
При толкова минали през ръцете ми с може би всички версии мотори, таквозззз чувам за първи път.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 16 окт 2021, 15:47
от deathstorm
tishokirilov написа:
16 окт 2021, 14:41
Заради това със термостата препоръчват да се напарви байпас на самата система
Колега нещо се бъркаш. Това което аз набюдавам като недостатък на електронния термостат е: първо високата цена - мисля беше около 90 лева и второ - високата работна температура - при ниски натоварвания напрактика мотора работи постоянно на 100 градуса - от там идва ест. ниски емисии и икономия на гориво, но страдат всички гарнитури и маслото. Това което по принцип се прави и ме е яд, че не го направих на моята е да се сложи обикновен термостат от 1.6 100 коня, следващия път със сигурно ще го сменя с обикновен.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 17 окт 2021, 20:09
от fordmaniac
Това с термостата не е проблем, освен че е по-скъп от обикновенния 100 к.с. Директно слагане не става, компа бие грешки. Иначе управлението му е умно, при резки натоварвания подава сигнал и го отваря бързо, за да предотврати повишаване на температурата ( следил съм го по напрежение и температура ) .
Този мотор го харесвам само за тунинг, с чипосване става към 130 коня и върви страшно готино. И в ниски и във високи, че и в средни, става по- еластичен. Промяната в програмата явно по различна логика върти VVT-тата и ефекта е супер. Че и разхода пада.
Поздрави.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 19 окт 2021, 13:09
от tishokirilov
Здравейте днес майстора е свалил главата и ме изненада като каза че 14 клапана са леща . Колко според вас ще струва ремонта и какво друго да сменя за да съм спокоен понеже карам доста към 70 хил км на година но до сега съм бил с дизелови автомобили - какво ще ми дадете като съвет вие как бихте постъпили

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 19 окт 2021, 13:35
от aspasia
Само двете муфи на разпределителните валове са ти 800 лева приготви си най малко два бона защото на тези двигатели се износват и втулките на буталата така че ще ти трябват нови бутала със сегменти

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 19 окт 2021, 17:31
от fordmaniac
aspasia , спри да пишеш неверни неща.
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Двете колелета на VVT -то са 520 лВ. цена от преди седмица ( общо двете )
Ето ги старите:
20211019_104840.jpg
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Мотора задължително е смачкал доста клапани.
Това го казах преди, изненада няма . Виж, ако " майсторъТТ " ти е изненадан... Пълна ревизия на главата си трябва.
Поздрави.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 19 окт 2021, 17:35
от ЯЛТА
Трябва си цялостен ремонт на главата, може и водачите да са повредени от кривите клапани.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 19 окт 2021, 18:32
от tishokirilov
Главата ще се ревизира напълно в фирма която се занимава с това ще сменят всичките водачи и клапани гумички и т .н майстора казва , казва че буталата са добре и повдигачите също което ме съмнява , вие как бихте постъпили дали си заслужава да наливам пари в този мотор ?

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 19 окт 2021, 18:59
от deathstorm
Няма к`во да им стане на повдигачите, това не е дизел без горивна камера да ги изкърти нагоре през клапаните. Тия клапани са под ъгъл и тънки като солети, супер лесно се кривят. Съмнявам се и на водачите да им има нещо. Дали си заслужава ремонта - това само ти може да прецениш. Аз бих взел в предвид цялстното състояние на мотора, има ли разход на масло, колко е износен, на колко реални километра е и т.н.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 19 окт 2021, 21:07
от aspasia
fordmaniac написа:
19 окт 2021, 17:31
aspasia , спри да пишеш неверни неща.
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Двете колелета на VVT -то са 520 лВ. цена от преди седмица ( общо двете )
Ето ги старите:

20211019_104840.jpg
fordmaniac написа:
13 окт 2021, 20:16
Мотора задължително е смачкал доста клапани.
Това го казах преди, изненада няма . Виж, ако " майсторъТТ " ти е изненадан... Пълна ревизия на главата си трябва.
Поздрави.
Преди две години бяха 800 стотака даже и да са 520 лева да не са малко пари и то за кола на 16 години ?

