Теч на масло от делкото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Теч на масло от делкото

Мнение от borko 30 » 10 мар 2007, 15:47

Значи от една седмица забелязах че под делкото всичко е омаслено.Свалих го и гледам отзад уплътнителя държи добре само че маслото излиза от вътрешноста на делкото там дето се върти палеца и се събира в дистр. капачка и през нея капе от отворите където я държат щипките.Вала на делкото няма никакъв лувт и от къде влиза масло в него не можах да разбера.Вие как мислите какво трябва да му се смени евентуално?
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 10 мар 2007, 17:52

Тоя вал има семеринг който струва 7-8 лева.. Дано да е от него.. друга причина незнам...

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 11 мар 2007, 00:47

Но къде се намира той ? Аз като махнах шплента отзад нямаше уплътнител
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 12 мар 2007, 22:15

Веномчо,разглобих цялото делко и не видях никакъв семеринг :shock: Слагам хубаво масло на мойта каляска и не ме бърка колко струва този семеринг ,кажи точно къде се намира щото моя явно липсва че да питам в магазините.
Форд е колата на шампионите!!!

sportec
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
Модел на автомобила: Orion
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sportec » 28 мар 2007, 22:53

И аз имам същия проблем.Някой може ли да помогне ?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 мар 2007, 23:09

Извинявам се не съм гледал темата.. При теб е друг мотора.При мен делкото е свързано към ангренажа с паразитно колело и аз от това се бъркам.. Ще може ли да снимаш и да покажеш снимката за да видя как стои точно ?

sportec
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 мар 2007, 22:51
Модел на автомобила: Orion
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sportec » 29 мар 2007, 22:34

Нямам възможност да снимам мотора 1.4/75к.с. CVH , kод FUA. и теча ми е от бензиновата помпа.До колкото съм запознат май ще трябва да се примиря с този теч колкото и да не ми се иска двигателя да е омаслен.

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

re6enieto

Мнение от naskoto » 25 апр 2007, 21:40

колега и аз имах същия проблем,смених само о пръстена които се намира в жадната част на самото селко,която се зацепва към вала.и да знаеш влиза много трудно с новия пръстен,вземи си с по малък диаметър от оригиналния!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта