Моторче и датчик за дросела - без тях
- pushkata
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 01 мар 2005, 10:24
- Модел на автомобила: Ескорт-Орион 91г. 1.4 CVH
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моторче и датчик за дросела - без тях
тъй като от много време имам този проблем с оборотите, за което съм обвинил моторчетто за авт. смукач, и не см отишъл още на майстор, махнах цялата стойка (моторчето + датчика за положението на клапта), като не съм ги изключил - само съм ги преместил така че те си работят само че моторчето не натиска газта, а датчика не отчита никакво положение на клапата()
. Сега нямам никакви грижи с повишени обороти всичко си е ок(само малко докато загрее има шанс да загасне) . Въпроса е дали тоа по някакъв начин ще повлияе отрицателно на двигателя или мога просто да си карам и без този датчик?
Спасибо.

Спасибо.
Mlad sym i zelen, no se opitvam da se u4a : )
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
За моторчето - няма никакъв проблем за него - то е "изпълнителен орган". Може и съвсем без него.
При датчика за положение на дроселовата клапа положението е малко по различно - той е "команден орган" - отчита положението на клапата, както и много бързо такова - значи подаваш рязко газ - колата трябва да се ускори бързо (подобен механизъм е ускоряващата помпа при карбуратора). Този дачтик не жизнено важен за работата на двигателя, без него може би динамиката на колата ще пострада малко, но никакъв друг (какъвто и да е бил - положителен или отрицателен) ефект няма да има.
От близо 1 година се занимавам с инжекционни системи отвътре - как работят нещата - и ще кажа че има инжекционни системи при който този датчик е само ключ - отчита единствено WOT (Wide Open Throttle) - напълно отворена дроселова калапа.
При датчика за положение на дроселовата клапа положението е малко по различно - той е "команден орган" - отчита положението на клапата, както и много бързо такова - значи подаваш рязко газ - колата трябва да се ускори бързо (подобен механизъм е ускоряващата помпа при карбуратора). Този дачтик не жизнено важен за работата на двигателя, без него може би динамиката на колата ще пострада малко, но никакъв друг (какъвто и да е бил - положителен или отрицателен) ефект няма да има.
От близо 1 година се занимавам с инжекционни системи отвътре - как работят нещата - и ще кажа че има инжекционни системи при който този датчик е само ключ - отчита единствено WOT (Wide Open Throttle) - напълно отворена дроселова калапа.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта