Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Здравейте,
Нямам опит с Форд, но гледам един автоматик на газ s max 2.3. Има ли някакви по специфични поддръжки на двигателя, както и всичко друго което може да дадете като инфо. Благодаря
Нямам опит с Форд, но гледам един автоматик на газ s max 2.3. Има ли някакви по специфични поддръжки на двигателя, както и всичко друго което може да дадете като инфо. Благодаря
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Мотора е добър, заради VVT на всмукателния вал има много приятна характеристика. Автоматика е Айсин, японски 6 предавки и е добър. Пътното поведение е интересно, все пак е базирано на платформата на Мондео . За такъв кораб рисува завоите доста уверено!
Проблеми:
Моторите от серията Дуратек разработка на Форд/Мазда 1.8, 2.0, 2.3 и 2,5 имат проблем със стареене на маслените сегменти, които губят еластичност и съответно вдига разхода на масло. Някои твърдят за коксоване на сегменти, ама щото не са виждали мотор отвътре.
Разхода на масло може да наложи ремонт със смяна сегменти и т.н.
Когато е на газ, трябва да се регулират клапаните на 20 000 кМ. , не са хидравлични.
Веригата изкарва 270 - 300 х.кМ. и е с прекрасно конструиран механизъм за обтягане.
Моята препоръка е да не се купува кола с газова, и то каквато и да е газова, включително и така наречената " ФБРИЧНА Газ " , а да се сложи после. Често такива коли са купувани с цел икономия и в чужбина, смачкват се от каране и не се поддържат добре. Имам случаи да свърши диапазона за регулиране на клапаните и да иска сериозен ремонт, дори смяна на глава. Газовата също може да е на края на живота си.
Поздрави.
Проблеми:
Моторите от серията Дуратек разработка на Форд/Мазда 1.8, 2.0, 2.3 и 2,5 имат проблем със стареене на маслените сегменти, които губят еластичност и съответно вдига разхода на масло. Някои твърдят за коксоване на сегменти, ама щото не са виждали мотор отвътре.
Разхода на масло може да наложи ремонт със смяна сегменти и т.н.
Когато е на газ, трябва да се регулират клапаните на 20 000 кМ. , не са хидравлични.
Веригата изкарва 270 - 300 х.кМ. и е с прекрасно конструиран механизъм за обтягане.
Моята препоръка е да не се купува кола с газова, и то каквато и да е газова, включително и така наречената " ФБРИЧНА Газ " , а да се сложи после. Често такива коли са купувани с цел икономия и в чужбина, смачкват се от каране и не се поддържат добре. Имам случаи да свърши диапазона за регулиране на клапаните и да иска сериозен ремонт, дори смяна на глава. Газовата също може да е на края на живота си.
Поздрави.
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Благодаря за инфото!!
Колко струва регулирането на клапани? Досега не съм правил на никоя кола с газ.
Колко струва регулирането на клапани? Досега не съм правил на никоя кола с газ.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Митак да не отварям нова тема, какво ти е мнението за Мазда 6 2.5 Дуратек мотора с ръчна кутия? /90% са Швейцарки ако е от значение/?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Абе човек...ти сериозно ли? Голям ван, автоматик на газ!
Може да видиш коло е струвал тоя Форд като нов в магазина някога. Дори по днешните стандарти, с 50-60% инфлация от тогава, ще е доволно скъп и не по джоба на средния европеец. А средният европеец стои на съвсем друго място във финансовата пирамида спрямо средния българин! Мнооого нагоре! Т.е. това са хората, в чиито мгазини като не се продава даден боклук, идва в БГ, като им остарее колата-идва в БГ, от там идват "марковите" дрехи втора употреба и т.н.
Никой в оня там свят не хвърля на дилъра голяма семейна кола, преди тя да е станала на поне 400 хил км. Заради това и по сайтовете именно големите ванове са на най-много километри. В оня там свят няма как да имаш 5 деца ако няма с какво да ги храниш. А ако имаш 5 деца, няма да си купиш Хонда Джаз! Ще си купиш голям ван или минибус. И ще го караш така, както се кара подобна кола-т.е. адски много!
Идеята ми е, че много преди да стигнеш до въпросите за поддръжка, качества на мотори и т.н., трябваше да си зададеш въпроса защо оня там човек, решава да си хвърли колата на дилъра. И какво точно ще е това, дето искаш да си го купиш за пари, които хората в нормалния свят оставят в магазина само за седмица, за храна (на онова голямото семейтво, което обективно има нужда от кола като S-max).
