Страница 1 от 1

Моторче и датчик за дросела - без тях

Публикувано: 17 окт 2005, 11:29
от pushkata
тъй като от много време имам този проблем с оборотите, за което съм обвинил моторчетто за авт. смукач, и не см отишъл още на майстор, махнах цялата стойка (моторчето + датчика за положението на клапта), като не съм ги изключил - само съм ги преместил така че те си работят само че моторчето не натиска газта, а датчика не отчита никакво положение на клапата() :oops: . Сега нямам никакви грижи с повишени обороти всичко си е ок(само малко докато загрее има шанс да загасне) . Въпроса е дали тоа по някакъв начин ще повлияе отрицателно на двигателя или мога просто да си карам и без този датчик?

Спасибо.

Публикувано: 17 окт 2005, 13:00
от bilder
Ако не ти е проблем да чакаш няколко минути да позагрее няма ядове.

Публикувано: 17 окт 2005, 15:57
от fiestaracing
НЕМА ПРОБЛЕМИ,АКО ВЪРВИ И НЕ ГОРИ МНОГО!! :D

Публикувано: 19 окт 2005, 21:35
от disc
За моторчето - няма никакъв проблем за него - то е "изпълнителен орган". Може и съвсем без него.
При датчика за положение на дроселовата клапа положението е малко по различно - той е "команден орган" - отчита положението на клапата, както и много бързо такова - значи подаваш рязко газ - колата трябва да се ускори бързо (подобен механизъм е ускоряващата помпа при карбуратора). Този дачтик не жизнено важен за работата на двигателя, без него може би динамиката на колата ще пострада малко, но никакъв друг (какъвто и да е бил - положителен или отрицателен) ефект няма да има.
От близо 1 година се занимавам с инжекционни системи отвътре - как работят нещата - и ще кажа че има инжекционни системи при който този датчик е само ключ - отчита единствено WOT (Wide Open Throttle) - напълно отворена дроселова калапа.