Страница 1 от 1
Пушек
Публикувано: 14 фев 2007, 20:56
от borko 30
Искам да питам пушенето от капачката за доливане на масло (при вдигната капачка )означава ли че двигателя е за ремонт .Компресията е 10 атмосвери на цилиндър.Колкото и да се форсира не повдига капачката ,обаче като я вдигна пуши с някакво налягане примерно достатъчно да надуе балон .Това сигменти ли са
СИГМЕНТИ
Публикувано: 14 фев 2007, 22:01
от tata1971
Според мен нормално е да имаш износване на буталните пръстени/сигменти/но при налягане равно на 10 кg и ако в всички цилиндри е така :D .Може би трябва да видиш за твоя двигател какво е номиналното сгъстяване и оттам да си прецениш дали да сменяш сегменти.Успех :)
Публикувано: 15 фев 2007, 17:41
от dimbatami
колега ако компресията е 10 на всички цилиндри или близка до 10 сичко е наред а един двигател е за ремонт когато вдигнеш пръчката и излизат капки масло и когато компресията е по малка от 7или8 атмосфери а за това че излиза много въздох се не бои само провери дали от отдушника на картера излизат испарения когато работи двигателя.О бикновено тои е сложен в ваздушния филтар ако излизат на чи е наред ако ли не маркуча е задръстен
Публикувано: 15 фев 2007, 18:00
от paci
На ти една тема на новобранеца venom4o
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F1%EB%EE
Ненам само как ги гледате, че пушат духат ... ненам си кво от тази капачка.
На дъртия ми от там си духаше като свалиш капачката. Вентилацията беше чиста и си вършеше работата и въздушния филтър беше чист т.е. не е мазен от маслени пари. Нямах никакви оплаквания по работата на мотора.
Борко обаче май има.
Аре беги ръгай клапаните ... видиш че си имало тема ма нема кой да гледа

Ненам обаче дали може му се вярва на тоя новобранец
venom4o
Абе от една проверка мисля, че няма да стане по-зле

Публикувано: 15 фев 2007, 18:00
от orlinm
Всички стари двигатели "духат" от капачката за маслото. Това е нормално. Колкото стари коли съм пробвал по автокъщите от интерес всичките малко или много духат.
Публикувано: 15 фев 2007, 20:07
от HACKO
Борко, 10атм. е добра компресия не се притеснявай, както писа orlinm всички двигатели духат(даже и новите) затова се прави системата за вентилация на картера(отдушника). Проблема ти е от другаде, може някой от повдигачите отвреме на време да спира и тогава да губиш 4ти цилиндър. С тази компресия клапаните са наред.
Публикувано: 16 фев 2007, 10:12
от venom4o
ее Паци ти ако не лаеш батко по мене няма да си ти...
Духаше си пушек като наргиле от мойта капачка...и ся си духа.... Ма не ми дреме това в момента..
Карай докато се разпадне и сменяй.. няма да и ставаш роб.. щом ти е 10 компресията значи сегментите и клапаните са добре... ако ти харчи масло и пуши.. значи трябва да дадеш едни 10 лева за гумички на клапаните.. и още 20 да ти ги сменят..
новобранец новобранец ама виж как лъщи новобранската ми баба Сиера

Публикувано: 16 фев 2007, 11:48
от paci
venom4o написа:ее Паци ти ако не лаеш батко по мене няма да си ти...
новобранец новобранец ама виж как лъщи новобранската ми баба Сиера
Бравос !!!
Само нема се цупиш и ши си готин

Публикувано: 16 фев 2007, 15:02
от borko 30
Питам щото един приятел ме навива да сме сменявали двамата сегментите .Щом пушело мотора бил свършил.А пък те са сменяни заедно с буталата преди време.Преди година ходих да ми правят клапаните и като дигнахме главата ,майстора наля някаква течност в цилиндрите обаче не пускаха нещо нодолу.Може ли за една година да се износят сегментите ,пък и аз не карам толкова много?Друг пък ми вика да налея газ в цилиндрите че можело да са се спекли и ще се оправят

А,и да добавя от щеката за маслото не пуши и от маркуча който идва от картера не пуши ,тогава от къде идва това налягане?
Публикувано: 16 фев 2007, 17:09
от HACKO
Не ти трябва да се занимаваш с глупости, ПОВТАРЯМ при компресия 10 не се налага никаква интервенция. Газ може да налееш със спринцовка през свещите по 20-30 мл. и да я оставиш така да пренощува. Няма да навреди може да помогне(въпреки че когато тече през карбуратора в д-ля се получава същото)
ПП. Ако твоя приятел иска да се учи да намери кола с по-износен мотор или да вземе от вторични суровини!
Публикувано: 16 фев 2007, 21:51
от kEFi
...и въобще сигурен ли си, че ти е приятел?
Публикувано: 16 фев 2007, 21:52
от borko 30
Благодаря на всички за бързите отзиви по темата .Предпазихте ме от ново излишно отваряне на мотора и нови дългове за нищо

Това е едно от нещ ата за които този форум е много полезен и незаменим ,а именно да се предпазваме взаимно от излишни ремонти и всякакви интервенции по колите от некадърни майстори
Публикувано: 16 фев 2007, 22:06
от venom4o
колега не пипай фиестата супер си е.. не се занимавай с тапотий ..Сменяй си консумативите навреме .. не я ръчкай и няма да я мислиш..
Паци Спокс бе пич съм не се цупа аз
Новобранец съм си азе.. спор нема.. Уча се. и си свиркам...