EGR-клапан при Фокус-2, 1.8(2.0) Дуратек
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
EGR-клапан при Фокус-2, 1.8(2.0) Дуратек
Здравейте,
Изчетох, каквото намерих във Форума, относно въпросният клапан, но някак не намерих отговор на следните въпроси относно въпросните Дуратеци(може и да греша и, ако е така се извинявам!):
-Категорично по-добре ли ще е за двигателя въпросният клапан да се елиминира? Мненията на сведущи люде са противоположни, като всеки дава доводи ( в случая екологията не се дискутира-единствено "здравето" на двигателя), като повечето мнения клонят клапана да остане, което ме обърква...а, сега, де...
-Ако се елиминира трябва ли да се бърника из софтуера и това няма ли да доведе до някои проблеми-светване на "чек"-мек и др.?
-Не е ли за предпочитане да се почисти и да остане в употреба, както препоръчват някои? Гледах в Туба-та как един руснак го свали(малко засукана процедура), за да го почисти, но по никакъв начин не успя да развие с отвертка едни болтета(?!), и го върна обратно.
Нямам оплаквания, ама занапред знае ли се? Смятам, че ще е полезно за мнозина да се изясни този въпрос веднъж и завинаги.
Благодаря предварително за отговорите!
П.С. Ако питането ми по темата относно въпросните двигатели е дискутирана обширно, което не съм разбрал, нека постът да се изтрие, ама изпратете насочващи линкове преди това!
Изчетох, каквото намерих във Форума, относно въпросният клапан, но някак не намерих отговор на следните въпроси относно въпросните Дуратеци(може и да греша и, ако е така се извинявам!):
-Категорично по-добре ли ще е за двигателя въпросният клапан да се елиминира? Мненията на сведущи люде са противоположни, като всеки дава доводи ( в случая екологията не се дискутира-единствено "здравето" на двигателя), като повечето мнения клонят клапана да остане, което ме обърква...а, сега, де...
-Ако се елиминира трябва ли да се бърника из софтуера и това няма ли да доведе до някои проблеми-светване на "чек"-мек и др.?
-Не е ли за предпочитане да се почисти и да остане в употреба, както препоръчват някои? Гледах в Туба-та как един руснак го свали(малко засукана процедура), за да го почисти, но по никакъв начин не успя да развие с отвертка едни болтета(?!), и го върна обратно.
Нямам оплаквания, ама занапред знае ли се? Смятам, че ще е полезно за мнозина да се изясни този въпрос веднъж и завинаги.
Благодаря предварително за отговорите!
П.С. Ако питането ми по темата относно въпросните двигатели е дискутирана обширно, което не съм разбрал, нека постът да се изтрие, ама изпратете насочващи линкове преди това!
Много автомати-слаби резултати!
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 955
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: EGR-клапан при Фокус-2, 1.8(2.0) Дуратек
Личен опит на Мондео с 2.0 мотор купувано ново в България и взето на реални 35к км. На 45 чистихме дросен клапа заради включен чек беше станала огромна гняс заради ЕГР-а, на 55к чистих отново поради същата причина. След второто чистене ЕГР-а беше елеминиран от тогава до сега(95К) не ми се включвал чека заради дросел клапата. При мен се наложи да бъде премахнат и софтуерно не само хардуерно.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: EGR-клапан при Фокус-2, 1.8(2.0) Дуратек
И моя е терминиран по същите причини, да и софтуерно също.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 559
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: EGR-клапан при Фокус-2, 1.8(2.0) Дуратек
На коли които се карат на газ този клапан не създава никакви проблеми и не се зацапва (толкова, колкото на бензин) нито той, ното дросела. Към автора: ако имаш мерак да го сваляш имай предвид, че през него минава антифриз, така че е добре да източиш поне казанчето предварително. Но ако колата ти е на газ, не се занимавай.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: EGR-клапан при Фокус-2, 1.8(2.0) Дуратек
Ясно-много благодаря на всички за отговорите-да сте живи и здрави!
Колата е на газ от 3.5 години, та ме сърбят ръцете поне да почистя ЕГР-клапана без да се налага софтуерна, хардуерна и прочие мерна намеса-какво ще кажете?
П.С. Deathstorm-преди в друга тема те питах не купих ли колата от теб, ама нещо изгубих козите? Ник-а ти започва с "Д", а и малкото име на предишният собственик също започва с "Д", а това, че и си от Хасково много ме навежда на тази мисъл! А и, ако фамилията ти е Марков...пък и наскоро писах, че не оставам с лоши чувства към предишният собственик!
Колата е на газ от 3.5 години, та ме сърбят ръцете поне да почистя ЕГР-клапана без да се налага софтуерна, хардуерна и прочие мерна намеса-какво ще кажете?
П.С. Deathstorm-преди в друга тема те питах не купих ли колата от теб, ама нещо изгубих козите? Ник-а ти започва с "Д", а и малкото име на предишният собственик също започва с "Д", а това, че и си от Хасково много ме навежда на тази мисъл! А и, ако фамилията ти е Марков...пък и наскоро писах, че не оставам с лоши чувства към предишният собственик!
Много автомати-слаби резултати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта