проблем с механизма за палене при студен двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

проблем с механизма за палене при студен двигател

Мнение от rosenrigov » 28 фев 2007, 11:32

Здравейте приятели.Отказа да работи механизъм за палене при студен двигател - нещо като смукач. Ако някой е имал същия проблем -помагайте. Благодаря ви. :( мондео1997 tdi
[/img]

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 28 фев 2007, 14:07

Кой механизъм, и кой ти каза, че не работи? В помпата има система, която подава повече гориво при първоначално пускане на двигателя. Управлява се от самата помпа посредствум диференциален клапан.

Имаш система за повишаване на оборотите на двигателя когато е студен, включен климатик или включена задна предавка - управлява се с жило. Това жило отива в една "кутия", която е под акумулатора.
Сега за коя система става въпрос - за първата или втората?

Ако е първата - лошо, в България не знам някой успешно да ремонтира помпи Лукас. МОже да се нуждае само от регулировка на диференциалния клапан :?:
Ако е второто, трябва да се провери точно кое не работи - дали жилото не се мести, не се сещам, какво го местеше - дали ел.мотор или ел. магнит, дали някой датчик не работи...

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 28 фев 2007, 14:23

Значи е втората.С жилото. Има едно електромоторче и като подавам газ това жило се мести напред или назад
отворих това ел.моторче -има едни зъбни колелца

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 28 фев 2007, 14:58

rosenrigov написа:Значи е втората.С жилото. Има едно електромоторче и като подавам газ това жило се мести напред или назад
отворих това ел.моторче -има едни зъбни колелца


Какво стана като разглоби моторчето - имаш счупени зъбни колела или самото моторче не работи? Кажи какво става?

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 28 фев 2007, 17:12

значи моторчето работи
но май зъбчетата са износени- не май ами те са износени на едното колело.Сигорно трябва да ги права на нещо ако знаеш как може кажи ми

:?

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 28 фев 2007, 17:28

Не мога да ти помогна :( Не знам дали някой ще си играе да го прави.

Виж в тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7635 колегата продава дизелово мондео на части, или търси по моргите.

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 28 фев 2007, 18:09

Благодаря ти колега все пак
Последна промяна от rosenrigov на 09 апр 2007, 14:02, променено общо 1 път.

bobios
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 27 сеп 2006, 19:09
Модел на автомобила: mondeo tdi
Местоположение: vidin
Status: Извън линия

Мнение от bobios » 28 фев 2007, 23:37

rosenrigov написа:значи моторчето работи
но май зъбчетата са износени- не май ами те са износени на едното колело.Сигорно трябва да ги права на нещо ако знаеш как може кажи ми

:?
моторчето е същото като на бензин моно инжекция-пример фиеста

Потребителски аватар
plamenford
потребител
потребител
Мнения: 257
Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от plamenford » 19 май 2007, 22:05

темата е малко стара но да попитам за тази далаверка с жилото.Това жило трябва ли да се мести при форсиране на колата,защото моето не се мести 1 8 TD 94г.,а на един познат 1 8 TD 97г.се мести при форсиране,дали има разлика в моторчетата като е по нов модел и кое е правилно да се мести или не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 май 2007, 22:55

Споко :)
Аз не смърдя като вдигате стари теми, стига да говорите по темата :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 101 госта