Fiesta 1.4 tdci жълто зъбно колело с удивителна на таблото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Ekaterina91!
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 13 окт 2021, 10:56
Местоположение: Uk
Status: Извън линия

Fiesta 1.4 tdci жълто зъбно колело с удивителна на таблото

Мнение от Ekaterina91! » 13 окт 2021, 11:08

Здравейте.
Купихме Фиеста 1.4 tdci 2009 година.
При палене и изгасяне на двигателя ,сякаш претрисаше леко.Като я покарах на втория ден придърпа на някллко пъти за част от секундата.след 20 мин.каране светна жълто зъбно колело с удовителна и колата влезе в авариен режим.Бях близко до вкъщи и я прибрах.Диагностиката показа грешка в инжектор номер 2 и когато извадим инжектор 2 ,няма промяна в работата на колата,когато извадим друг номер започва да работи на два цилиндъра.Два дни след това ,няколко пъти палене и колата няма ток … .Сега се чудим дали проблема не е някъде по тока 😭 Живеем в чужбина и смяна на инжектор е над 1000 лв ,затова мужа ми ще опита сам да го смени ,но след като и тока изчезна се чудим дали инжектира е всъщност проблема??? 🙏

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.4 tdci жълто зъбно колело с удивителна на таблото

Мнение от cockyhotty » 15 ное 2021, 18:56

Съвсем възможно е да е заминал ECU блока за управление на двигателя. Възможен е и проблем с кабелите и инсталацията на автомобила. Посетете сервиз.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Fiesta 1.4 tdci жълто зъбно колело с удивителна на таблото

Мнение от OgiDogi » 15 ное 2021, 19:58

Заредете акумулатора.
Преди да сменяте инжектор, лампичка за плафон W5W или подобна около 5W мощност с две жички - включва се в куплунга на инжектора и при завъртане на стартер трябва да примигва - импулси, управляващи подаването на гориво. Ако не примигва - проблем с инсталация, ECU или захранващ инжекторите/помпата предпазител. Ако и на останалите инжектори няма импулси, възможно е проблем с датчик колянов/разпределителен вал и ECU да не вижда синхронизиращи импулси, по които да подава гориво и запалителна искра.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта