Проблем с двигателя на Форд Фокус I 1.6 100 кс
- INTRUDER
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 юли 2017, 22:02
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Status: Извън линия
Проблем с двигателя на Форд Фокус I 1.6 100 кс
Здравейте момчета!Не зная дали е мястото тук, но ще пиша!
Вчера моят 21 годишен приятел: Форд-Фокус 1.6, 100 к.с.-бензин...се предаде...Закупен е от МотоПфое-Пловдив през 2002, през пролетта монтирах газова уретба при Кръстьо Ласков(вероятно го знаете).Това е на кратко историята.
Проблема: До като шофирах по АМ-Тракия посока Пловдив светна чека и автомобила позагуби мощност, добрах се до мой приятел в началото на с.Труд, който има сервизче и установихме, че на втори цилиндър свеща е заминала, беше омаслена!Седмица преди това сменихме бобина, кабели, свещи, всичко БОШ(ако има някакво значение)!Прочете я и се оказа, че няма никой в 1 и 2 цилиндър, като изолира грешката само до цилиндър 2!Подменихме свещите, нооо...след стартиране на двигателя започна да дими от оня кофти сиво-синкав дим...вероятно цилиндрите бяха пълни с масло, двигателят тресеше!Работата май вече ви е ясна...изгорял клапан или гарнитура...нямам представа!?Обадих се в МотоПфое, познавам момчетата там, но тотално ме отказаха, поради факта, че нямат вече тестери за стари коли и скъпотията там(адмирации за което)
Въпроса ми е къде-кой в Пловдив или околията, би се справил с този 1.6-ЗЕТЕК?!Преди време от форума тук, взех телефона на "ФОРДМАНИАК", но смених апаратите и си е заминал номера някъде в облаците, мисля, че беше в София!Не е проблем и до там да го повозя на пътна помощ, стига да се договорим!Не ми се хвърля колата в коша...Тази година вече загубих доста...
БЛАГОДАРЯ ВИ, ПОЖЕЛАВАМ ЗДРАВЕ, СИЛА И КЪСМЕТ НА ВСИЧКИ!ЩЕ ОЧАКВАМ ВАШАТА ПОМОЩ!
БЛАГОДАРЯ И ХУБАВ ДЕН НА ВСИЧКИ
Вчера моят 21 годишен приятел: Форд-Фокус 1.6, 100 к.с.-бензин...се предаде...Закупен е от МотоПфое-Пловдив през 2002, през пролетта монтирах газова уретба при Кръстьо Ласков(вероятно го знаете).Това е на кратко историята.
Проблема: До като шофирах по АМ-Тракия посока Пловдив светна чека и автомобила позагуби мощност, добрах се до мой приятел в началото на с.Труд, който има сервизче и установихме, че на втори цилиндър свеща е заминала, беше омаслена!Седмица преди това сменихме бобина, кабели, свещи, всичко БОШ(ако има някакво значение)!Прочете я и се оказа, че няма никой в 1 и 2 цилиндър, като изолира грешката само до цилиндър 2!Подменихме свещите, нооо...след стартиране на двигателя започна да дими от оня кофти сиво-синкав дим...вероятно цилиндрите бяха пълни с масло, двигателят тресеше!Работата май вече ви е ясна...изгорял клапан или гарнитура...нямам представа!?Обадих се в МотоПфое, познавам момчетата там, но тотално ме отказаха, поради факта, че нямат вече тестери за стари коли и скъпотията там(адмирации за което)
Въпроса ми е къде-кой в Пловдив или околията, би се справил с този 1.6-ЗЕТЕК?!Преди време от форума тук, взех телефона на "ФОРДМАНИАК", но смених апаратите и си е заминал номера някъде в облаците, мисля, че беше в София!Не е проблем и до там да го повозя на пътна помощ, стига да се договорим!Не ми се хвърля колата в коша...Тази година вече загубих доста...
БЛАГОДАРЯ ВИ, ПОЖЕЛАВАМ ЗДРАВЕ, СИЛА И КЪСМЕТ НА ВСИЧКИ!ЩЕ ОЧАКВАМ ВАШАТА ПОМОЩ!
БЛАГОДАРЯ И ХУБАВ ДЕН НА ВСИЧКИ
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: "Focus 1.6 Zetec - странен проблем. " - Прегряване!
За тези 21 години сигурно е навъртял едни 250 - 300 000 км. И, ако не му е правен реглаж на клапаните, като нищо ги е окотил. Това е най-вероятната причина за тотална загуба на компресия. Кръстьо Ласков не го знаем, ама ако е оставил малко по-бедна смес на газта и компът на колата не е успявал да я коригира, направо е дръпнал спусъка. Ако преди да се предаде, двигателят е показвал симптоми като нестабилна работа на празен ход, поспаднала мощност и опити да гасне при спиране, можеш да си почти сигурен, че имаш проблеми с клапаните.
Новият сервиз на Митко (Фордманиака), е в двора на магазина от снимката в линка на Ялта.
Новият сервиз на Митко (Фордманиака), е в двора на магазина от снимката в линка на Ялта.
Знам всички вицове за Форд 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта