Страница 1 от 1

тече антифриз ама не знам от каде

Публикувано: 14 окт 2005, 11:36
от S>G>Bankov
колеги, протече ми антифриз и вода но не мога да остановя от каде капката се стича по ролката на ангреажния ремък мислех че е от автом.смукач ама не е а капката е твърде на вътре да е от радиатора а и трабите на парното са сухи .Притеснявам се защото петното е с диаметър около 25см(1педя)за една нощ :?

Публикувано: 14 окт 2005, 11:54
от carrot
Водна помпа?

На мен така ми прокапваше и мокреше ремък на алтернатора и се чудех дълго от къде е и не можех да го видя (даже си мислех че нещо недовиждам :lol: )... после шурна :? ...

Публикувано: 15 окт 2005, 22:56
от l_m_b
Според мен е водната помпа. И най-вероятно ще се скапе съвсем скоро, така че не те съветвам да предприемаш дълъг път. Можеш да сложиш някаква добавка за течове, но това ще е съвсем временна кръпка.

Ако купуваш, препоръчвам Dolz, за Fiesta може да намериш под 50лв., за твоята не знам.

http://www.idolz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Цитирам "Q1 Quality Award of Ford Motor Company". Има няколко фирми в София, които продават.

Публикувано: 15 окт 2005, 23:00
от stangen
Много хора смесват антифриза с питейна вода ............до колкото знам ,това не е правилно щото после ръждичка по водната система и пробеми ..........лично аз слагам само концентрат, че зимата във Варна като паднат температурите на въздуха под 30 да не се притеснявам :)) ...............Всъщност ако се разрежда концентрата само с дистилирана вода нали ?

Публикувано: 17 окт 2005, 09:03
от l_m_b
Да, решението с питейната вода не е много хубаво наистина, и аз един път сипах питейна вода и някаква добавка и сега като видя какъв кафеникав оттенък има антифриза, ми е малко неприятно, ама.... Иначе според мен е хубаво да се смесва с дистилирана вода, да. А решението с концентрата също не е хубаво, защото през лятото охлажда доста зле, а и антифриза е много гъст, прецаква водни помпи и т.н. Така че - дистилирана вода и четене на опаковката отзад и нямаш грижи. :lol:

.

Публикувано: 18 окт 2005, 11:32
от S>G>Bankov
:( каде да я намеря тая водна помпа и как да я ремонтирам сам или как да предотватя понататашно разваляне. :?

Публикувано: 18 окт 2005, 12:44
от The seven
Колега дръпни си http://free.data.bg/tco/" onclick="window.open(this.href);return false; от хайнесите и виж там. По принцип пише че при дефектирала помпа тя се сменя. На ладите едно време се сменяше само фибъра от който течеше, но дали и при форд това е така не знам.

Публикувано: 19 окт 2005, 09:00
от fiestaracing
Братле по принцип водната помпа се сменя на всяка смяна на ангренажния ремък-аз поне така правя!!!Повечето антифризи вече са разчетени да се смесват с всякаква вода-дестилирана омекотена неомекотена,не би трябвало да има проблем с цвета на антифриза даже и с вода от чешмата!Тъмния цвят е признак за изчерпани присадки(инхибитори на ръждата и другите добавени към формулата на антифриза) или зле промита система преди смяната на старата охлаждаща течност!!!Но ако си с двигател CVH или zetek(както разбирам по описанието)течът на вода е най-вероятно да е от водната помпа!!! :D
УСПЕХ с РЕМОНТИТЕ!!!

Re: тече антифриз ама не знам от каде

Публикувано: 07 юни 2008, 14:47
от веден
За да не откривам нова тема се включвам тук. Проблемът ми е с един много упорит теч на антифриз. Не прилагам снимка но който има моя двигател ще се сети - съетинението което е точно под термостата (външен диаметър около 25 мм) - просълзява в произволни моменти и преимно след като колата е спряна (престой с изгасен двигател например една нощ), то може и по време на работа да го прави но да го изпарява. Затягах го затягах го докато го скъсах. Сложих ново - същата работа. Отвътре щуцера е на зъби и може би това има значение. Мазах го и с грес - без резултат. Не смея да го намажа със силикон че да не залепне сериозно и при нужда да стане много трудносвалянето му.
Някой борил ли се е сериозно с такъв упорит теч на антифриз. Предварително благодаря!