Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
			
		
		
			- 
				
																			 zaki
- потребител
  
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от zaki » 11 мар 2007, 19:19
			
			
			
			
			когато запаля двигателя на черупката си смукача ми стои на 1500 оборота. та питам нормално ли е или са високи тея обороти
фиеста 1,4 EFI 75hp 94г
благодаря предварително
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								DigiPro							
- потребител
  
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от DigiPro » 12 мар 2007, 19:48
			
			
			
			
			Нормално е докато е студена да поддържа по високи обороти. До минута-две трябва да паднат на около 1100-1000 и след още малко на нормалните 850-900
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 zaki
- потребител
  
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от zaki » 12 мар 2007, 21:30
			
			
			
			
			проблема е, че докато не излезе стрелката за температурата от белия сектор стои на 1400-1500 оборота.
а може ли компа да е влязъл в някакъв сервизен режим защото имам съмнения за повредени МАФ и ламбда сонда
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								pepy1							
- Модератор
  
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
 бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от pepy1 » 12 мар 2007, 21:46
			
			
			
			
			преди да стигнеш до ламбдата и мафа провери си термостата при мен беше така когато беше повреден -беше запекъл при отворено положение ,съответно компютъра не отчита загряване тъй като върти и двата кръга  и работи на смукач както е нормално да работи студен автомобил
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 zaki
- потребител
  
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от zaki » 13 мар 2007, 08:20
			
			
			
			
			е термостат според мен не е защтото доста бързо си загрява, а високите обороти са само на студен двигател. след няколко минутна работа стрелката на температурата влиза в норм. и оборотите падат с 500 т.е. стават 950-1000
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта