Пуши и прекъсва докато загрее - Ескорт tdi 94
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 07 сеп 2006, 22:25
- Модел на автомобила: FORD mondeo 1.8 tdi 95 год.
- Status: Извън линия
еи цена нямаш
здравей колега , като прочетох за този твоя проблем , ям чуството че си ми взел думите от устата , тъкмо мислех да пускам и аз такава тема но видях че имам отговор на въпросите си , искам да те питам за това нещо с жичките което си сменил мога ли да си го сменя сам или трябва да се ходи на специалист ( за съжаление сам се убадил че много са малко специалистите за дизели поне в нашия край (( ) обикновенно за проблем като този разни такива ,, специалисти,, те карат да смениш неща за стотици левове и накрая ....... полза никаква , проблема ми е същия като твоя , и мисля и аз като теб да се опитам да сменя това нещо , ако можеш качи снимка да се ориентираме по лесно кое точно си сменил
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Re: еи цена нямаш
maikalllll написа:здравей колега , като прочетох за този твоя проблем , ям чуството че си ми взел думите от устата , тъкмо мислех да пускам и аз такава тема но видях че имам отговор на въпросите си , искам да те питам за това нещо с жичките което си сменил мога ли да си го сменя сам или трябва да се ходи на специалист ( за съжаление сам се убадил че много са малко специалистите за дизели поне в нашия край (( ) обикновенно за проблем като този разни такива ,, специалисти,, те карат да смениш неща за стотици левове и накрая ....... полза никаква , проблема ми е същия като твоя , и мисля и аз като теб да се опитам да сменя това нещо , ако можеш качи снимка да се ориентираме по лесно кое точно си сменил
Значи това нещо беше снимано в една от темите - но в коя - не помня.При мен е червено - виждал съм подобно и черно.От него излизат три кабелчета - влизат в обща опаковка и след около 20-30 сантиметра има букси , които се съединяват.Частта , която аз си закупих я свалих направо от една помпа в моргата , като тя върви направо с куплунга.Сваля се много лесно - държат я две болтчета.Отдолу на нея има едно палче , което влиза в прорез на вилката , която я опъва жилото на газта.Като се дърпа жилото на газта/подаваш газ/ вилката движи палчето на това нещо и то подава някакви сигнали някъде си. Преди ми се бяха увили и укъсили кабелчетата и после едното направо се скъса. И аз така чувах хиляди мнения - Помпа , дюзи , незнам си кво.Така че отстрани тоя проблем и ако не стане - давай натам...На мен ми излезе 20 лв и едно ходене до Козлодуй...
А и забравих - като го сложиш това нещо - то се движи - ушичките са му по широки и се ругулира явно.При мен в едното крайно положение пак си правеше същото , а в другото - се изчистваше перфектно.Не съм пробвал по средата , но то и без това има много малко местенце за лавиране. Даже преди да го сложа като почваше да се дави колата и като натиснех копчетата на стъклата да се затварят/при затворено положение/ и явно се покачваше консумацията на ток и се оправяше пак проблема при мене... Сложнотия някаква...
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Аз малко занемирах да влизам и да чета което е черна точка за мен ама с това работно време моейто (само нощем) какво да се прави.
та на въпроса.
Аз по-напред в страниците обясних какъв е моя проблем и къде ли не ходих и едно място ми казваха че е една кутийка отпред дето е лостчето за коригиране на оборотите, на друго искаха нафтова помпа да сменят. аз обаче винаги искам повече мнения и ходих при един майстор в костинброд. има го в раздела препоръчвани.
човека погледна за около 1 мин. каза ми да ида да си купя 2 литра двутактово масло и да го сипя в резервоара. проблема бил че имало някаква джудявка която била контролирала празния ход при дизелчетата. направих го и той ми каза че докато се приберя колата няма да ми гасне вече като пускам газта и сичко ще е ок. не му повярвах обаче както спрях пред нас в красна поляна проблеми нямах. даже и пари не ми взе - за това сега ще му занеса от най-хубавото ломско вино което намерих.
човека явно си знае какво прави а и на един приятел оправи аудито което той много лошо прееба.
та на въпроса.
Аз по-напред в страниците обясних какъв е моя проблем и къде ли не ходих и едно място ми казваха че е една кутийка отпред дето е лостчето за коригиране на оборотите, на друго искаха нафтова помпа да сменят. аз обаче винаги искам повече мнения и ходих при един майстор в костинброд. има го в раздела препоръчвани.
човека погледна за около 1 мин. каза ми да ида да си купя 2 литра двутактово масло и да го сипя в резервоара. проблема бил че имало някаква джудявка която била контролирала празния ход при дизелчетата. направих го и той ми каза че докато се приберя колата няма да ми гасне вече като пускам газта и сичко ще е ок. не му повярвах обаче както спрях пред нас в красна поляна проблеми нямах. даже и пари не ми взе - за това сега ще му занеса от най-хубавото ломско вино което намерих.
човека явно си знае какво прави а и на един приятел оправи аудито което той много лошо прееба.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Ама кво е правила твоята кола - като при мене ли или нещо друго.И на колко гориво сипа тия 2 литра `двутактово масло` и ква работа въши това масло - на какво въздейства.Не ти ли обясни човека!!!mistyrain написа:Аз малко занемирах да влизам и да чета което е черна точка за мен ама с това работно време моейто (само нощем) какво да се прави.
та на въпроса.
Аз по-напред в страниците обясних какъв е моя проблем и къде ли не ходих и едно място ми казваха че е една кутийка отпред дето е лостчето за коригиране на оборотите, на друго искаха нафтова помпа да сменят. аз обаче винаги искам повече мнения и ходих при един майстор в костинброд. има го в раздела препоръчвани.
човека погледна за около 1 мин. каза ми да ида да си купя 2 литра двутактово масло и да го сипя в резервоара. проблема бил че имало някаква джудявка която била контролирала празния ход при дизелчетата. направих го и той ми каза че докато се приберя колата няма да ми гасне вече като пускам газта и сичко ще е ок. не му повярвах обаче както спрях пред нас в красна поляна проблеми нямах. даже и пари не ми взе - за това сега ще му занеса от най-хубавото ломско вино което намерих.
човека явно си знае какво прави а и на един приятел оправи аудито което той много лошо *ЦЕНЗУРИРАНО*.
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
това кадето ти пуши бял дим и прекъсва малко след като запалиш колата,и като позагрее заработва добре е че имаш закъснение на помпата 100%.Даи малко предварение на помпата и си готов,не се занимаваи с дюзи и тем подобни неща.Имах същия проблем и беше точно това .
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта