Страница 1 от 1

ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost

Публикувано: 10 апр 2022, 17:35
от Dr Zorge
Колеги, попаднах на тази информация https://www.continental.com/en/press/pr ... ming-belt/ тоест от 2020 г. Contitech предлага нов подобрен ремък, с по-висока издръжливост при работа в маслена баня. Виждам, че Contitech предлага за 1,0 ecoboost и модификацията CONTITECH CT1211 на цена от 136 лв, който е по-скъп от другия модел CONTITECH СТ1189 - 73 лв https://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BD%D ... 53c86.html. Допускам, че ct1211 е от тази подобрена версия. Пиша това с оглед на известния проблем с лющенето и загуба на зъби на тези ремъци и тяхното по-ранно износване, а пък смяната както се знае е доста скъпо удоволствие, както и, че вече на много коли с този мотор предстои подобна смяна. Някои да се е интерсувал по този проблем и изобщо предлагам да споделим мисли по въпроса. Интересен е и въпросът с пробега на "новия" ремък след евентулната смяна на оригиналния?

Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost

Публикувано: 10 апр 2022, 18:02
от synthez 3D
Аз не виждам защо трябва да се търсят алтернативи за този отговорен елемент. Мисля че цената на ремъка в МП не е по-различна и когато на мен ми се наложи да го сменя, бих заложил на такъв от МП, въпреки че оригинала с надпис Форд се произвежда от някой производител на ремъци, а не от Форд (най-вероятно DAYCO, който произвежда и всички други заводски ремъци Форд). Няма причина и пробегът да е различен от първоначалния, ако се използва оригинала при замяната.

Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost

Публикувано: 10 апр 2022, 18:21
от Dr Zorge
Единствено заради това,че е по-нова разработка (2020 г) и то със стремеж на Continental да се минимизира риска от онова, от което има доста оплаквания в английски, руски и румънски форуми - 5-7 г. и 70-100 000 км и оригиналния ремък почти се е предал, да не говорим за запушената маслена помпа и липсата на налягане на маслото https://www.youtube.com/watch?v=JFrb-rOOQg0. Ако Dayco предлагат подобрена версия на тази отпреди 10 г. аз съм ОК. Всъщност най-вероятно и аз ще сменям в Мото-Пфое с каквото сложат, все пак дават гаранция, но има доста данни вече, че оригинала трудно си изкарва предписания пробег.

Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost

Публикувано: 10 апр 2022, 18:55
от synthez 3D
Да, трудно го изкарва, защото се използват всякакви масла, различни от оригиналното, което е разработено точно за този мотор. Досега съм използвал само оригиналния Castrol 5w20 и вече 100000км. лампата за налягане на маслото гасне веднага след запалване. Ако и при теб е така, няма от какво да се притесняваш.

Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost

Публикувано: 10 апр 2022, 19:24
от Dr Zorge
Като стана дума за лампата, на загрял мотор гасне веднага след стартиране, на студен сутрин при първо палене след 1-2 секунди (по-скоро 1 секунда, като се замисля). Предполагам, че е нормално?

Re: ангренажен ремък belt in oil - 1,0 ecoboost

Публикувано: 11 апр 2022, 08:24
от synthez 3D
Да, това е нормално.