Страница 1 от 1
Картера ми тече.. кво права?
Публикувано: 06 мар 2007, 11:43
от venom4o
Гледам на няколко места пред нас има черно от масло.. ии какво да видя... картера си капе пича.. паля и лампата ми мига.. приверявам малсо си има.. пфф Ужас. .. Трябва ли да го сменям .. или може да се завари?С телоподаващо и планка? какво мислите вие...
Публикувано: 06 мар 2007, 12:30
от valboy
Че картера не е ли алуминиев? С телоподаващо няма да стане. Видя ли дали не е пукнат или изпуска от някъде покрай него?
Публикувано: 06 мар 2007, 12:40
от mimonti
ако е алуминиев 0899180209 и го правиме(заваряваме го и става като нов)
Публикувано: 06 мар 2007, 15:59
от paci
А убеден ли си, че е от картера?
Може да е някъде от другаде по-нагоре и къде да иде ? Събира се по картера. Да не е датчика за маслото като викаш, че мига ? Гледай там около него да са не е подмокрил/
Публикувано: 06 мар 2007, 16:18
от oligofrennn
Карах една сиера, ударих в един камък и скъсах картер.Маслото ми изтече на място, добре че загасих колата.Още там с едно метално листче и течен метал(нещо от рода на Поксипол) го залепих, за 3 часа изсъхна, сипах си масло и колата след като я продадох досега си я карат със същия картер.Така че ако знаеш откъде тече можеш да направиш като мен.Няма да имаш грам проблем!!
Публикувано: 06 мар 2007, 17:31
от cossy
Лепи се

но след това трябва много да внимаваш

Публикувано: 06 мар 2007, 17:36
от zagor13
Аз пък съм с дизелов форд и е много ниска колата.Ударил съм и аз някъде и си сълзи. Лепиха го с някакво двукомпонентно лепило , но протече - след около месец. Пак го лепиха после , а майстора каза да търся картер.В Монтана по моргите не намерих , но ми казаха , че като има ще е около 30-40 лева , но смяната му е 50 лева , защото на тия фордове се сваляли целите двигатели ли , кво ли... за да смениш картера!!!!! Неприятно , но ще олекна със 100-ина лева. С лепене се убедих , че не става.Това е временно решение , а още повече че при мен тече толкова слабо...
Публикувано: 06 мар 2007, 18:32
от orlinm
Не разбрах - картера пукнат ли е или просто тече, без да е пукнат? Иначе е за смяна на гарнитурата и готово. Ако колата е удряна или остъргвана наскоро поне може да има съмнение да се е пукнал. От самосебе си не знам как става да се пукне.
Публикувано: 06 мар 2007, 20:16
от venom4o
Не съм го гледал на канала определено е от там.. ония ден го одарих.. и мойта е много ниска.. хлътнал е леко навътре точно при пробката за източване.. Ще го свалям.. не е нужно да се сваля мотора ами най много да се наложи да го откачиш от тампоните... Много неприятна работа... Сега ако треа пак да свалям целия мотор вече за .3ти път..
А Иначе картера е от ламарина.. и е на най лесно достижимото място...
Публикувано: 07 мар 2007, 11:14
от carrot
orlinm написа:... От самосебе си не знам как става да се пукне.
От самосебе си изгнива

щот е (ако не е алуминиев

) от долнопробно тенеке

- отвън - навътре.
По темата - ако не ти се сваля картер можеш да пробваш да лепиш, мое да стане мое и да не

. Както колегата oligofrennn посочи - с "течен метал" - то си е епоксидна смола, но с "пълнител" - внимавай да издържа над 100 C и спазвай указанията на опаковката. Най добре е да източиш маслото - да не ти направи мизерия.
Има и двукомпонентни смоли на Loctite и Permatex които държат до 180 C.
най-добре си е смяна, ако имаш ... финансов ресурс.
Публикувано: 07 мар 2007, 23:02
от venom4o
Искам да го заваря! Но няма сваляне това нещо.. откачих го .. откачих мотора от тампоните.. повдигнах го 7-8 см мотора неможе повече..Неще да излезне .. КАК СЕ СВАЛЯ ТОЯ КАРТЕР???????
Само не ми казвайте ,че трябва да откача мотора от скоростите...
Публикувано: 07 мар 2007, 23:24
от petkoff_pl
Абе ти фото апарат нямаш ли, ще ходатайствам на ръководството на клъба да ти купи фото апарат на теб. С тези твой ремонти ако беше правил снимки на всички твой проблеми до сега да сме издали илюстрирано ръководство за ремонт.
П.П. Как не можа да документираш някой ремонт със снимчица много щеше да е полезен

ей дано носиш на майтап, това със снимките е сериозно

Публикувано: 07 мар 2007, 23:29
от venom4o
Мии само днеска не съм снимал защото бързах .. ама бързата кучка слепи ги ражда .. имам документиран цял пълен основен ремонт...
Въпроса ми беше за някой който го е правил.. вече всички ме съветват да го залепя с течен метал ама мен не ми се ще.. искам да го заваря.. ама как да стане без да се подпали маслото и съответно мотора... Айде ако някой фокусник е успял да си свали картера да даде малко акъл на безмозъчния да искара форда от бокса-- Тамън го направих да работи като хората най-накрая мамка му !
Публикувано: 08 мар 2007, 10:04
от diesel1.6
venom4o написа:.. искам да го заваря.. ама как да стане без да се подпали маслото и съответно мотора...
нищо не се подпалва. заварявайте си с телта спокойно.
някой по-горе отрече лепенето - и това не е вярно. зависи как се лепи - подготви ли се правилно, няма грешка.
Публикувано: 09 мар 2007, 10:01
от venom4o
Залепих го.. .. много добре стана.. бях го изчистил много хубаво .. с шкурка.. после с меглио.Сложих един слой течен метал..след това парче станиол.. След това още един слой течен метал.. След това пак станиол.. днеска ще сложа още течен метал и ламаринка.. ии Ще правя предпазна решетка защото нямам време да се занимавам с глупости постоянно...
Публикувано: 09 мар 2007, 21:24
от diesel1.6
venom4o написа:Залепих го.. .. много добре стана.. бях го изчистил много хубаво .. с шкурка.. после с меглио.Сложих един слой течен метал..след това парче станиол.. След това още един слой течен метал.. След това пак станиол.. днеска ще сложа още течен метал и ламаринка.. ии Ще правя предпазна решетка защото нямам време да се занимавам с глупости постоянно...
ако ще се стараеш, станиолът не е добра идея. всеки слой станиол е нова повърхност за залепяне.
основната цака е да се почисти от мазнини и замърсяване и боя, да се награпи, ако може, и да се залепи при ниска влажност на ваздухъ (подобието на въздух у града:) ).
ако е калпав материалът, ако не е някой много йубав, може да се армира с метална мрежичка.
лепенето на два три пъти може да е от полза само ако използваш единия път да запушиш деликатно пукнатината, и после вече да шпакловаш ако, ако ти трябва. най-отгоре е далавера да се лепне една ламарина от същия материал като картера, добре подготвена, и да стане сандвич - зашото лепилата държат на натиск повечко, а на опън - както е пукнатина - по-малко. с планката поне не е на опън само.
хубаво награпяване става с флекса - на много ниски обороти, да стърже.