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 20 окт 2021, 08:40
от fordmaniac
Преди две години съм ги купувал за 380 ДВАТА от Мото Пфое . Не знам де си ги гледал, в Мерцедес или Ролс Ройс ??
Пък въпроса дали си заслужава харчене на пари за 16 г. кола, всеки решава сам. Алтернатива? Да изхвърлиш колата , щото не струва колкото два VVT актюатора ?
Ако това е решение да стане добре работещ, вървящ и икономичен автомобил , виждал съм доста хора, дето мислят да вложат такива пари.
Поздрави.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 20 окт 2021, 21:06
от aspasia
fordmaniac написа:
20 окт 2021, 08:40
Преди две години съм ги купувал за 380 ДВАТА от Мото Пфое . Не знам де си ги гледал, в Мерцедес или Ролс Ройс ??
Пък въпроса дали си заслужава харчене на пари за 16 г. кола, всеки решава сам. Алтернатива? Да изхвърлиш колата , щото не струва колкото два VVT актюатора ?
Ако това е решение да стане добре работещ, вървящ и икономичен автомобил , виждал съм доста хора, дето мислят да вложат такива пари.
Поздрави.
Мислиш ли че не съм питала първо в МП живея на 5 минути от сервиза в Люлин само за изпускателната ми искаха 500 стотака друг е въпса ако ти правят отстъпка. Според твоите писания излиза че свалят цените ама не съм много сигурен преди купувах свещите по 4 лева после станаха 6 а сега са 9 лева не съм забелязал тенденция за намаляване даже и промоции не съм виждал.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 22 окт 2021, 22:16
от fordmaniac
Пиша за последен път по въпроса за VVT-тата, щото трудно се спори ...
Ако случайно четеш, писал съм , че аз съм купувал, а не питал! При това в резултат на покупките !!!! виждам промяна на цените нагоре : от 380 ДВЕТЕ зъбчатки до 520 ДВЕТЕ !!!
Мото Пфое ми е далече, то VVT -тата се произвеждат и продават само оригинални от Форд, и като трябва съм ги купувал от там.
Това е от мен.
Поздрави.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 24 окт 2021, 20:03
от tishokirilov
Ами взех цяла оборудвана глава от същия обаче 2010 на 47 хил.км от тотал щета кола (ударена е отзад двигателя не е засегнат) не е имала газ утре пристига гарнитурата и започва сглобяване. Ще пиша за развитие .

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 24 окт 2021, 20:48
от ЯЛТА
Е що не взе целия мотор ? На 47 000 км. е джакпод.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 24 окт 2021, 22:40
от tishokirilov
Целия е при мен но няма документи и няма как да я регистрирам :\

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 25 окт 2021, 19:36
от pepy1
Какво ще регистрираш? Слагай го тоя двигател и си карай колата. За моя шофьорски стаж, не съм видял или чул, когато те спрат на пътя да ти проверяват на двигателя номера. Васко, ти какво ще кажеш? Че твоя е още по-голям!

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 25 окт 2021, 19:56
от zz_stefanov
Мина много време откакто в документите на колите няма номер на двигател.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС FORD FOCUS MK2 1.6TiVCT-115HP 2005год.

Публикувано: 25 окт 2021, 22:11
от ЯЛТА
zz_stefanov написа:
25 окт 2021, 19:56
Мина много време откакто в документите на колите няма номер на двигател
Защото № на двигателя е част от номера на шасито. В нормалния свят мотора е консуматив/част, у нас не е така, за да се създава изкуствено мафия.
Ако няма да продава колата скоро, съвсем спокойно може да си смени целия мотор. Само на преглед в КАТ търсят номера на мотора.