Трудно палене след престой!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
N.Topalov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 мар 2024, 12:08
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Трудно палене след престой!!!

Мнение от N.Topalov » 06 мар 2024, 12:15

Здравейте колеги.Имам един проблем с моя Форд който ме влодява.Колата е Форд Фокус 1.6 100кс 2000 година.Проблема е там че трудно пали след престой.Сутрин я въртя на стартер поне 10 сек с подаване на газ да запаля.Повечето пъти не пали от първия път,а ако запали работи една две секунди на 2 цилиндъра и после се оправя и държи студена 1200 оборота.Като е загряла няма проблем пали от четвърт.Рядко като е топла да върти повече на стартер да запали.Колата има газов инжекцион.До момента съм сменил свещи,и горивен филтър без промяна.Ще съм благодарен ако някой ме насочи какво да търся като проблем.

paulinastoianova
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 11 апр 2019, 09:23
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от paulinastoianova » 06 мар 2024, 12:50

При мен за същия проблем само че на фиеста се оказа.,че изпарител изпуска газ в цилиндрите след загасяне и престой. Ремонт на изпарител за 90лв и сега всичко е наред.

Изпратено от моят ART-L29 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от ivchotr » 06 мар 2024, 15:31

Мммм, да. При така описаните симптоми първият заподозрян е изпарителят. Само че в случая с Фокуса, газовата уредба трябва да има незатварящ клапан на газовата бутилка или изобщо да няма такъв там, трябва да има незатварящ клапан на изпарителя или изобщо да няма такъв там и да остава отворен инжектор. Най-лесно ще е след по-дълъг престой да се отвият свещите една по една и да се подуши дали от някой цилиндър не смърди на газ. Ако не се усети специфичната миризма, трябва да се търси проблем при бензина.
Знам всички вицове за Форд :D

N.Topalov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 мар 2024, 12:08
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от N.Topalov » 06 мар 2024, 16:53

Мисля да завъртя кранчето на бутилката и да спра газта ще я покарам малко на бензин и ще видя как е утре

paulinastoianova
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 11 апр 2019, 09:23
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от paulinastoianova » 06 мар 2024, 17:57

При мен още след първото палене на бензин колата става перфектна, пали веднага. На бутилката аз имам клапан не кранче. Пробата на газаджиите е следната изгасят колата както е на газ, а ако имаш кранчета спираш ги. Вадиш маркуча от изпаритела до рейката и в моя случай излезе газ. В моя случай колата я карам вече 90х и разбрах че имам турска рейка с дюзи незнайно кога са сменени преди да я купя, иначе инжекциона е брс. Направо и купих нова река и дюзи за 360лв, мисля че колата ги заслужава. До няколко дни ще напиша марка. Дано съм полезна.

Изпратено от моят ART-L29 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от ЯЛТА » 06 мар 2024, 18:46

Аз знам едно: преди загасване на двигателя работещ на газ, включва се да поработи на бензин за 1/2 минути.
Пробвай първо това.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от ivchotr » 06 мар 2024, 19:04

Ако има теч на газ към двигателя при изключено захранване, гасенето на бензин няма да помогне. За последно съм гасил двигател с прехвърляне на бензин, когато смяната на горивата ставаше с ръчно завъртащ се ключ. От тогава насам гася запалването както си е на газ колата и после нямам никакви ядове с паленето на бензин, когато и да се случи то. Преди две - три години случайно установих, че ел. клапанът на бутилката не работи. Захванах се да го сменя и се оказа, че изобщо го няма. Вече има и там клапан :)
Знам всички вицове за Форд :D

N.Topalov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 мар 2024, 12:08
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от N.Topalov » 06 мар 2024, 20:46

Изхабих газта до край и спях бутилката от кранчето.Карах колата на бензин около 50 км ще видим утре сутринта как ще е.Ако не се оправи така значи може би не е от газта и къде да търся проблема.Помпата се чува как качва свещи нови,филтъра горивния и той е нов да ме насочите къде другаде са гледам.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от ivchotr » 06 мар 2024, 21:07

Помпата може и да я чуваш как работи, ама дали прави необходимото налягане?
През тези 50 километра вървеше ли както трябва като за двигател със 100 коня?
Откога не си доливал бензин в резервоара и когато го правиш, по колко литра сипваш горе - долу?
Знам всички вицове за Форд :D

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от Ради-1 » 06 мар 2024, 21:21

Запали я директно на газ за да елиминираш проблеми по двигателя - натискаш копчето на газта, даваш контакт и въртиш. Като запали, пускаш копчето

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от ivchotr » 06 мар 2024, 21:35

Той така или иначе ще я пали само с включен бензин. Ако има проблеми с основното гориво, така или иначе ще трябва да ги отстранява.
Знам всички вицове за Форд :D

N.Topalov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 мар 2024, 12:08
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от N.Topalov » 06 мар 2024, 23:16

На бензин няма никакви проблеми.Върви си много доволно то к на газ върви без никакви проблеми.Просто при престой няколко маса върти доста на стартер и като запали работи няколко секунди неравномерно и след това се оправя .

N.Topalov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 мар 2024, 12:08
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от N.Topalov » 06 мар 2024, 23:17

Бензин наливам редовно и я карам и на бензин също.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от ivchotr » 06 мар 2024, 23:21

Ами в такъв случай чакаме отзив как е запалила след изключването на газта.
Знам всички вицове за Форд :D

N.Topalov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 06 мар 2024, 12:08
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от N.Topalov » 07 мар 2024, 16:20

Тази сутрин запали от ряз.Значи имам проблем с газта било то изпарител или някой дюза

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от deathstorm » 07 мар 2024, 18:02

Всмукатления колектор ти се пълни с газ през маркуча за вакуум към изпарителя. Получава се като се сцепи мембраната на изпарителя. Може да го тестваш като откачиш края към колектора и го потопиш в чаша с вода докато колата работи на газ или малко след като я изгасиш, докато е работила на газ - ще се появят балончета.

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно палене след престой!!!

Мнение от ivchotr » 07 мар 2024, 20:49

Със спукана мембрана в изпарителя едва ли ще работи добре на газ. А колегата казва, че и на газ няма проблеми след като запали.
Знам всички вицове за Форд :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта