Промяна обороти Форд Фокус МК 2.5

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kontrol
потребител
потребител
Мнения: 163
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Промяна обороти Форд Фокус МК 2.5

Мнение от kontrol » 02 окт 2022, 19:15

Здравейте колеги,
Потърсих, но не намерих информация по темата. Ако съм проспал нещо, моля извинете ме и изтрийте темата.
Фокус 2.0 бензин/газ, 2009 г. при старт има колебания в оборотите и почти винаги първият старт е труден и се повтаря. В секундите на колебание на двигателя, светва масло и акомулатор и при възстановяване на нормална работа, гаснат. Има случа
и, колебанията на двигателя се проявяват на светофар или по инерция - на празен ход. Няма значение горивото, което е в момента.
Помощ!

:twistednew:
The Escort Power !!!

ADDimitrov
потребител
потребител
Мнения: 192
Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Промяна обороти Форд Фокус МК 2.5

Мнение от ADDimitrov » 02 окт 2022, 19:43

Три теми по - надолу за форд фиеста 1,4 :wink:

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 412
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Промяна обороти Форд Фокус МК 2.5

Мнение от ivchotr » 02 окт 2022, 20:12

Донякъде симптомите наподобяват част от тези, които се наблюдават при двигател с клапани, нуждаещи се от регулиране. Странното е, че при студен двигател също ги мени. Което е възможно да е заради замърлян клапан за празния ход (някои му казват "стъпков мотор") и ако е така, проблемът с клапаните може да не е още достатъчно назрял.
Аз бих проверил първо в какво състояние е клапанът за празния ход и да го почистя, ако е зацапан. Ако не се оправят оборотите при нормално работещ клапан и всичко останало е наред по двигателя - най-вече свещи и кабели, състояние на дросела и колектора му, вакуумните пътища, състояние на клапаните по газовата уредба, налягане на бензиновата помпа и т.н., бих проверил хлабините на клапаните.

Споменавам наглед несъвместими проблеми за двата вида гориво, защото не е изключено проблемът да е комбиниран.
Знам всички вицове за Форд :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта