Mondeo mk3 TDDI 90 hp

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
JackyChaH
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 мар 2024, 22:07
Местоположение: Крива бара
Status: Извън линия

Mondeo mk3 TDDI 90 hp

Мнение от JackyChaH » 19 мар 2024, 07:41

Здравейте. Някой може ли да ми каже какъв може да е проблема ми на мондеото,защото колата след 3200 оборота влиза в авариен режим и забива муцунка ?
Повечето майстори като сме качвали колата на диагностика им показва проблем с ГНП-то,но едни ми казват,че електрониката на помпата е заминала други казват ,че е механиката помпата до колкото знам е вп44 .
Аз мисля,че не е проблема в помпата. Буксата която е на помпата преди нея видях,че има няколко оголени жички и си мисля дали ще е там проблема. Ако някой има номер на майстор близо до Монтана ,който може да помогне да го постне. Благодаря предварително!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 TDDI 90 hp

Мнение от ЯЛТА » 19 мар 2024, 10:33

BOSH VP-30, и BPSH VP-44 им гори електрониката на ГНП. Най близо до Монтана аз знам Този сервиз, намира се във Владо Тричков, на 30-тина километра е от София по Искърското дефиле.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Mondeo mk3 TDDI 90 hp

Мнение от ivchotr » 19 мар 2024, 10:43

Виж и педала на газта. С електрически потенциометър е и е склонен да се прецаква с времето. Когато му се износят пистите на потенциометъра, най-много там, където най-често стои натиснат, компютърът губи информацията от него и вкарва двигателя в авариен режим. Ти го усещаш като забиване. След рестартиране няма и помен от проблема до следващото забиване. И така, докато не се смени педалът. Дразнещо е.
Знам всички вицове за Форд :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 137 госта