Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 сеп 2022, 04:32
- Местоположение: Радомир
- Status: Извън линия
Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Моля, помагайте!?!?!?
1. Секунда след първото палене за деня оборотите падат рязко и колата е на границата да загасне, след което се чува силно изчукване в предната й част и оборотите се вдигат.
2. Ако тръгна без да я изчакам да загрее, при подаване на газ колата забива муцуната и след около 5 секунди отпушва рязко и това е докато загрее.
3. При около 70км/ч на 4-та скорост при включване на 5-та скорост при подаване на газ колата заглъхва и леко притриса. (и на бензин и на газ)
4. Не винаги отчита веднага натиснатия педал на газта, отнема между 3 до 5 секунди. (и на бензин и на газ)
1. Секунда след първото палене за деня оборотите падат рязко и колата е на границата да загасне, след което се чува силно изчукване в предната й част и оборотите се вдигат.
2. Ако тръгна без да я изчакам да загрее, при подаване на газ колата забива муцуната и след около 5 секунди отпушва рязко и това е докато загрее.
3. При около 70км/ч на 4-та скорост при включване на 5-та скорост при подаване на газ колата заглъхва и леко притриса. (и на бензин и на газ)
4. Не винаги отчита веднага натиснатия педал на газта, отнема между 3 до 5 секунди. (и на бензин и на газ)
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Колата е с газ. Първото, което трябва да се направи е реглаж на клапаните, после се търси проблем.
Поздрави.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 03 сеп 2022, 04:32
- Местоположение: Радомир
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Може ли телефон за връзка с Вас? Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Може ли да споделиш как реши,че клапаните задължително трябва да се регулират първо, и след това да се търсят посочените от автора на темата проблеми...fordmaniac написа: ↑03 сеп 2022, 17:43Колата е с газ. Първото, което трябва да се направи е реглаж на клапаните, после се търси проблем.
Поздрави.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Ми виждал съм разглобени доста Форд и Мазда с газови уредби...
Сега имам разглобен Маверик 2.0 с изгорели клапани, S-Max 2.0 чака с няколко изгорели и той. Преди това Мазда 6 '10 с 2.5 мотор с два изгорели на 48 000 кМ. след слагане на газова. Ама във форума на Мазда битува мнение да не се поглеждат клапаните преди поне 50 000 кМ. и човека го чел и спокоен.
Поздрави.
Сега имам разглобен Маверик 2.0 с изгорели клапани, S-Max 2.0 чака с няколко изгорели и той. Преди това Мазда 6 '10 с 2.5 мотор с два изгорели на 48 000 кМ. след слагане на газова. Ама във форума на Мазда битува мнение да не се поглеждат клапаните преди поне 50 000 кМ. и човека го чел и спокоен.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
По вероятно тези двигатели да имат навъртени поне още 400к за да им изгарят клапаните защото съседа ми има Дачия Сандеро купена чисто нова от магазина с газова уредба BRC фабрична и вече е прехвърлил 100к и никога не е регулирал клапани. Според мене вече им е дошло времето за основен ремонт.
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
На моето мондео след 60000 км на газ (на 220000 км от завода) му изгоряха изпускателните клапани на 1 и 2 цилиндър.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Ако на Фиестичката, главен герой в настоящата тема, никога не са ѝ регулирани клапаните, наистина е добре поне да се проверят и евентуално да се регулират и след това да се прави каквото и да било друго.
За Дачиите или добро или нищо
П.П.
На Фиата ми също никога не съм регулирал клапани, ама си беше с двигател на Фиат, не на Форд. Има значение все пак с какъв двигател си. А който има пари и свободно време, може да си докара двигателя до състояние за ремонт и чак тогава да ходи в сервиз. Решението си е негово.
За Дачиите или добро или нищо



П.П.
На Фиата ми също никога не съм регулирал клапани, ама си беше с двигател на Фиат, не на Форд. Има значение все пак с какъв двигател си. А който има пари и свободно време, може да си докара двигателя до състояние за ремонт и чак тогава да ходи в сервиз. Решението си е негово.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
И на опелите си не съм регулирал клапаните, само че бяха от ерата на хидравличните повдигачи. Когато мислеха за клиентите, не само за пари...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Фокуса е седмата ми кола и най-"нова", и втора с механични клапани-първата беше Лада, за която някои са наясно,че клапаните се регулират лесно и елементарно.
Да си призная няколко месеца търсих само Опел-Астра комби от последните две години на производство (2002-2004, щото са с климатроник, не че държа толкова) 1.8, а още по-добре 2.0 бензин "Екотек", и тъкмо да купя една 2.0 на сутринта предната вечер я натресе отзад тъпанар с Порше-Кайен, точно, както ме натресе и мен със Фокуса един малоумник с чисто ново Рено-Талисман, щото си писал по вайбър с любимата...много тъпанари напоследък, а и се увеличават, мамичката им проста-справка новините.
Накрая ми писна от обикаляне из страната и зяпане на тотални кенефи и си казах, че първото комби, което е що-годе читаво го взимам (без БМВ, Мерцедес, Субару и прочие "топ" марки.) И така приключих "мача" със закупуването на Фокус-а, който в много отношения ме изненада приятно и засега не съжалявам, по-натам ще видим, и ще Ви държа в течение.
П.С. Много исках да е 2.0 Дуратек, ама къде ти...
Да си призная няколко месеца търсих само Опел-Астра комби от последните две години на производство (2002-2004, щото са с климатроник, не че държа толкова) 1.8, а още по-добре 2.0 бензин "Екотек", и тъкмо да купя една 2.0 на сутринта предната вечер я натресе отзад тъпанар с Порше-Кайен, точно, както ме натресе и мен със Фокуса един малоумник с чисто ново Рено-Талисман, щото си писал по вайбър с любимата...много тъпанари напоследък, а и се увеличават, мамичката им проста-справка новините.
Накрая ми писна от обикаляне из страната и зяпане на тотални кенефи и си казах, че първото комби, което е що-годе читаво го взимам (без БМВ, Мерцедес, Субару и прочие "топ" марки.) И така приключих "мача" със закупуването на Фокус-а, който в много отношения ме изненада приятно и засега не съжалявам, по-натам ще видим, и ще Ви държа в течение.
П.С. Много исках да е 2.0 Дуратек, ама къде ти...
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Без да отричам реглажа на клапаните, което съм писал преди мисля, че ще е полезно да споделя личният си опит експлоатация , който съм описвал подробно две години, ама явно някой не е чел, или обърнал внимание, или не ми е повярвал та ще се повторя, или потретя за последен път-всички описвани симптоми в темата за реглаж на клапаните съм "лекувал" успешно четейки при руснаците относно сходни проблеми чрез почистване на дроселовата клапа, основно чрез датчика на дроселовата клапа, и чрез регулировъчният винт за крайно затворено положение на клапата-толкоз от мен!fordmaniac написа: ↑04 сеп 2022, 13:36Ми виждал съм разглобени доста Форд и Мазда с газови уредби...
Сега имам разглобен Маверик 2.0 с изгорели клапани, S-Max 2.0 чака с няколко изгорели и той. Преди това Мазда 6 '10 с 2.5 мотор с два изгорели на 48 000 кМ. след слагане на газова. Ама във форума на Мазда битува мнение да не се поглеждат клапаните преди поне 50 000 кМ. и човека го чел и спокоен.
Поздрави.
Поздрави!
П.С. И още нещо-не помня кой каза, че такситата на газ, чиито коли са на лизинг били длъжни да минават на 20Х. км. пробег на реглаж на клапани-нищо подобно, пълна идиотия-често използвам таксита и всеки таксиджия прави учудена физиономия, като го попитам това...нека си признае кой хвърли тази "бомба", моля-май се сещам, ама искам да видя дали ще си признае!
Ако Ви интересува кой се занимава с реглаж на клапани на двигатели Дуратек кажете-ще Ви дам контакти на трима майстори от София.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Клапани не съм регулирал, но съм чувал/чел, че първо се проверяват.Ако някой ми каже по телефона/интернет/форум, че трябва да ги регулирам и разбира се ме хване в добро настроение, просто не бих го отразил...
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Чешем си езиците - при така описаните симптоми нито баба Ванга, нито Нострадамус могат да направят прогноза.
1. Даже не мога да си представя какво може да изчука силно в предната част и мотора да се оправи. Явно обаче има такъв елемент.
2. 3. и 4. Това се случва обикновено, ако настройките за газ карат бензиновият компютър да се отдалечава прекалено много от настройките за бензин.
Може и всичките тези симптоми (без първият) да ти ги прави поради изгорели клапани - моята кола правеше почти същите неща. Може и да не е от клапани, а от свещи, бобини, МАП сензор, датчик на педала за газта, дроселова клапа, а може и от всичко това заедно - справка горе баба Ванга и Нострадамус.
1. Даже не мога да си представя какво може да изчука силно в предната част и мотора да се оправи. Явно обаче има такъв елемент.
2. 3. и 4. Това се случва обикновено, ако настройките за газ карат бензиновият компютър да се отдалечава прекалено много от настройките за бензин.
Може и всичките тези симптоми (без първият) да ти ги прави поради изгорели клапани - моята кола правеше почти същите неща. Може и да не е от клапани, а от свещи, бобини, МАП сензор, датчик на педала за газта, дроселова клапа, а може и от всичко това заедно - справка горе баба Ванга и Нострадамус.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Сядам с една - две порции пуканки, че взе да става интересно
П.П.
За изчукването - ако по някаква причина бендиксът на стартера остава зацепен в маховика след запалване, при отделянето му като нищо ще се чуе въпросното чукане. Ако причината е в него, не е чудно защо двигателят "се оправя" - просто няма какво да го спира да се развърта с подаването на газта. Преди 30 години така беше останал зацепен стартерът на единия двигател на БТР-а ми. Нямахме време да се занимаваме с ремонти, щото ни гонеше бойна задача за време. След 50-ина километра движение с осезателно убита мощност изпълнихме задачата и спряхме да чакаме да дойдат механик - регулировчиците. Свалиха въпросния стартер и беше жалка картинка - статорът и роторът се бяха опекли яко, щото не са издържали на оборотите, които роторът е получавал от двигателя.
П.П.2.
С избягали хлабини на клапаните налягането в цилиндрите също ще бяга от нормалните си стойности.
И аз не съм регулирал хлабини на клапаните на двата Опела, които съм имал. Та от Москвича, който ми беше първата 4-тактова кола, до настоящия Форд не съм регулирал клапани на нито една от колите си, хем всички до една са били с газови уредби.
Та няма смисъл да се надъхвате излишно срещу Фордманиака, подозирайки, че си осигурява клиенти с тези клапани. За него със сигурност ще е по-изгодно да ви дере кожите с ремонт на двигателите заради изгорели клапани.

П.П.
За изчукването - ако по някаква причина бендиксът на стартера остава зацепен в маховика след запалване, при отделянето му като нищо ще се чуе въпросното чукане. Ако причината е в него, не е чудно защо двигателят "се оправя" - просто няма какво да го спира да се развърта с подаването на газта. Преди 30 години така беше останал зацепен стартерът на единия двигател на БТР-а ми. Нямахме време да се занимаваме с ремонти, щото ни гонеше бойна задача за време. След 50-ина километра движение с осезателно убита мощност изпълнихме задачата и спряхме да чакаме да дойдат механик - регулировчиците. Свалиха въпросния стартер и беше жалка картинка - статорът и роторът се бяха опекли яко, щото не са издържали на оборотите, които роторът е получавал от двигателя.
П.П.2.
С избягали хлабини на клапаните налягането в цилиндрите също ще бяга от нормалните си стойности.
И аз не съм регулирал хлабини на клапаните на двата Опела, които съм имал. Та от Москвича, който ми беше първата 4-тактова кола, до настоящия Форд не съм регулирал клапани на нито една от колите си, хем всички до една са били с газови уредби.
Та няма смисъл да се надъхвате излишно срещу Фордманиака, подозирайки, че си осигурява клиенти с тези клапани. За него със сигурност ще е по-изгодно да ви дере кожите с ремонт на двигателите заради изгорели клапани.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Не знам вече какво да мисля и за кого, но в случая е добре да си каже мнението потребителят RadoslavS след посещение при него, подлъган от хвалебствията на един-двама тук.
Човекът ми се обади по телефона вчера и поговорихме доста ( с еднакви двигатели сме)...Каза, че като намери време ще опише перипетиите си и защо не е доволен. Гафовете са доста, но не е моя работа аз да ги опиша.
Аз лично трудно бих направил препоръка за когото и да е, за каквото и да е, и ако го направя ще е под условие, но хора разни...
Предлагам титлата клубен майстор да отпадне, щото явно същият се дъни често и олекваме, като Форум!
Поздрави!
Човекът ми се обади по телефона вчера и поговорихме доста ( с еднакви двигатели сме)...Каза, че като намери време ще опише перипетиите си и защо не е доволен. Гафовете са доста, но не е моя работа аз да ги опиша.
Аз лично трудно бих направил препоръка за когото и да е, за каквото и да е, и ако го направя ще е под условие, но хора разни...
Предлагам титлата клубен майстор да отпадне, щото явно същият се дъни често и олекваме, като Форум!
Поздрави!
Много автомати-слаби резултати!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Е ми пишете с конкретика, щото иначе не е сериозно някак си.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Прав си, но не е редно да правя преразказ. През уикенда е много вероятно да се видим и ще разбера какво-що и кога.
Много автомати-слаби резултати!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Нямах предвид теб конкретно. За тъжителя ставаше въпрос. Като има проблем - изплаква си тук болката, ответната страна, ако има възражения също ги казва и нататък всеки да си прави сметката.
Преди време имаше пак един недоволен и се оказа, че колата му едва ли не е била за брак, ама после майсторът му бил виновен. Освен това безгрешни хора не съм срещал, та на всеки може да се случи да не направи нещо както трябва. Ама да се хвърлят просто ей така реплики в пространството, че някой не ставал за нищо, не е редно. Аз, например, съм доволен от форумния майстор. А доказателството е на пътя.
Преди време имаше пак един недоволен и се оказа, че колата му едва ли не е била за брак, ама после майсторът му бил виновен. Освен това безгрешни хора не съм срещал, та на всеки може да се случи да не направи нещо както трябва. Ама да се хвърлят просто ей така реплики в пространството, че някой не ставал за нищо, не е редно. Аз, например, съм доволен от форумния майстор. А доказателството е на пътя.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
1. Проблем 1 е доста характерен за дурател моторите. Решението е загадка, която малцина знаят но не казват
а според Митака проблема е комплексен! Факт е че ако налееш 100 октана проблема изчезва, но за кратко. Дори ако опресняваш бензина всяка седмица пак ще изчезне, но после ще се появи. Дори и с добавка за една две седмици няма да го има, но после пак ще се появи
Мистика
2. Решение е сваляне на дросела и физическо почистване. Бас държа че е целия в нагар. Лошото е че ще си решиш проблема за месец два и после пак ще се появи, но пък можеш често да чистиш дросела.
3. Най вероятно с реглаж на клапаните ще се реши
4. Ако не набива грешка дросела, би следвало да се реши след т.2. но ако почне да набива грешка, дросела е приключил. Все пак имаш Ел. Педал и Ел. Дросела, което си има живот до едно време
успех.


2. Решение е сваляне на дросела и физическо почистване. Бас държа че е целия в нагар. Лошото е че ще си решиш проблема за месец два и после пак ще се появи, но пък можеш често да чистиш дросела.
3. Най вероятно с реглаж на клапаните ще се реши

4. Ако не набива грешка дросела, би следвало да се реши след т.2. но ако почне да набива грешка, дросела е приключил. Все пак имаш Ел. Педал и Ел. Дросела, което си има живот до едно време

-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Няколко проблема с Фиеста 1.4 фабрична газ BRC MK7
Относно реглажа, всеки може д А си купи луфтомери. Капака на главата се сваля сравнително лесно, от там на сетне правилно позициониране на вала и действайте с пластините. Нормата е ясна невлиза ли 0.30 тоя цилиндър е на затваряне
. Иначе решения всякакви, шлайф на пулове, нови пулове или читав майстор на глави, но тогава сваляте цялата глава, а тя свали ли се по добре и нови гумички, нова верига. Ако гори и много масло , нови сегменти и нов клапан на картерните газове. И ето ти основен ремонт 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта