Проблем, педал съединител
Публикувано: 01 апр 2024, 19:48
Привет на всички! Имам питане относно с педала на съединителя.
Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег.
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.
Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?
Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.
Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег.
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.
Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?
Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.
Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!