А после трябваше да си зададеш въпроса за газта. Моментът, в който някой решава да сложи АГУ на колата си, обиконовено стои някъде около края на живота на тая кола. Гаранцията и отдавна е изтекла, оригинални части не се срещат дори в представителството от поне петилетка и газта е някакъв изход, как да караме евтино една кола, за която вече изобщо не ни пука, само и само за да отложим първоначалната вноска за новата (защото и там парите не растат по дърветата и никой няма да даде ей така десетина хил евра, които може да отложи за другата година).
Голям семеен ван на повече от 7-8 години е икономическо самоубийство.
А голям семеен ван на газ е едно голямо нещо в задния двор....ако ме разбираш правилно...
Няма как да е читав. Ще е позакрепен, за да се махне от държавата, където е каран и да стане проблем за рециклиращата индустрия някъде другаде. Богатите заради това са богати-защото след като ядат, пият и се веселят за смека на бедните, успяват да им продадат и остатъците от купона!
Може да видиш коло е струвал тоя Форд като нов в магазина някога. Дори по днешните стандарти, с 50-60% инфлация от тогава, ще е доволно скъп и не по джоба на средния европеец. А средният европеец стои на съвсем друго място във финансовата пирамида спрямо средния българин! Мнооого нагоре! Т.е. това са хората, в чиито мгазини като не се продава даден боклук, идва в БГ, като им остарее колата-идва в БГ, от там идват "марковите" дрехи втора употреба и т.н.
Никой в оня там свят не хвърля на дилъра голяма семейна кола, преди тя да е станала на поне 400 хил км. Заради това и по сайтовете именно големите ванове са на най-много километри. В оня там свят няма как да имаш 5 деца ако няма с какво да ги храниш. А ако имаш 5 деца, няма да си купиш Хонда Джаз! Ще си купиш голям ван или минибус. И ще го караш така, както се кара подобна кола-т.е. адски много!
Идеята ми е, че много преди да стигнеш до въпросите за поддръжка, качества на мотори и т.н., трябваше да си зададеш въпроса защо оня там човек, решава да си хвърли колата на дилъра. И какво точно ще е това, дето искаш да си го купиш за пари, които хората в нормалния свят оставят в магазина само за седмица, за храна (на онова голямото семейтво, което обективно има нужда от кола като S-max).
А после трябваше да си зададеш въпроса за газта. Моментът, в който някой решава да сложи АГУ на колата си, обиконовено стои някъде около края на живота на тая кола. Гаранцията и отдавна е изтекла, оригинални части не се срещат дори в представителството от поне петилетка и газта е някакъв изход, как да караме евтино една кола, за която вече изобщо не ни пука, само и само за да отложим първоначалната вноска за новата (защото и там парите не растат по дърветата и никой няма да даде ей така десетина хил евра, които може да отложи за другата година).
Голям семеен ван на повече от 7-8 години е икономическо самоубийство.
А голям семеен ван на газ е едно голямо нещо в задния двор....ако ме разбираш правилно...
Няма как да е читав. Ще е позакрепен, за да се махне от държавата, където е каран и да стане проблем за рециклиращата индустрия някъде другаде. Богатите заради това са богати-защото след като ядат, пият и се веселят за смека на бедните, успяват да им продадат и остатъците от купона!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 896
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Ми то у нас с всяка една кола втора ръка нещата стоят по този начин. Не само с вановете.
Знам всички вицове за Форд 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Не важи чак толкова. Малките коли много по-често са на малко километри, защото обективно е трудно да навъртиш много километри с малка кола. Освен ако не е ползвана за разнос на дюнери.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 896
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнения S max 2.3 автоматик 2010?
Делът на малките коли в "новия внос" е като тях - малък. Всички останали са с превъртяни няколко пъти километражи. Тук вече си трябва късмет и сериозна проверка за да нацелиш екземпляр с извършвано регулярно качествено обслужване, а не само с надлежно попълнена сервизна книжка. Та щом човекът търси S макс, като намери такъв, да го прегледа както трябва. А и колите не се плашат от многото километри пробег. Скапва ги карането на къси разстояния, с много студени стартове. За каквото обикновено се ползват малките коли.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта