Загуба на масло от двигателя
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 юни 2023, 10:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Загуба на масло от двигателя
Здравейте, притежавам Форд Маверик, 2005 г., 2.3 мотор, 150 к.с. След като го закупих и покарах около 3-4000 километра установих, че колата е загубила около 4 литра масло. Долях и засякох на 500 километра, загубата е около 400 мл., масло. Също така забелязвам, че от ауспуха излизат черни мазни пръски, които най-вероятно катализаторът редуцира, иначе може е са повече.
Питането ми е, някой имал ли е такъв проблем, в какво се изразява той, какво е решението и цена.
Подчертавам, че нямам течове на масло, двигателя като цяло работи много тихо и ритмично.
Ще бъда благодарен, ако споделите опит!
Питането ми е, някой имал ли е такъв проблем, в какво се изразява той, какво е решението и цена.
Подчертавам, че нямам течове на масло, двигателя като цяло работи много тихо и ритмично.
Ще бъда благодарен, ако споделите опит!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Загуба на масло от двигателя
Лошо. Всичко това говори за износен двигател. Като се започне от износени гумички на клапаните, запушена картерна вентилация, износени или запекли сегменти. Разхода на масло е голям. Маслото е калорично и си дава мощност при работа на двигателя. Най вероятно ще се стигне до ремонт на двигателя. На първо четене може да се измери компресията на цилиндрите, за да се види състоянието на сегментите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 юни 2023, 10:14
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Загуба на масло от двигателя
Смятате ли като цяло, че въпреки тези проблеми е възможно да се отремонтира и автомобилът да бъде ползван? Или проблемът на първо четене е твърде сериозен и отчайващ?
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Загуба на масло от двигателя
Преди 10 години и аз правих ремонт на двигателя точно по същата причина.
Гореше 1л. масло на 1000 км. След ремонта съм изминал над 130 000км и положението е добре.
Миналата година моя майстор прави същата процедура на едно Рено Меган но се наложи и смяна на главата,
защото беше спукана. Ремонта излезна към 1600 лв с труд и части.
В София сигурно ще е по-солено, но ако искаш да караш тази кола и направи ремонт.
Гореше 1л. масло на 1000 км. След ремонта съм изминал над 130 000км и положението е добре.
Миналата година моя майстор прави същата процедура на едно Рено Меган но се наложи и смяна на главата,
защото беше спукана. Ремонта излезна към 1600 лв с труд и части.
В София сигурно ще е по-солено, но ако искаш да караш тази кола и направи ремонт.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Загуба на масло от двигателя
Е не е чак отчайващ, защото всичко се ремонтира. Но цена може да се определи чак след разглобяване на мотора. Ето специалиста Фордманиака може да ти обясни повече и по подробно.Nikolaystbratov написа: ↑23 юни 2023, 11:35Или проблемът на първо четене е твърде сериозен и отчайващ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Загуба на масло от двигателя
В най-лошия случай ще трябва да се сменят буталата, в комплект със сегменти и бутални болтове, ще трябва да се шлайфат цилиндрите и главата, да се припаснат клапаните и да се сменят уплътненията им, както ти е казал и Ялта. Не е изключено и да са се разхлопали лагерите на мотовилките и на коляновия вал като цяло. Ангренажът е ясен - така или иначе е добре да се смени при такъв ремонт. Ще се набуташ с някой и друг непредвиден лев, но пък ако колата ти харесва по принцип и механикът си свърши работата както трябва, след ремонта ще имаш на практика нов двигател. Нещото, което трябва да направиш след като ти обявят цените за части и труд, е да си направиш калкулацията и да решиш дали си заслужава. Имай предвид обаче, че ако решиш да я продадеш без да я ремонтираш, потенциалните купувачи може и да хванат проблема още при огледа и да се наложи да я продадеш с голяма загуба.
Знам всички вицове за Форд 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Загуба на масло от двигателя
При такъв разход на масло меренето на компресия е безсмислено. Прави се мотора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта